Кейс: збільшення доходу з каналу Email на 460% після впровадження тригерних листів.
Ринок: Україна
З допоміжного каналу Email став одним з основних каналів продажів. З його допомогою вдалося збільшити конверсію в замовлення послуг ОСАГО і туристичного страхування.
Налаштування тригерних листів збільшило ефективність каналу. Тестування періодичності відправки листів дозволило поліпшити конверсію.
Система тригерних cross-sell і upsell листів дозволила збільшити кількість продажів найдорожчої послуги серед автомобілістів, які раніше замовляли суміжні послуги.
Синергія регулярних масових і тригерних листів вплинула на роль Email-каналу в ланцюжках взаємодії з клієнтами.
Канал Email для СК VUSO перевершив усі очікування. Ми провели повний апгрейд існуючих тригерних листів. Запустили нові типи розсилок, в тому числі кинутий перегляд. Продовжуємо робити якісні тематичні листи, дайджести, листи-привітання. Ми провели багато роботи, і в результаті Email-маркетинг став повноцінним каналом продажів.
Корисні регулярні інформаційні листи відіграли важливу роль у збільшенні прибутку з каналу. До цього розсилки були епізодичними, але збільшення їхньої частоти позитивно вплинуло на лояльність клієнтів.
Креативні мінімалістичні листівки до свят стали фішкою розсилок для бренду, позитивно впливають на лояльність клієнтів. Як не дивно, такі листи приносять найістотніші продажі серед усіх масових розсилок і працюють ще протягом 3-4 місяців після відправки.
Для послуг ОСАГО і Туристичне страхування ми впровадили відправку тригерних листів для тих лідів, які почали, але не закінчили оформлення заявки на сайті. Лист приходить протягом 2 годин після події й містить дані, які користувач встиг заповнити. Середній коефіцієнт транзакцій таких листів — 35%.
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋