У цьому кейсі ви дізнаєтеся, як за допомогою SEO отримати збільшення трафіку на 1750%, якщо діяти не шаблонно, а з повним розумінням бізнесу і напрямку, куди він хоче рухатися.
У кожного бізнесу настає момент, коли, щоб вийти на новий рівень, потрібно підключати додаткові канали залучення клієнтів.
Не є виключенням і IT-компанії, у яких digital маркетинг потенційно може стати основним джерелом отримання лідів.
Але висока конкуренція в ніші — це одна з основних перешкод для отримання швидких результатів із SEO.
Що ж робити в цьому випадку? Як вибрати ефективну стратегію просування для залучення потенційних клієнтів через пошукові системи?
У цьому кейсі ви дізнаєтеся, як за допомогою SEO можна отримати дійсно крутий результат, якщо діяти не шаблонно, а з повним розумінням бізнесу і напрямку, куди він хоче рухатися.
Результат:
За час роботи з Livepage збільшення трафіку склало +1 775%.
За півтора роки активних робіт над сайтом нам вдалося збільшити кількість користувачів з 1 100 до 21 000 на місяць.
За рахунок чого вдалося досягти такого результату?
Читайте далі в статті.
Клієнт
Digiteum.com — це IT-компанія з головним офісом в Польщі, яка займається розробкою програмного забезпечення та IT-консалтингом.
Для клієнта це був перший досвід роботи з маркетинговою агенцією.
До початку співпраці писали контент у блог своїми силами без будь-якого фокусу й аналізу потенціалу майбутніх статей з трафіку.
Цілком очікувано, що такий підхід не зміг принести очікуваний результат, що й спонукало звернутися за допомогою до фахівців.
Цілі клієнта:
- вийти на стабільне збільшення цільового трафіку;
- отримання inbound leads;
- разом зі спеціалістами сформувати стратегію digital-маркетингу.
Робота в команді як фундамент до успіху
Один з факторів успіху нашої співпраці — синергія між представниками компанії Digiteum і командою Livepage.
Постійна комунікація дозволила кожному з членів команди, що працюють над сайтом, чітко розуміти цілі й задачі та необхідні рішення, які допоможуть цих цілей досягти.
Чому важливо вибрати нішу для просування бізнесу
Одна з основних проблем, коли IT-компанії намагаються самі займатися інтернет-просуванням, — це складність у виборі декількох ключових ніш. Через це публікуються матеріали без певного фокусу на будь-якому напрямку/напрямках.
Правильним і ефективним рішенням буде запуск контент-маркетингу не про все, а вибір 1-2 пріоритетних напрямків та їх максимальне розкриття в статтях. За допомогою такого підходу також можна покрити великий пласт ключових запитів потенційних клієнтів.
Так ми і вчинили на старті робіт над проектом.
Після спілкування з клієнтом про досвід компанії, дізнавшись їхні кейси та знання в нішах, а також проаналізувавши конкурентів у пошуковій видачі, обраним напрямом для просування стало IoT (Internet-of-Things).
За рік роботи було написано понад 40 статей, які розкривають експертизу компанії в ніші IoT.
Середня/низька конкуренція і відносно мала кількість інформації в Google з даної теми дозволили швидко зайняти топові позиції за основними ключами і практично відразу отримувати цільовий трафік на сторінки блогу.
В результаті ми досягли збільшення трафіку у напрямку IoT (на момент листопада 2020) до 2854 користувачів на тиждень.
Так, це не єдиний фактор успіху сайту.
Це частина загальної стратегії просування, яка була обрана для розвитку сайту.
Подробиці її реалізації читайте нижче в статті.
Стратегія просування
Як вже було сказано вище, основною частиною роботи над даним проектом стало визначення напрямків, в яких бізнес буде максимально розкривати свою експертизу за допомогою контент-маркетингу.
Використовуючи наш успішний досвід просування IT-бізнесів, вдалося сформувати стратегію для отримання максимально швидкого результату з SEO.
Основними задачами для досягнення мети стали:
- Написання нішевого контенту;
- Технічна оптимізація сайту;
- Аналіз конкурентів;
- Лінкбілдінг.
Далі розглянемо кожну із задач більш докладно.
Створення нішевого контенту
Контент-маркетинг — це основа SEO-просування IT-бізнесу.
Для того, щоб отримувати бажаний результат у вигляді збільшення трафіку, необхідно регулярно публікувати нові, актуальні матеріали у кількості 4-5 статей на місяць.
У нашому випадку тематика всіх матеріалів була IoT.
Основна складність полягала в тому, що через відносно молоду нішу в пошуковій видачі мало унікальних матеріалів, тому аналізувати вже створений контент на потенціал з трафіку було важко.
Тут на допомогу прийшла злагоджена робота команди клієнта і Livepage.
Контент-маркетолог на стороні клієнта краще розумів нішу й досвід компанії в ній, тому пропонував теми для написання матеріалу, а команда SEO Livepage ці теми аналізувала на потенціал у пошукових системах.
Окремо варто сказати про важливість створення якісно розробленого технічного завдання для написання контенту.
Без детально опрацьованого семантичного ядра і структури тексту конкурентоспроможність статті в пошуковій видачі буде мінімальна.
Технічна оптимізація сайту
Технічне SEO — це ряд задач, виконання яких покращує утримання, дизайн і структуру коду сайту, що допомагає пошуковим системам виявляти, сканувати та індексувати сторінки.
Відсутність критичних помилок у роботі сайту дає фундамент для ефективності інших задач з оптимізації сторінок.
З нашого боку були підготовлені рекомендації щодо усунення критичних помилок і здійснений контроль їх реалізації.
Основні з них — це:
- Повільна швидкість завантаження сайту;
- Наявність низькоякісних сторінок у пошуковій видачі;
- Дублі сторінок за метаданими;
- Закриття тестових доменів від індексації;
- Налаштування основного дзеркала;
- і т. д.
Після виправлення основних проблем у роботі сайту ми постійно контролювали технічний стан для виявлення нових помилок.
Аналіз конкурентів
Знати своїх конкурентів і за рахунок чого вони досягли успіху в ранжуванні важливо для запозичення успішних практик та впровадження їх на своєму сайті.
Також це допомагає плануванню розвитку бізнесу в майбутньому.
Тому, перш ніж видавати рекомендації щодо поліпшення сторінок сайту, ми проаналізували основних конкурентів клієнта в пошуковій видачі.
За рахунок чого конкуренти отримали високі позиції за основними ключовими словами?
Зробивши ряд припущень, а також використовуючи накопичений досвід роботи в ніші, були складені рекомендації щодо поліпшення on-page SEO факторів, а також UX сторінок сайту для підвищення їхньої конверсійності.
Окремо варто відзначити важливість аналізу конкурентів для складання контент-плану.
Розуміючи, за рахунок яких дій лідери в ніші отримують трафік, можна сформувати контент-план для свого блогу на кілька місяців вперед, а маючи досвід роботи з таким бізнесом, можна заздалегідь знати, які теми будуть приводити лідів.
Ефективний лінкбілдінг
Лінкбілдінг завжди був однією з найбільш важливих і ефективних задач, якщо говорити про SEO-просування сайту.
У 2021 році ситуація залишиться такою ж. Зміняться, можливо, тільки підходи.
Знаючи ефективність різних типів посилань, а також обмеження по бюджету, була обрана наступна стратегія нарощування посилальної маси сайту:
- Sponsored links;
- Стратегія Scholarship.
Sponsored Links
Отримання спонсорських посилань з трастових майданчиків на даний момент — один з найефективніших методів лінкбілдінгу.
Єдиний мінус — це їхня вартість.
Ціна одного більш-менш прийнятного майданчика починається від $200-250.
Тому, щоб отримати максимальний ефект від цих посилань, потрібно з розумом підходити до стратегії їх закупівлі: з якими анкорами і на які сторінки.
В рамках просування даного сайту, враховуючи фіксований бюджет, закупівля такого типу посилань була в кількості 5 штук/місяць на пріоритетні сторінки сайту.
У нашому випадку це були сторінки напрямку IoT.
Scholarship
Стратегія Scholarship — це метод отримання високоякісних .EDU посилань з сайтів університетів та державних організацій.
Для цього необхідно на своєму сайті створити окрему сторінку під Scholarship програму, яка повинна містити:
- Причини створення цієї Scholarship Program;
- Умови проведення програми;
- Deadline (час, до якого необхідно подати заявку);
- Вимоги до учасників програми;
- Як подати заявку;
- Як визначаються переможці;
- і т. д.
Після створення сторінки відділом лінкбілдінгу йде збирання бази університетів, коледжів та інших навчальних закладів.
Далі йде розсилка листів по зібраній базі для отримання посилань на нашу сторінку Scholarship.
Головна перевага такого методу отримання беклінків у тому, що за досить короткий проміжок часу можна отримати десятки посилань з сайтів, пов’язаних з університетами, в тому числі і з .EDU доменів.
А вартість отримання такої кількості посилань на порядок менша інших типів розміщення. Також метод не вимагає генерації контенту, що ще інтенсивніше зменшує витрати.
Як отримувати трафік на сторінки послуг
Є думка, що сторінки послуг IT-компанії важко вивести в ТОП через дуже високу конкуренцію.
Але чи так це?
Насправді шанс отримати високі позиції за основними ключовими запитами сервісних сторінок є.
Просто для цього треба надати максимально повну інформацію по цій послузі.
А також показати експертність у напрямку, підкріплюючи свій досвід додатковими факторами, які збільшать довіру користувачів до компанії.
Я маю на увазі кейси, відгуки, додаткові матеріали в рамках тематики сторінки.
Розуміючи все це, на сайті клієнта були створені лендінги під основні послуги.
Одна з яких — це сторінка «Mobile App Development Services».
Варто відзначити, що такого ефекту було б складно досягти, якби сторінка не була створена на підставі підготовленої командою Livepage технічної задачі.
У документі були поради щодо оформлення сторінки (інформаційні блоки, конверсійні форми і т. д.), а також SEO-рекомендації (метадані, ключові слова, структура контенту).
Сторінка і до цього часу покращує свої позиції в пошуковій видачі.
Нижче дані з сервісу відстеження позицій за основними ключовими словами в порівнянні: травень 2020 – грудень 2020.
Надалі ми плануємо поліпшувати вже отримані позиції за рахунок дооптимізації, а також закупівлі на них якісних посилань з трастових майданчиків.
Кейси компанії для отримання цільового трафіку
Кейси будь-якої IT-компанії мають важливе значення для конверсії користувача в клієнта.
Але не всі знають, що ці сторінки можуть виступати не тільки як конверсійний елемент, але і як посадкові сторінки, які можуть приносити додатковий цільовий трафік.
На сайті клієнта таких сторінок було досить багато, тому їх не можна було ігнорувати в процесі просування сайту.
Спочатку були видані шаблонні рекомендації щодо оптимізації подачі контенту на цих сторінках, а в подальшому велася робота над кожною з них.
Результатом цих дій стало підвищення позицій і, відповідно, цільового трафіку.
Кейс «IoT Power Consumption Control and Monitoring» став найбільш яскравим прикладом оптимізації цього типу сторінок.
На даний момент компанія постійно публікує нові кейси, а ми, зі свого боку, готуємо рекомендації з їхньої оптимізації (ще до публікації), щоб вони відразу могли отримати видимість у пошуковій системі.
Результат
За час роботи з Livepage збільшення трафіку склало +1 775%
А динаміка підвищення середньої позиції за всіма основними запитами сайту, що відслідковуються, стабільно позитивна протягом усього часу роботи над проектом.
Що підтверджує правильно обрану стратегію просування бізнесу.
Динаміка зміни середньої позиції за запитами, які відслідковуються.
Ми не збираємося зупинятися на досягнутому і вже найближчим часом очікуємо ще більшого росту сайту за пріоритетними сторінками.
Висновок
Починаючи працювати над просуванням будь-якої IT-компанії, в першу чергу важливо зрозуміти її особливості та унікальність.
Цей кейс — яскравий приклад того, що за рахунок правильно обраного фокуса можна отримати круті результати.
Не варто розпорошуватися відразу на все і намагатися «захопити світ», генеруючи масу контенту на найрізноманітніші теми.
Виберіть 1-2 ніші, в яких компанія дійсно експерт, і розвивайте їх, будуйте весь контент-маркетинг навколо них.
Залишилися питання?
Залиште заявку, і наша команда з радістю застосує цей та інший накопичений досвід у просуванні IT-компаній для створення ефективної стратегії вже для Вашого сайту.