Просування нового товару: кейс Getsocio. Зростання органіки у 70 разів у висококонкурентній ніші
У кейсі ми розповімо, як допомогли налаштувати просування продукту в інтернеті, досягли зростання трафіку та конверсії.
Чи стикався ваш бізнес із тим, що немає можливості отримати більше пошукового трафіку, ніж є зараз?
Чи конкуренція за ключовими фразами наскільки висока, що немає сенсу за них боротися?
Вихід є.
Додатковий пошуковий трафік у суміжних до бізнесу нішах.
Клієнт
Getsocio — продукт, який допомагає створити сайт інтернет-магазину без навичок програмування.
- Раніше проєкт не просувався.
- Початковий пошуковий трафік — до 20 відвідувачів на добу.
Конкуренти
- Shopify
- Wix
Результат
Пошуковий трафік збільшився у 70 разів: із 20 до 1400+ на добу.
Зростання пошукового трафіку для продуктового бізнесу
Кількість цільових дій, що виконуються, також зросла.
Зростання конверсій для продуктового бізнесу
Складнощі
- Конкуренція за пошуковими запитами величезна.
- Конкуренти з мільйонними рекламними бюджетами.
- Відсутність впізнаваності бренду.
Читайте також, як скласти стратегію комплексного контент-маркетингу для IT-бізнесу, який приводить клієнтів, а не низькоякісний трафік.
Просування нового продукту на ринок США
Чому довелося вдатися до отримання трафіку з суміжної для бізнесу ніші
Shopify, Wix та Bigcommerce — конкуренти, які домінують у пошуковій видачі.
Для того, щоб хоча б наблизитися за «грошовими» ключовими словами до топ-10, потрібні величезні інвестиції в лінкбілдинг та PR продукту.
Приклад аналізу ключового слова «ecommerce website builder» в Ahrefs.com
Приклад показує, що потрібно отримати понад 90 посилальних доменів на сторінку, щоб потрапити до топ-10 за вказаним запитом.
До того ж отримання посилань на продуктову сторінку — це серйозний виклик. Якість продукту має бути на найвищому рівні, щоб люди хотіли рекомендувати та посилатися на сайт.
Стратегії отримання додаткового пошукового трафіку у висококонкурентній ніші. Маркетинг для продуктової компанії
Контент-маркетинг
Стане дуже конверсійним каналом, якщо виконується правильно.
Для того щоб контент-маркетинг працював, потрібно, щоб SEO-фахівець та копірайтер:
- глибоко занурились у продукт;
- спілкувалися з командою продукту;
- розуміли проблеми цільової аудиторії;
- відстежували тенденції в ніші.
Бажаєте дізнатися докладніше?
Читайте наш кейс про просування IT-компанії Yalantis. Докладно про контент-маркетинг та інші стратегії залучення пошукового трафіку. Рекомендуємо!
Інтернет просування продукту. Генерація лендингів
Мета — створити типові сторінки, які будуть цікаві аудиторії, перш ніж зареєструвати свій перший домен або замовити створення інтернет-магазину.
Що було вирішено створити:
- генератор бізнес-імен;
- генератор слоганів;
- гайди, як продавати різні типи продуктів в Інтернеті.
Скриншот одного зі створених лендингів
До того ж всі вищевказані типи сторінок були поділені на ніші, тобто було створено десятки сторінок типу:
- cafe name generator;
- coffee shop name generator.
або:
- how to sell shoes online;
- how to sell handmade online.
Яка конкуренція за такими запитами?
Приклад: огляд фрази «cafe name generator» в Ahrefs.com
Тобто за цією стратегією ми створювали десятки сторінок з дуже низькою конкуренцією, але досить великою частотою.
За гіпотезою, людям, які запитують про відкриття бізнесу або генерують ім’я для бізнесу, буде потрібна платформа для швидкого старту. Ми вирішили на цьому зіграти.
Результат
Вибрана нами стратегія швидко дала результат навіть без побудови посилань на згенеровані сторінки.
Трафік за сторінками слоганів:
Трафік за сторінками імен для бізнесу:
Трафік за сторінками описів, як продавати товари онлайн:
Виконання цілей
На завершення хотілося б сказати, що стратегія призвела до зростання кількості цілей, які виконуються.