Email-маркетинг
Відомий інтернет-магазин брендового текстилю

Стратегія email-маркетингу для інтернет-магазину Marie Claire Home

Ринок: Україна

Дізнайтеся, як ми досягли ROI 1957% для відомого бренду Marie Claire.



Офіційний представник Marie Claire Paris в Україні, який здійснює оптові та роздрібні продажі монобрендового домашнього текстилю: постільної білизни, рушників, пледів, ковдр і подушок. Основний фокус інтернет-магазину — бездоганна якість продукції та унікальний дизайн.

ROI
1 957%
Інвестиції в канал повертаються 20 разів.
4-е місце за доходом серед усіх каналів.
Частка email у продажах
10%
Коефіцієнт транзакцій
4,2%
2-е місце за ефективністю серед усіх каналів.
Завдяки завжди актуальним пропозиціям і темам.
Open Rate листів
30%

Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
Приклади листів для Marie Claire
Фактори успіху
Системна комунікація
Ми інформуємо клієнтів про нові надходження і знижки. Відстежуємо всі інфоприводи, відправляємо тільки корисні й релевантні для читачів листи.
Ефективний ланцюжок тригерів
Автоматизація приносить 25% від доходу з каналу. Цього вдалося досягти завдяки своєчасній і емпатичній комунікації.
Унікальний tone of voice
Ми не вчимо і не вказуємо. Наша комунікація — це турбота про клієнтів, підтримка у виборі й догляді за текстилем.

З якою задачею прийшов клієнт?

  • Протестувати потенціал email-каналу.
  • Збільшити загальний дохід магазину.
  • Підвищити лояльність нових і діючих клієнтів.
  • Реактивувати старих клієнтів.
  • Вивести ефективність каналу на 4-е місце за доходом.

Зараз канал посідає 2-е місце за коефіцієнтом транзакцій і 4-е — за прибутковістю з каналу. ROI каналу — 1957%.

Стратегія email-маркетингу для Marie Claire Home

Команда Livepage співпрацює з магазином Marie Claire Home вже понад 3 роки.

Початок співпраці — з вересня 2018 року
Початок співпраці — з вересня 2018 року

Ми почали розвивати напрямок email-маркетингу з 0 і завдяки спільним зусиллям досягли вражаючих результатів.

Нам вдалося побудувати комплексний Email-маркетинг і досягти ROI 1957%. Зараз ми продовжуємо працювати над удосконаленням комунікації, дизайну і персоналізації, піклуватися про клієнтів і допомагати їм робити правильний вибір щодня.

Далі ми докладніше розповімо про фактори успіху і ключові напрями співпраці з Marie Claire.

Автоматизація

Автоматизація — це тренд Email-маркетингу вже багато років поспіль. Наша команда займається налаштуванням автоматизації вже більше 4 років як для Ecommerce, так і для технологічного бізнесу.

Зазвичай правильно налаштовані тригери приносять від 25% прибутку з каналу Email. 

Спільно з Marie Claire Home ми розробили велику карту тригерів, які приносять до 30% доходу від каналу. Серед них Welcome-листи, реактиваційні листи, кинуті кошики/перегляди і персоналізована реактивація.

Про кожен із сегментів детально розповідаємо далі.

Карта автоматизації Marie Claire
Карта автоматизації Marie Claire

Знайомимо з бізнесом: Welcome листи

Welcome-ланцюжок складається з трьох листів — це корисний контент, який формує лояльність користувачів і знайомить потенційного клієнта з бізнесом.

Ми розповідаємо про переваги бренду, збираємо додаткову інформацію про клієнтів, щоб надавати їм релевантні пропозиції. Ділимося реальними відгуками покупців і мотивуємо на повторні покупки.

Повертаємо до покупок: кинутий кошик і перегляд

Листи «Кинутий перегляд» і «Кинутий кошик» формують до 30% доходу від усіх автоматичних листів. З їхньою допомогою ми скорочуємо шлях до конверсії незалежно від етапу життєвого циклу користувача.

Генеруємо повторні продажі: мікрореактивація

Ми нагадуємо про надходження товару, про згоряння та нарахування бонусів.

Повторно повідомляємо потенційному клієнту про вподобаний товар і попереджаємо про можливу втрачену вигоду.

Повертаємо клієнтів: реактивація

Якщо активність клієнта падає, ми нагадуємо про себе, збираємо зворотний зв’язок і ділимося пропозиціями, які можуть повернути до покупки.

Промо-листи

Спільно з командою Marie Claire Home ми розробили унікальний Tone of voice і дизайн розсилок. Кожен лист від Marie Claire — це окремий світ, в якому кожен читач знайде корисну інформацію, отримає насолоду від теплої і затишної комунікації.

Звичайно, ми не забуваємо про свята й важливі дати і готуємо спеціальні розсилки на 8 березня, 14 лютого, Чорну п’ятницю, Новий рік та інші свята.

Результати розсилки до Чорної П'ятниці
Результати розсилки до Чорної П’ятниці

Унікальний Tone of voice

Клієнти Marie Claire Home — здебільшого жінки, які прагнуть наповнити оселю теплом і затишком. Вони дбають про себе і комфорт своєї сім’ї. Наші листи наповнені турботою і теплим, ненав’язливим спілкуванням. Вся комунікація спрямована на допомогу у виборі та презентацію новинок.

Дизайн

Витончений і акуратний дизайн простежується у всіх листах бренду.

Верстка

Адаптивна верстка забезпечує рівну цінність листів на всіх пристроях. Дизайн, його елементи, структура та інформація однаково повно відображаються на телефонах, планшетах, ноутбуках і комп’ютерах.

Результати

Як результат, канал посідає 2-е місце за коефіцієнтом транзакцій і 4-е — за прибутковістю з каналу.

За 3 роки ми побудували email-маркетинг з нуля. Нам вдалося досягти ROI 1 957%: інвестиції в канал окупаються 20 разів за місяць.

Завдяки спільній роботі з командою Marie Claire Home ми збільшили загальний дохід магазину, примножили лояльність нових і діючих клієнтів, реактивували базу і довели ефективність каналу.

Ми продовжуємо роботу з компанією, як і раніше, прагнемо покращувати показники, впроваджувати нові ідеї та піклуватися про клієнтів бренду.

Якщо ви хочете налаштувати лідогенеріруючий Email-маркетинг – напишіть нам і команда Livepage обов’язково допоможе!

Замовити email-маркетинг
Назвіться*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар