Локальне SEO у США: повне керівництво 2021
Бути маленьким регіональним бізнесом у США складно. На ринку товарів і послуг висока конкуренція. Багатьом регіональним компаніям складно правильно вибрати маркетингові чи рекламні канали, які варто інвестувати.
Близько 80 % споживачів шукають послуги та продукти за допомогою пошукових систем, але просто бути присутніми в інтернеті недостатньо.
Компанії створюють свій перший сайт і чекають на потенційних клієнтів. Але безрезультатно — якщо сайт знаходиться далі за другу сторінку видачі, то до нього майже ніхто не доходить.
Щоб допомогти з розв’язанням цієї проблеми, команда Livepage створила повний посібник із просування сайту локального бізнесу в США.
З нього ви дізнаєтеся все, що потрібно для регіонального SEO-просування та виведення позицій вашого сайту послуг у ТОП видачі Google.
Ви зрозумієте, як оптимізувати сайт, зайняти більш високі місця в регіональній видачі, відображатися на Google Картах за допомогою Google My Business і, нарешті, отримувати продаж із пошукових систем для вашого сервісного бізнесу.
Використовуючи стратегії цього посібника, ви можете бути впевнені, що ваші клієнти знайдуть вас у пошуку Google.
Чи працює SEO у США?
Після впровадження SEO-стратегії Livepage більшість сторінок сайту нашого клієнта зайняли ТОП-5 у локальній видачі Google, Fort Lauderdale, USA.
Ось як змінилися позиції за 2 місяці роботи:
Зростання позицій локального сервісного бізнесу в США
Ще один кейс із просування локального бізнесу з ремонту побутової техніки в Канаді. Зростання трафіку за 2 роки:
Зростання трафіку локального сервісного бізнесу в Канаді
Перш ніж перейти до стратегій локального просування, з’ясуємо, що мається на увазі під локальним SEO.
Що таке Local SEO?
Коли ми говоримо про локальне просування, ми розглядаємо виведення сайту на першу позицію результатів пошуку за певним регіоном, містом або навіть районом.
Ось такий вигляд мають типові локальні результати пошуку в Google:
Результати локальної видачі Google
Перші 1 – 4 результати видачі — це платна реклама.
З часом Google впроваджує все більше реклами в результати локального пошуку, тому, крім органічного просування, ви можете отримувати додаткові замовлення з платної реклами.
Кейс локального бізнесу в США з ремонту гаражних воріт Sti Garage
Канал платної реклами становив 61 % від усіх конверсій для локального сервісного бізнесу в США, при цьому вартість залучення ліда зменшилася на 46 %.
Читайте подробиці в кейсі.
Після блоку з платною рекламою ми бачимо таке:
Результати локальної видачі Google Maps
Це блок “Local 3 Pack”, в якому розміщуються компанії, представлені на Google Maps. За ними йдуть результати органічної видачі.
Органічна видача Google
Послідовність дій для регіонального SEO у США
Як рости в пошуку швидко?
Важливо правильно побудувати процес розкручування сайту в США. Кожен новий етап має спиратися на дані, отримані на попередньому етапі.
Логіка побудови роботи та послідовність дій, якої дотримується Livepage:
- аналіз конкурентів;
- оптимізація сторінок сайту;
- технічна оптимізація;
- роботаз Google My Business;
- отримання посилань;
- пошук додаткових точок зростання трафіку, контент-маркетинг.
Аналіз конкурентів
На початку робіт завжди проводиться пошук та аналіз конкурентів у ніші за основними ключовими запитами без прив’язки до регіону.
Це дозволяє зрозуміти сам бізнес: як він влаштований, які у нього цінності, а також виявити сильні та слабкі сторони конкурентів, які допоможуть скласти план пошукового просування.
Важливо! Без повного занурення в суть нішевого локального бізнесу неможливо якісно скласти стратегію просування.
На цьому етапі аналізують пошукові запити: як можливі синоніми основного запиту, так і додаткові; оцінюють внутрішню оптимізацію сайту, посилальну масу та юзабіліті сторінок, що просуваються.
Аналіз трафікових сторінок конкурентів
Етап допомагає зрозуміти, які сторінки приносять конкурентам пошуковий трафік і на що насамперед звертати увагу під час оптимізації сайту.
Для аналізу сайтів конкурентів ми рекомендуємо використовувати сервіс Ahrefs.
Він дозволяє вивантажити весь список сторінок, які відображаються в пошуковій системі.
Приклад аналізу конкурентів для наших клієнтів Maxim Medical
Один із конкурентів Maxim Medical — це клініка miamihair.com.
Аналіз конкурентів у сервісі Ahrefs
Аналіз трафіку конкурентів у сервісі Ahrefs
У більшості конкурентів основний трафік приходить на головну сторінку сайту і на блог.
Головна сторінка дуже важлива для просування сайту, тому від початку всі сили були спрямовані на її оптимізацію.
Збір семантичного ядра для сайту
Семантичне ядро краще збирати за допомогою будь-якого з двох сервісів:Ahrefs або Serpstat, підказок Google та інших інструментів, які ми розглянемо нижче.
За допомогою сервісу Ahrefs
Семантичне ядро збирають окремо: як за основними ключами, так і за URL конкурентів.
Приклад для сайту Maxim Medical
Сайт його конкурентів — https://www.miamihair.com.
Аналіз пошукових запитів конкурентів за допомогою сервісу Ahrefs
Відкриваємо весь список ключових фраз, за якими ранжується домен або фраза.
Аналіз пошукових запитів конкурентів за допомогою сервісу Ahrefs
Приклад окремого запиту: hair transplant miami
Аналіз пошукових запитів конкурентів за допомогою сервісу Ahrefs
Необхідно знайти всі релевантні фрази та синоніми для більшого охоплення ключових слів.
Аналіз пошукових запитів конкурентів за допомогою сервісу Ahrefs
За допомогою сервісу Serpstat
Аналіз проводився за URL конкурентів та розділом «Упущені фрази».
URL конкурента — https://www.miamihair.com.
Аналіз пошукових запитів конкурентів за допомогою сервісу Serpstat
Відкриваємо повний список ключових фраз для цієї сторінки та аналізуємо, які з них підходять нам за змістом.
Аналіз пошукових запитів конкурентів за допомогою сервісу Serpstat
Упущені фрази
Інструмент допомагає зрозуміти, які з ключових фраз ще не були використані на потрібній сторінці.
Фрази пропонуються шляхом порівняння наших сторінок зі сторінками конкурентів.
Важливо! Необхідно уважно вивчати запропоновані упущені фрази. Інструмент має похибку та може показати слова, які не підходять для оптимізації вашої сторінки.
Приклад URL сайту конкурента: https://www.foundhair.com/
Аналіз упущених фраз
Підказки Google на сторінці видачі
Підказки Google — хороший та логічний інструмент для підбору ключових запитів.
Підказки Google на сторінці видачі
Блок із необхідними підказками знаходиться внизу сторінки видачі пошукової системи.
Підказки Google внизу сторінки
Аналіз контенту на сторінках конкурентів
Спосіб використовують для пошуку додаткових ключових слів, які допоможуть копірайтеру написати якісні тексти, які розв’язуватимуть проблеми потенційних клієнтів та задовольнятимуть їхні потреби.
Приклад аналізу ключових слів на сайті конкурентів наших клієнтів
Чим більше додаткових фраз ви використовуєте в технічному завданні на текст, тим кориснішою та інформативнішою буде сторінка.
Важливо! Якщо список досить великий, то рекомендуємо давати копірайтеру додаткові ключові слова в порядку зменшення пріоритетності. Не завжди можна вписати їх усі, особливо коли текст невеликого обсягу.
Навіть невеликий фрагмент контенту на сторінці конкурента може дати значну кількість додаткових слів.
Також можна взяти кілька головних конкурентів, знайти у кожного сторінки, які конкурують із вашим сайтом, наприклад головну, а потім порівняти, які слова та фрази частіше зустрічаються на них.
Google Search Console
Ми рекомендуємо використовувати інструменти Google, якщо сайт вже має історію та видимість у пошукових системах.
У цьому випадку нас цікавить інструмент Google Search Console/Ефективність.
Аналіз конкурентів за допомогою Google Search Console
Аналізуємо запити за показниками «Кліки», «Покази» та «Позиція».
Так можна виявити запити, за якими наш сайт видно у Google, а потім дотягнути перспективні запити до вищих позицій видачі.
Після глибокого аналізу конкурентів вам потрібно сконцентруватися на основних діях, які впливають на позиції вашого сайту в пошуковій видачі.
Фактори, які впливають на позиції вашого сайту в локальній видачі Google
Говорячи про локальне SEO в Америці, ми можемо розділити його на 2 частини:
- фактори, що впливають на видачу Google Maps;
- фактори, які впливають позиції в органічній пошуковій видачі.
Фактори ранжування на картах
Карта факторів, що впливають на локальне просування від Moz:
Фактори ранжування на картах від Moz
Фактори ранжування сайту
Посилаючись на те саме дослідження Moz, можна виділити основні фактори ранжування:
Фактори ранжування сайту від Moz
Як бачите, тут чинник ранжування №1 — це посилальні сигнали. Посилання, як і раніше, залишаються важливою частиною органічного просування.
Далі йде On-page оптимізація, поведінкові сигнали, персоналізація та сигнали Google My Business.
Насамперед ми хочемо звернути увагу на On Page оптимізацію.
On-Page SEO-оптимізація
Оптимізація сторінок сайту важлива для ранжування за ключовими словами, які шукає ваша цільова аудиторія.
Є кілька важливих речей, які ви обов’язково маєте зробити, щоб ваш сайт ранжувався в локальному пошуку.
1. Створіть зрозумілу структуру сайту
Якщо ви обслуговуєте декілька міст, ви можете створити цільові сторінки для кожного міста. Зазвичай обхідний шлях для бізнесу, який має тільки одне місце розташування або не має офісу, але обслуговує всю територію.
Наприклад, ви можете налаштувати свій веб-сайт так, щоб для кожної області, яку ви обслуговуєте, було кілька цільових сторінок:
- com/suburb-1/
- com/suburb-2/
- com/suburb-3/
Це дозволить вам ранжувати органічний пошук за містами, де у вас немає офісу.
Приклад коректної структури HVAC сайту
2. Оптимізуйте заголовки та метадані
Метадані сторінки мають містити основні ключі та регіони просування. Також радимо додавати особливості бізнесу та заклик до дії.
Включайте в метадані будь-яку інформацію, яка виділяє вас на тлі конкурентів.
Приклад наших клієнтів Sti Garage
3. Відобразіть ваш NAP (основні контактні дані) у вигляді схеми на вашому сайті
Переконайтеся, що на вашому сайті відображається ім’я, адреса та номер телефону, бажано у вигляді схеми.
Переконайтеся, що NAP відповідає вашій компанії.
P.S. Не забудьте вказати свої робочі години!
Приклад мікророзмітки контактів
4. Карта Google Map
Додайте Google карту на сторінку контактів, щоб користувачі могли легко вас знайти. Карта показує, що бізнес має фізичну адресу, а також допомагає орієнтуватися користувачам.
Карта Google на сторінці контактів
5. Додайте зрозумілі заклики до дії
Ви ж хочете, щоб люди не тільки відвідували ваш сайт, а й ставали вашими клієнтами?
Переконайтеся, що номер телефону чітко та явно відображається і клієнтам легко зв’язатися з вами. Використовуйте CTA-блоки, щоб підвищити конверсію вашого сайту.
Приклад номерів телефонів у шапці сайту
Приклад контактної форми на сторінці “Contact Us”
6. Додайте відгуки та рекомендації
Наявність відгуків підвищує довіру до вашого бізнесу та, як результат, конверсію вашого сайту.
Приклад блоку з відгуками на сайті наших клієнтів BoykoPhotography
7. Зверніть увагу на мобільну версію сайту
Google приділяє велику увагу адаптивним веб-сайтам. Використовуйте тест Google на адаптивність, щоб переконатися, що ваш сайт правильно відображається на мобільних пристроях.
Якщо ваш веб-сайт не проходить тестування, вам слід подумати про його редизайн або повне оновлення.
Приклад мобільної версії сайту наших клієнтів
У прикладі вище перший екран містить найбільш важливу для клієнтів інформацію: конверсійні меседжі, можливість зв’язатися з компанією за телефоном або в чаті, а також залишити заявку на перевезення.
Оптимізація головної сторінки
Головна сторінка — найважливіша.
Приклад дизайну головної сторінки
Не забувайте, що головна сторінка сайту має захопити увагу користувача та за допомогою необхідних інформаційних блоків привести його до замовлення.
Важливо! При складанні рекомендацій з оптимізації потрібно розуміти, що головна сторінка сайту в першу чергу вирішує бізнес-завдання, а тільки потім SEO.
Оптимізація головної сторінки зазвичай розбита на 2 частини:
- оптимізація наявного контенту сторінки;
- додавання потрібних інформаційних блоків.
Під оптимізацією контенту слід розуміти:
- складання ТЗ на метадані сторінки з вмістом основних ключів та регіону просування;
- оптимізація та правка логіки структурування підзаголовків;
- додавання входження основних і додаткових ключів у контент сторінки.
Приклад оптимізації головної сторінки наших клієнтів Maxim Medical
Які інформаційні блоки було додано:
- How It Works
Блок «How It Works»
Дуже гарний прийом: візуально показати користувачам процес надання послуги.
Для SEO блоки опису етапів використовують як місце для додавання ключових слів, а також збільшення контентної частини сторінки.
- Before and After Gallery
Блок «Before and After Gallery»
Далеко не всі конкуренти на сайті мали такий блок, хоча це досить важлива інформація.
За аналізом ключових фраз видно, що користувацькі запити цього типу існують, а значить, їх потрібно використовувати.
Зростання позицій за новими запитами
- Recommended by
Блок «Recommended by»
Хороше рішення для того, щоб показати компетентність і підвищити авторитет в очах потенційних клієнтів.
Блок із логотипами компаній чи організацій, які рекомендують бізнес, додає до нього довіри та може стати останнім вирішальним фактором, який переконує потенційного клієнта звернутися до нас за послугою.
- Карта фізичного розташування
Карта фізичного розташування
Карта показує, що бізнес має фізичну адресу, а також допомагає орієнтуватися користувачам.
Підсумок щодо внутрішньої оптимізації:
- Створіть зрозумілу структуру сайту, щоб клієнти могли легко знайти потрібну інформацію на вашому сайті, а пошукові системи розуміли, яка інформація розміщена на сторінках, які міста та регіони ви обслуговуєте.
- Оптимізуйте метадані для ранжування сайту за потрібними для бізнесу запитами.
- Покажіть ваші контактні дані у вигляді схеми на сайті, щоб клієнти могли легко зв’язатися з вами, а боти Google — зчитати потрібну інформацію.
- Додайте карту Google Maps, щоб потенційні клієнти могли легко вас знайти.
- Додайте відгуки та рекомендації для підвищення конверсії вашого сайту.
- Постійно працюйте над мобільною версією сайту. 52 % потенційних клієнтів вже зараз шукають ваш сервіс із мобільних пристроїв, і з кожним роком їхня кількість лише збільшується.
Просування регіонального бізнесу в Google Maps
Навіть якщо ваш сайт перебуває на 3 – 4 позиції в органічному пошуку, потенційні клієнти можуть не знайти його, оскільки натиснуть на платну рекламу або результати Google Maps. Саме тому важливо займатися просуванням вашого бізнесу у Google Maps.
Видача Google Maps на комп’ютерах:
Видача Google Maps на комп’ютерах
Мобільна видача:
Мобільна видача Google Maps
Граф знань:
Граф знань Google
Пошук без топоніма:
Навіть під час пошуку без геомодифікатора можна отримати локальні результати.
Зверніть увагу, що на скриншоті нижче ми ввели в пошуку лише запит “heating system repair”, не вказуючи ні міста, ні розташування, але Google визначає місцеположення та відображає локальні результати.
Пошук без топоніма (зазначення міста) Google
Як вивести ваш бізнес у ТОП Google Maps
Користувачі все частіше шукають послуги, інтернет-магазини, продуктові магазини, ресторани та інші компанії, розташовані поряд із ними.
Від того, як буде оформлений профіль у Google My Business, залежатиме відображення вашого бізнесу в Google Картах та графі знань.
У дослідженні Moz локальних факторів ранжування для SEO, на які ми вже раніше посилалися, сигнали Google My Business є фактором № 1 серед найважливіших для ранжування на картах.
Якщо у вас ще немає профілю в Google My Business, подбайте про його створення та оптимізацію.
Важливі нюанси під час реєстрації в Google My Business
Введіть дані NAP*, які відображаються на вашому сайті, і зверніть увагу на розділ категорій внизу.
*NAP — це Ім’я, Адреса, Номер телефону. Останнім часом також використовується NAPU (Ім’я, Адреса, Номер телефону, URL) або NAPW (Ім’я, Адреса, Номер телефону, Веб-сайт).
Для відображення вашого бізнесу в правильних результатах пошуку важливо вказати потрібну категорію, яка дозволить клієнтам (і роботам Google) точно знати, чим займається ваш бізнес. Google дозволяє використовувати декілька категорій, тому використовуйте стільки категорій, скільки актуально для вашої компанії. Будьте максимально конкретними.
Якщо у вас є представництва в різних містах, можна реєструвати декілька лістингів (профілів).
Приклад профілю наших клієнтів — локальної клініки Bringbackhair.com
Одним із ключових кроків SEO-просування компанії було додавання її профілю до Google My Business.
Завдяки якісному опрацюванню профілю потенційні клієнти прямо в пошуковій видачі можуть побачити таку інформацію:
- Час роботи. Відвідувачі можуть точно знати години прийому та зручно розробляти свої плани.
- Номер телефону. Наявність номера телефону дозволяє записатися на прийом за дві дії: ввести назву клініки в пошуку Google та клікнути на номер телефону.
- Адреса (місце розташування). Ваша адреса відображатиметься на картах Google з точністю до будівлі, де ви знаходитесь.
- Відгуки. Maxim Medical має велику кількість позитивних відгуків, які впливають на прийняття рішення клієнтами.
- Опис компанії. Коротка інформація про компанію та послуги.
- Фото або віртуальний тур. Блок із фотографіями викликає інтерес користувачів та наближає до здійснення конверсії.
- Профілі у соц. мережах. Прямо з пошуку Google користувачі можуть перейти на профіль клініки в YouTube, Facebook, Twitter.
Після додавання компанії до Google My Business користувачі зможуть знайти організацію в Google Maps.
Maxim Medical на Google Maps
Google також додає у видачу за деякими запитами блок із результатами на Google картах.
Важливо! Результати такої видачі залежить від місцезнаходження користувача. Для нього будуть підібрані місця, розташовані ближче до нього.
Далі ми переходимо до ще однієї найважливішої дії — локального посилального просування.
Локальне посилальне просування
Зворотні посилання на сайт залишаються одним із найважливіших факторів ранжування Google.
Найважливіші вимоги до посилань — це якість і релевантність.
Порада від Livepage: починайте просування, базуючись на аналізі посилального профілю конкурентів.
Аналіз посилального профілю конкурентів
Для отримання повної інформації про беклінки, що ведуть на сайт, рекомендуємо використовувати інструмент Ahrefs.com.
Приклад аналізу посилального профілю конкурентів для наших клієнтів Maxim Medical
Конкурент — miamihair.com.
Аналіз посилального профілю конкурентів
Переходимо до розділу «Беклінки» для отримання повного списку посилань конкурента.
Аналіз посилального профілю конкурентів
Виберіть показ посилань у режимі «Одне посилання на домен» і відсортуйте за стовпчиком DR («Рейтинг домену»).
Так ви почнете аналіз посилань із найбільш авторитетних ресурсів.
Аналіз посилань із найавторитетніших ресурсів
У результаті посилального аналізу основних конкурентів з’ясувалося, що типи посилань та методи їх отримання нічим не відрізняються від рекомендованих для локального просування бізнесу.
Основні типи зовнішніх посилань
Бізнес-каталоги (нішеві директорії)
Зараз є тематичні каталоги практично з будь-якої ніші. Вони можуть бути платними та безкоштовними, але в кожному з них можна зареєструватися, додати інформацію та залишити посилання на свій ресурс.
Нижче наведено комбінації запитів, які ви можете використовувати для пошуку бізнес-списків та каталогів:
- [location] business listings
- [location] business directory
- [location] directory
- [business type keyword] business listings [location]
- [business type keyword] business directory [location]
- [business type keyword] directory [location]
Для торгових організацій:
- [location] [business type keyword] alliance
- [location] [business type keyword] association
- [location] [business type keyword] council
- [location] [business type keyword] society
Приклад розміщення у каталогах:
Компанія Roberts Garage Doors на Yelp.com
Посилання з місцевих сайтів
Стратегія полягає в тому, щоб отримати згадування та посилання з місцевих блогів, газетних сайтів та інших місцевих компаній. Посилання, отримані з локальних ресурсів, стають для Google сигналом до підвищення позицій сайту в локальній видачі.
Важливо! Посилання на ресурс, що просувається, повинні бути локально релевантними, тобто розміщеними на сайтах того ж міста або регіону.
Приклад розміщення для наших клієнтів: https://www.plastic-surgery-florida.com/blog/smartgraft-orlando.aspx
Посилання з місцевих сайтів
Крауд-маркетинг (форуми)
Ще один варіант отримання посилань — посилання з тематичних форумів, на яких може спілкуватися цільова аудиторія сайту.
Під час використання таких посилань важливо допомогти людині, яка ставить запитання на форумі, дати їй експертну відповідь, і лише потім залишити посилання на свій сайт, інакше ваше посилання вважатиметься спамом і не дасть жодного позитивного ефекту.
Приклад розміщення наших клієнтів на форумі: https://slo-tech.com/forum/t448744/49
Просування за допомогою крауд-маркетингу
Відеохостинги (YouTube, Vimeo)
Створіть канали організації на найпопулярніших відеохостингах. За допомогою відеороликів розкажіть про компанію, покажіть офіс, територію, персонал, можна робити навчальні відео, огляди товарів або знімати результати робіт/надання послуг.
Посилання можна залишити не лише у профілі каналу, а й під кожним відео. Це буде особливо корисно, якщо відео стане популярним — роликом почнуть ділитися, а разом з ним і посиланням на ваш ресурс.
Приклад такого каналу на YouTube:
Приклад каналу компанії на YouTube
Варто зазначити, що правильно оптимізовані відео можуть посісти високі позиції в органічній видачі Google, а це позитивно позначиться на трафіку сайту.
Гостьовий постинг
Розміщення гостьових статей на інших ресурсах — популярний метод отримання посилань на сайт. Важливі умови: щоб посилання позитивно позначилися на позиціях ресурсу, що просувається, вони мають бути розміщені на авторитетних трастових майданчиках, інакше ви ризикуєте заплатити за розміщення, але не отримати жодного ефекту.
Приклад гостьової статті наших клієнтів: https://staging.kinkycurlycoilyme.com/the-dos-and-donts-of-preventing-female-hair-loss/
Приклад гостьового постингу
Прес-релізи
Прес-релізи — невеликий за обсягом текст, який повідомляє громадськості чи ЗМІ про подію, захід, інтернет-ресурс тощо. Його розміщують на відповідних майданчиках із посиланням (и) на повну публікацію на сайті або будь-яку іншу сторінку сайту, релевантну тексту.
Приклад такого розміщення: https://www.prweb.com/releases/hair-clinic-maryland/hair-transplant-maryland/prweb14037125.htm
Приклад прес-релізів
Розміщення прес-релізів виправдане, якщо створюються важливі інфоприводи, які можна в них описувати. Без цього шанс, що текст помітять, мінімальний.
Розміщення посилань на ваш сайт — це, безперечно, один із найкращих способів підвищити видимість вашого веб-ресурсу в результатах видачі.
Але! Вам потрібно обов’язково пам’ятати про ці посилання та стежити за правильністю розміщеної інформації.
Актуальність NAP
Непослідовне посилальне просування та цитування можуть призвести до проблем із ранжуванням.
Іноді адреса, номер телефону або веб-сайт компанії змінюються. Власне, потрібно проводити аудит, аби впевнитись, що всі Ваші дані узгоджені.
Актуальність NAP
Чому це так важливо?
Посилання — це будь-яке онлайн-згадування із зазначенням ваших NAP. Google оцінює такі згадування як локальний сигнал для визначення авторитету сайту.
Наявність неточних згадувань NAP може негативно вплинути на ваше регіональне просування.
За словами оглядача Search Engine Land Майлса Андерсона, невідповідність у посиланнях насправді є проблемою № 1, яка впливає на локальне ранжування сайтів.
Якщо у вас занадто багато варіантів NAP, розкиданих по мережі, і особливо якщо деякі або багато з них застаріли, це знижує довіру клієнтів і, звичайно, Google до вашої інформації.
Якщо Google вважає, що ваші дані ненадійні, ваші позиції в локальному пошуку знижуються.
Отже, як провести аудит посилань?
Як проводити аудит і оптимізувати локальні посилання
Єдиний спосіб провести повний аудит посилань — це здійснити його вручну.
Але якщо ви бажаєте провести швидку перевірку, використовуйте сервіс Moz Local.
Введіть назву вашої компанії, виберіть країну, вулицю та поштовий індекс праворуч, потім натисніть кнопку “Перевірити зараз”.
Аудит посилань у сервісі Moz
Moz local підтягує всі відповідні дані, пов’язані з вашим сайтом, з основних локальних платформ (дані авторитетних ресурсів, які матимуть найбільший вплив) та відображає будь-які знайдені невідповідності.
Як тільки ви побачите ці невідповідності, запишіть їх у Google Sheets і зробіть примітку “зв’язатися з власниками сайтів та актуалізувати інформацію NAP”.
Результати, які ви побачите на сайті Moz, обмежені найбільш популярними платформами, тому цілком можливо, що ви все ще маєте посилання на інших, менш авторитетних або структурованих джерелах.
Такі посилання мають менший вплив, і вам знадобиться час, щоб провести належний аудит для кожного з них.
Ще один важливий фактор ранжування — це відгуки про вашу компанію у мережі. Як отримати більше відгуків про ваш бізнес, читайте далі.
Чому потрібно отримувати відгуки про ваш бізнес
Настав час підвищити репутацію вашого бізнесу та отримувати більше позитивних відгуків!
В який ресторан ви хотіли б піти? B&B без онлайн-профілю, 3-зіркову бургерну, про яку багато незадоволених відгуків від клієнтів, або 4,7-зірковий італійський ресторан у центрі міста з десятками захоплених відгуків?
Якщо ви не хочете ризикувати можливістю добре поїсти за свої гроші, ви, найімовірніше, оберете найбезпечніший варіант — ресторан, який ви зможете знайти онлайн і про який прочитаєте підтверджені відгуки.
Згідно з останнім опитуванням думок споживачів, близько 87 % людей довіряють онлайн-відгукам так само, як і особистим рекомендаціям.
Але на цьому не закінчується чарівна дія онлайн-відгуків — вони можуть підвищити ранжування вашого сайту в Google!
Більше того, маркетингове дослідження econsultancy показало, що наявність оглядів на лендингах може збільшити конверсії на 18 %.
Таким чином, коли ви покращуєте свою репутацію в Інтернеті, ви вбиваєте не двох, а трьох зайців одним пострілом: споживчу довіру, покращення ранжування