Дізнайтеся, як ми досягли ROI 1957% для відомого бренду Marie Claire.
Офіційний представник Marie Claire Paris в Україні, який здійснює оптові та роздрібні продажі монобрендового домашнього текстилю: постільної білизни, рушників, пледів, ковдр і подушок. Основний фокус інтернет-магазину — бездоганна якість продукції та унікальний дизайн.
Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!
Зараз канал посідає 2-е місце за коефіцієнтом транзакцій і 4-е — за прибутковістю з каналу. ROI каналу — 1957%.
Команда Livepage співпрацює з магазином Marie Claire Home вже понад 3 роки.
Ми почали розвивати напрямок email-маркетингу з 0 і завдяки спільним зусиллям досягли вражаючих результатів.
Нам вдалося побудувати комплексний Email-маркетинг і досягти ROI 1957%. Зараз ми продовжуємо працювати над удосконаленням комунікації, дизайну і персоналізації, піклуватися про клієнтів і допомагати їм робити правильний вибір щодня.
Далі ми докладніше розповімо про фактори успіху і ключові напрями співпраці з Marie Claire.
Автоматизація — це тренд Email-маркетингу вже багато років поспіль. Наша команда займається налаштуванням автоматизації вже більше 4 років як для Ecommerce, так і для технологічного бізнесу.
Зазвичай правильно налаштовані тригери приносять від 25% прибутку з каналу Email.
Спільно з Marie Claire Home ми розробили велику карту тригерів, які приносять до 30% доходу від каналу. Серед них Welcome-листи, реактиваційні листи, кинуті кошики/перегляди і персоналізована реактивація.
Про кожен із сегментів детально розповідаємо далі.
Welcome-ланцюжок складається з трьох листів — це корисний контент, який формує лояльність користувачів і знайомить потенційного клієнта з бізнесом.
Ми розповідаємо про переваги бренду, збираємо додаткову інформацію про клієнтів, щоб надавати їм релевантні пропозиції. Ділимося реальними відгуками покупців і мотивуємо на повторні покупки.
Повертаємо до покупок: кинутий кошик і перегляд
Листи «Кинутий перегляд» і «Кинутий кошик» формують до 30% доходу від усіх автоматичних листів. З їхньою допомогою ми скорочуємо шлях до конверсії незалежно від етапу життєвого циклу користувача.
Ми нагадуємо про надходження товару, про згоряння та нарахування бонусів.
Повторно повідомляємо потенційному клієнту про вподобаний товар і попереджаємо про можливу втрачену вигоду.
Повертаємо клієнтів: реактивація
Якщо активність клієнта падає, ми нагадуємо про себе, збираємо зворотний зв’язок і ділимося пропозиціями, які можуть повернути до покупки.
Спільно з командою Marie Claire Home ми розробили унікальний Tone of voice і дизайн розсилок. Кожен лист від Marie Claire — це окремий світ, в якому кожен читач знайде корисну інформацію, отримає насолоду від теплої і затишної комунікації.
Звичайно, ми не забуваємо про свята й важливі дати і готуємо спеціальні розсилки на 8 березня, 14 лютого, Чорну п’ятницю, Новий рік та інші свята.
Клієнти Marie Claire Home — здебільшого жінки, які прагнуть наповнити оселю теплом і затишком. Вони дбають про себе і комфорт своєї сім’ї. Наші листи наповнені турботою і теплим, ненав’язливим спілкуванням. Вся комунікація спрямована на допомогу у виборі та презентацію новинок.
Витончений і акуратний дизайн простежується у всіх листах бренду.
Адаптивна верстка забезпечує рівну цінність листів на всіх пристроях. Дизайн, його елементи, структура та інформація однаково повно відображаються на телефонах, планшетах, ноутбуках і комп’ютерах.
Як результат, канал посідає 2-е місце за коефіцієнтом транзакцій і 4-е — за прибутковістю з каналу.
За 3 роки ми побудували email-маркетинг з нуля. Нам вдалося досягти ROI 1 957%: інвестиції в канал окупаються 20 разів за місяць.
Завдяки спільній роботі з командою Marie Claire Home ми збільшили загальний дохід магазину, примножили лояльність нових і діючих клієнтів, реактивували базу і довели ефективність каналу.
Ми продовжуємо роботу з компанією, як і раніше, прагнемо покращувати показники, впроваджувати нові ідеї та піклуватися про клієнтів бренду.
Якщо ви хочете налаштувати лідогенеріруючий Email-маркетинг – напишіть нам і команда Livepage обов’язково допоможе!