Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Хочете приймати правильні рішення, засновані на даних? Наша команда аналітики налаштує систему трекінгу і створить дашборди, щоб ви могли вибрати ефективну маркетингову та контент-стратегію.
Може бути корисний для CEO/CMO, оскільки містить найважливіші метрики.
Відповідає на питання:
Може бути корисний для Контент-маркетолога для розуміння, який контент або група контенту працює краще.
Відповідає на питання:
Може бути корисна для Маркетолога, SEO.
Відповідає на питання:
Чому не співпадають дані за конверсіями в аналітиці з даними в CRM?
Деякі користувачі використовують блокувальники реклами, напр. ublock, які можуть блокувати куки третіх сторін, тобто блокувати самі запити в аналітику. Також нові версії iOS забороняють передачу будь-яких даних третім сторонам.
Рішенням цієї проблеми може бути server-side tracking зі створенням власного cookie в якості ідентифікатора.
Чи можна в CRM-системі або на пошті бачити, звідки прийшов лід?
Так, можна підключити бібліотеку, яка зберігатиме перше джерело трафіку, сторінку (First click), а також останню перед конверсією (Last click).
Як можна дізнатися, який контент на сайті є лідогенерувальним?
Потрібно вибудувати рейтинг сторінок сайту. У нас є власні напрацювання для цього, ми з задоволенням допоможемо вам візуалізувати звіт Score Page.
Чи можу я візуалізувати статистику з усіх маркетингових каналів в єдиному місці?
Так, ми з радістю допоможемо консолідувати таку потребу та підібрати необхідні інструменти для цього.
Чому дані Universal Analytics і GA4 можуть не збігатися?
Тому що ці два типи ресурсу мають зовсім різну логіку і структуру збору даних.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋