Отримайте консультацію від команди з 13-річним досвідом
Автоматизація email-маркетингу
Аудит і стратегія email-маркетингу
Лідогенерація в email
Email-маркетинг під ключ
Стартова розсилка
Інтернет-магазинам
Команда Livepage має великий досвід роботи з інструментами email-маркетингу. Звернувшись до нас, ви отримаєте доступ до широкої експертизи у світі цифрового маркетингу, адже email-маркетинг працює у зв’язці з вашими бізнес-процесами та іншими інструментами.
Ознайомтеся зі стратегіями, які ми обираємо для наших клієнтів і їх результатами
Комплексний підхід
Аналіз ринку
Стратегія вирощування лідів
Тригерні розсилки
Персоналізовані листи
Яка вартість послуг з email-маркетингу?
Ми не маємо фіксованої вартості послуг, усе залежить від кількості роботи, яку ми розраховуємо індивідуально для кожного кейсу.
З чого розпочати email-розсилку?
Для початку відповісти на запитання: який у вас тип бізнесу? Хто ЦА? Яка мета розсилок? Коли мета буде визначена, вам вдасться краще побудувати стратегію. А маючи готову стратегію, можна переходити до вибору сервісу та технічних налаштувань.
Яка залученість необхідна зі сторони компанії, яка замовляє послуги з email-маркетингу?
Присутність на зустрічі для брифу, надання необхідних для роботи доступів, апрув ідей та пропозицій від спеціалістів у ході роботи з емейл.
Чи даєте ви гарантії на результат email-розсилки?
На результат впливає багато факторів, усе залежить від вашої ситуації та типу бізнесу.
Чи надаєте ви приблизні результати кампаній?
Ми можемо орієнтуватись на середні показники емейл-розсилок по вашій ніші. Зазвичай показники, отримані в ході роботи з нами, вище за середні.
Як часто робиться звітність з email-кампаній?
Частота звітності залежить від потреби, зазвичай це щотижня або кожні 2 тижні.
Хто має надавати базу для розсилки?
Базу для розсилки надає клієнт. Вона повинна бути органічно зібрана, тобто не куплена. У зворотному випадку ми не можемо гарантувати позитивний результат.
Чи можна робити розсилку з холодною базою?
Ми працюємо тільки з гарячою базою, оскільки не можемо бути впевнені у якості холодної бази, а отже, і в результативності роботи з нею.
Які задачі може вирішити емейл-маркетинг?
Зростання продажів, реактивація клієнтів, просування товарів, акцій серед цільової аудиторії, зростання лояльності клієнтів та впізнаваності бренду.
Як зрозуміти, чи потрібен бізнесу email-маркетинг?
Email-маркетинг підійде і для B2B, і для B2C-проєктів, головне — обрати стратегію, яка найкраще спрацює для вашої ЦА. Email-розсилки — це стратегічний інструмент у боротьбі за сегмент ринку. І чим відповідальніше ви підійдете до роботи з емейл-каналом, тим більше переваг на фоні конкурентів ви отримаєте.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋