Email-маркетинг для страхової компанії Vuso

Ринок: Україна

Кейс: збільшення доходу з каналу Email на 460% після впровадження тригерних листів.



VUSO — одна з найбільш технологічних страхових компаній в Україні. Вона однією з перших запустила електронний поліс туристичного страхування та електронний поліс ОСАГО. Творець першого ОСАГО-бота в Telegram.

Дохід з каналу
+460%
З допоміжного каналу Email став одним з основних каналів продажів. З його допомогою вдалося збільшити конверсію в замовлення послуг ОСАГО і туристичного страхування
Налаштування тригерних листів збільшило ефективність каналу. Тестування періодичності відправки листів дозволило поліпшити конверсію.
Коефіцієнт транзакцій
+473%
Кількість заявок на послугу КАСКО
+156%
Система тригерних cross-sell і upsell листів дозволила збільшити кількість продажів найдорожчої послуги серед автомобілістів, які раніше замовляли суміжні послуги.
Синергія регулярних масових і тригерних листів вплинула на роль Email-каналу в ланцюжках взаємодії з клієнтами.
Дохід з асоційованих конверсій
+773%

Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести, листи-привітання. Ми провели багато роботи, і в результаті Email-маркетинг став повноцінним каналом продажів.

Олена Єна
Digital-маркетолог в СК VUSO
Приклади листів Vuso
Фактори успіху
Регулярність комунікацій
Корисні регулярні інформаційні листи відіграли важливу роль у збільшенні прибутку з каналу. До цього розсилки були епізодичними, але збільшення їхньої частоти позитивно вплинуло на лояльність клієнтів.
Лояльність через поздоровлення
Креативні мінімалістичні листівки до свят стали фішкою розсилок для бренду, позитивно впливають на лояльність клієнтів. Як не дивно, такі листи приносять найістотніші продажі серед усіх масових розсилок і працюють ще протягом 3-4 місяців після відправки.
Email-ретаргетинг за крок до покупки
Для послуг ОСАГО і Туристичне страхування ми впровадили відправку тригерних листів для тих лідів, які почали, але не закінчили оформлення заявки на сайті. Лист приходить протягом 2 годин після події й містить дані, які користувач встиг заповнити. Середній коефіцієнт транзакцій таких листів — 35%.
Замовити email-маркетинг
Назвіться*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар