Налаштування Google AdWords

Налаштування та оптимізація реклами в системі Google AdWords

Агентство Livepage має статус преміум-партнера Google.

«Для отримання статусу партнера потрібно продемонструвати, що ваші фахівці володіють достатніми знаннями та навичками роботи і налаштування Google AdWords, ви відповідаєте певним вимогам за обсягом витрат, ваші доходи і доходи ваших клієнтів збільшуються, а кількість рекламодавців постійно зростає.

Бейдж Ведучого Партнера отримують агентства, які мають більш високий рівень витрат та задовольняють вимогам з ефективності».

— Google Partners

Чи потрібен вам Google AdWords?

  • Так, якщо ви хочете залучити цільовий трафік з пошуку і контекстно-медійної мережі.
  • Так, якщо ви хочете платити тільки за тих, хто натиснув на оголошення і перейшов на сайт.
  • Так, якщо ви хочете точно відстежувати ефективність своєї реклами.

Почати роботу з Google AdWords можна на будь-якому етапі розвитку бізнесу. Наші фахівці проведуть аудит поточного стану і запропонують сценарій роботи, який буде максимально відповідати вашим вимогам.

Інструменти, з якими ми працюємо:

  • Контекстна реклама в пошуку Google
  • Реклама в контекстно-медійній мережі
  • Ремаркетинг
  • Динамічний ремаркетинг
  • Торгові кампанії
  • Реклама в Gmail
  • Відеореклама на YouTube

Над кожним проєктом працює команда фахівців:

  • Менеджер проєкту
  • Спеціаліст з платного трафіку
  • Веб-аналітик

Наші фахівці обов’язково проходять сертифікацію в системі Google AdWords і Google Analytics.

Як ми організуємо робочий процес

Перш за все ми ставимо зрозумілі й вимірювані цілі. Для кожного клієнта вони свої залежно від етапу розвитку проєкту, його бізнес-процесів, конкуренції на ринку та інших факторів.

Тільки після аналізу бізнесу клієнта ми розробляємо стратегію та підбираємо інструменти. Вони можуть змінюватися в процесі роботи, так як сучасний ринок динамічний і не стоїть на місці.

Ми переконані, що відмінний результат від контекстної реклами — це шлях, для успішного подолання якого потрібно закласти міцний фундамент.

Ще на етапі налаштування ми опрацьовуємо всі деталі, щоб у подальшому заощадити час і ресурси:

  • складаємо структуру акаунта — зрозумілу всім учасникам процесу, масштабовану й зручну для аналізу;
Приклад структури акаунта Google Ads
Приклад структури акаунта Google Ads
  • збираємо ключові слова — робимо акцент не на кількості ключових слів, а на потенціалі запитів з урахуванням цілей вашої рекламної кампанії;
  • готуємо оголошення — максимально використовуємо можливості системи Google AdWords, намагаємося вигідно представити вашу пропозицію й приділяємо увагу цільовим URL, щоб скоротити шлях користувача.

Перед тим як перейти до оптимізації та аналітики, треба досягти високих технічних показників, щоб ефективно брати участь в аукціоні Google AdWords. Наприклад, правильно налаштувати контекстну рекламу, оформити акаунт і досягти максимальної якості ключових слів, які беруть участь у визначенні рейтингу оголошення.

Налаштування Google Ads
Налаштування Google Ads

При створенні облікового запису і подальшій роботі з ним ми вдало поєднуємо можливості автоматизації, ручну працю і здоровий глузд. Плануємо рекламну кампанію перед початком роботи з урахуванням особливостей кожного клієнта, його цілей і реального положення на ринку.

Ми робимо висновки, оптимізуємо і налаштовуємо Гугл Адвордс на основі реальних даних, тому не починаємо роботу без налаштованої системи аналітики Google Analytics.

Дані статистики дозволяють нам:

  • ефективно управляти ставками;
  • виявляти найприбутковіші сегменти користувачів сайту;
  • шукати вузькі місця у воронці до виконання цільової дії;
  • створювати стратегії персоналізованого ретаргетингу;
  • розуміти реальний внесок контекстної реклами або конкретних запитів у загальну картину.

Під час запуску рекламної кампанії ми думаємо про майбутнє, тому відразу починаємо складати списки ретаргетингу, щоб у подальшому використовувати їх у роботі.

Ефективне й раціональне витрачання бюджетунаш профіль.

Ми цінуємо гроші та час клієнта, намагаємося не витрачати їх даремно.

Правильне налаштування Google Adwords дає результат

Грамотне налаштування на першому етапі, наша робота з оптимізації рекламної кампанії та постійне поліпшення продукту з боку клієнта — такий підхід дозволив досягти збільшення доходу з контекстної реклами з 0 до понад 8 000$ за 10 місяців.

В результаті клієнт зміг вийти на нові ринки.

Правильне налаштування Google Adwords дає результат
Правильне налаштування Google Adwords дає результат

Наша задача як агентства — повністю закрити всі питання щодо контекстної реклами, щоб клієнт міг зосередитися на своєму продукті. Саме робота у зв’язці дає максимально позитивний результат на довгій дистанції.

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
« Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Артур Міхно
CEO Work.ua
« Команда Livepage завжди успішно тестувала і впроваджувала всі новинки в акаунт, завдяки чому в нас була перевага серед інших гравців.

Замовте налаштування Google AdWords для вашого бізнесу

іконка: чек-лист
1. Відправте
заявку
іконка: рукостискання
2. Наш менеджер
зв'яжеться з вами
іконка: чат
3. Розкажіть
про свій бізнес
іконка: таблиця
4. Отримайте пропозицію
для вашого проекту
Замовити налаштування Google AdWords
Назвіться*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар