Збільшили органічний трафік сайту на +3650%. Отримали ТОПові позиції за високочастотними та пріоритетними для клієнта сторінками послуг.
UCtel – компанія, що базується в Лондоні та пропонує рішення в сфері уніфікованих комунікацій. Компанія забезпечує бізнеси приватними мережами 5G нового покоління та допомагає з посиленням мобільного сигналу.
Мені подобається комплексний підхід, який пропонує команда Livepage. Абсолютно всі члени команди працюють разом; всі в курсі деталей проєкту. У нас одна спільна мета – збільшити продажі наших послуг, і команда докладає максимум зусиль для досягнення мети.
Для кожного бізнесу потрібні нові клієнти. Це дозволяє бізнесу зростати й розвиватися, а також покращувати якість і швидкість своїх послуг. Компанія UCtel, яка звернулася до нас у жовтні 2021 року, нових клієнтів через сайт якраз і не отримувала. Сайт компанії містив 3 посадкові сторінки, кілька неоптимізованих статей у блозі та масу технічних помилок.
Перед командою Livepage стояла задача створити новий сайт, який матиме правильну структуру, сучасний дизайн з необхідними конверсійними елементами та технічну оптимізацію.
За 8 місяців просування (з листопада 2021) органічний трафік зріс із 36 до 1314 користувачів на місяць, тобто на +3 650%:
Активно трафік почав зростати з березня 2022 року, коли було розміщено новий сайт, оптимізовано блог та почали розміщувати нові сторінки послуг:
За 9 місяців, з яких 4 місяці зайняла розробка та дизайн сайту, основних розділів, службових сторінок, ми збільшили кількість конверсій на сайті на 1300%.
За конверсіями варто відзначити, що насправді їх було більше, але через те, що клієнт працює виключно з організаціями та підприємствами (UCtel не надає послуги фізичним особам), частину замовлень доводилося відхиляти. Вказане вище зростання конверсій наведено лише для B2B & B2C-бізнесів, серед яких підприємства з медичної, енергетичної, будівельної та інших індустрій.
Важливо наголосити ще й на тому, що на даний момент на сайті клієнта ще не до кінця впроваджено всю розроблену структуру і процес наповнення сайту триває. Регулярно додаються нові посадкові сторінки, активно оптимізується та наповнюється блог.
UCtel – це англійська компанія з головним офісом у Лондоні. UCtel є офіційною та сертифікованою компанією на території Великобританії зі встановлення обладнання Cel-Fi.
Клієнт пропонує комплексні рішення для уніфікованих комунікацій і контакт-центрів. Компанія впроваджує рішення для збільшення мобільного сигналу всередині будівель і віддалених ділянок, де дуже погане покриття мобільних операторів. Крім того, UCtel має значну експертизу в побудові приватних LTE і 5G-мереж із підвищеними характеристиками безпеки в партнерстві з Nokia.
Клієнт звернувся до нас у жовтні 2021 року (роботи стартували з листопада 2021) з існуючим сайтом, на якому були 3 посадкові сторінки та кілька статей у блозі, написаних без будь-якої оптимізації. Органічний трафік становив 29 користувачів на місяць.
Командою Livepage було прийнято рішення запропонувати комплексний підхід до просування бізнесу клієнта в мережі, а саме використовувати комбінацію маркетингових робіт із SEO-оптимізацією. Сайт також вирішили оновити та зробити з нуля новий дизайн і одночасно технічно підготувати до просування.
Роботи з дизайну, технічної оптимізації, розробки маркетингових заходів, SEO-оптимізації та написання першого контенту сумарно зайняли 4 місяці. Після релізу сторінки сайту почали одразу зростати в органічному пошуку та залучати нових клієнтів.
Тут відразу потрібно акцентувати увагу на тому, що клієнт повністю довірився команді Livepage. Звісно ж, всі роботи узгоджувалися з клієнтом і було розуміння, як і куди ми рухаємось. Проте спочатку клієнт сказав, що віддає в наші руки абсолютно всі роботи по сайту і вірить, що отримає результат. Так і вийшло!
На етапі планування та підготовки сайту до просування після проведеного дослідження ринку і конкурентів відділом маркетингу та SEO спільно було прийнято рішення про реалізацію широкої структури комерційних посадкових сторінок у комбінації з інформаційним наповненням блогу. В структурі ми відобразили всі основні точки входу на сайт із використанням комерційних ключових слів. Були розроблені сторінки, прив’язані як до кластера ключових слів за мобільним оператором, так і за типом мережі:
Крім того, було розроблено окремі посадкові сторінки, які відображають усі основні послуги бізнесу. Паралельно було розроблено контент-план, націлений на нашу цільову аудиторію, згідно з яким написання статей у блог відбувається і зараз.
Тобто першим основним елементом у стратегії просування стала робота над створенням якісного контенту, яка себе максимально виправдала. Ми доводили статті та контент посадкових сторінок до ідеального поєднання корисності для користувача, маркетингової складової та SEO-оптимізації.
Другим важливим аспектом стратегії просування стала робота з кейсами компанії. Ці сторінки беруть особливо активну участь у прийнятті рішення потенційного клієнта про співпрацю та замовлення послуги. Кейси були розміщені в окремому розділі та виведені в основне меню. Сторінки кейсів отримали однакову структуру та виконані в єдиному стандарті:
І третьою основною складовою стратегії просування проєкту стала робота з побудовою посилального профілю компанії. Як методи лінкбілдінгу були обрані роботи з посиланнями типу:
Основною метою крауд-маркетингу на початковому етапі було збільшення швидкості сканування та індексації сторінок сайту. Другою метою було “розведення” анкорних посилань і створення більш природного посилального профілю.
Задача посилань із директорій — збільшення трасту головної сторінки сайту. Цей метод ми використовували для прокачування головної сторінки, яка передасть “вагу” всім внутрішнім сторінкам сайту.
Найефективнішим способом є робота зі спонсорськими посиланнями, але цей тип посилань і найдорожчий. У середньому розміщення 1 посилання на хорошому за якістю майданчику коштує від $150 до $250. Тому SEO-фахівці Livepage дуже грамотно й акуратно використовують цей тип посилань, домагаючись максимальної ефективності від їхнього розміщення. Ось таким чином опрацьовуються сторінки за допомогою спонсорських посилань для досягнення ТОПових результатів (робота над сторінкою триває):
Як і згадувалося вище, над створенням контенту велася дуже кропітка робота з великою кількістю доробок до того моменту, поки стаття не буде максимально корисною для користувачів і правильно SEO-оптимізована.
Прикладом може бути стаття Mobile Signal Booster Reviews for the UK in 2022, яка посіла позиції в ТОП-10 органічного пошуку:
Стаття має невеликий, але постійний потік конверсій щомісяця.
Досягти таких результатів дозволила наявність таких факторів:
Ось так виглядає ця стаття в органічному пошуку:
Ще одна з таких статей 4G vs LTE: Understanding the Difference Between 4G and LTE лише за період 28 днів привела на сайт 5811 користувачів (з усіх країн):
Стаття займає ТОП-1 за всіма ключовими словами, пов’язаними з тематикою статті:
І є трендом:
Як і з попередньою статтею, досягти таких результатів ми змогли за рахунок глибокого опрацювання теми та самої статті. Жодних посилань на цю статтю не розміщувалося.
Насамперед для досягнення подібних результатів потрібно мати технічно оптимізований розділ “Блог”. Ми це зробили ще на початку, до релізу сайту. Це дозволило структурувати контент на сторінці та створити привабливий сніпет:
Ми постаралися розмістити контент, який відповідав лише тематиці статті. Ми дали максимум корисної інформації користувачу за темою, що його цікавить, попередньо. Розділили цей текст на логічні блоки з підзаголовками, які описують суть кожного блоку. Опрацювали блок FAQ, зробивши його компактним і таким, що містить додаткові запитання та відповіді на тему статті.
Посадкові сторінки також детально опрацьовувалися. Спочатку було зібрано семантичне ядро й опрацьовано структуру сторінки. Було опрацьовано FAQ блок, складені запитання, що цікавлять цільову аудиторію, і на ці питання було дано вичерпні відповіді. Це дозволило копірайтером рівномірно розподілити оптимізований контент по всій сторінці.
Ось такі результати отримали:
O2 Mobile Signal Boost Services
Vodafone Signal Boosting Services
На момент старту робіт за проєктом на старому сайті було кілька статей. Вони були написані без будь-якої оптимізації щодо SEO.
Ми проаналізували всі наявні статті в блозі стосовно дооптимізації контенту, вибрали потенційно цікаві для залучення цільового трафіку, склали план дооптимізації та приступили до робіт.
Кожну статтю ретельно опрацьовували, щоб отримати максимально можливий результат:
Процес дооптимізації ще триває, і ми маємо в планах оптимізувати всі потенційно важливі статті блогу.
За час роботи над проєктом зростання трафіку склало +3 650%. Кількість конверсій зросла на 1300%.
Проєкт дуже активно зростає та розвивається. Дані про зростання позицій за минулий місяць (з 13.06.2022 по 15.07.2022):
Динаміка зростання за всіма сторінками сайту позитивна. Це свідчить про початково правильно вибрану стратегію просування.
Ми активно працюємо над покращенням позицій як посадкових сторінок сайту, так і блогового контенту. Постійно збільшується кількість нових точок входу на сайт за рахунок написання нових статей у блог та реалізації запланованої структури сайту. Паралельно активно будуємо якісний профіль, використовуючи найефективніші білі методи просування.
Одним із ключових факторів успіху цього проєкту є повна довіра з боку клієнта та його величезне бажання стати лідером онлайн-ринку Великобританії.
Бажаєте такі ж результати? Залиште заявку на нашому сайті, і команда Livepage допоможе й Вам стати лідером онлайн-ринку у Вашому бізнесі.