Отримайте експертну консультацію від команди з 12-річним досвідом
Відстежуйте взаємодії
Аналізуйте поведінку користувачів
Покращуйте ефективність залучення користувачів
Зручні дашборди
Відстежуйте взаємодії
Аналізуйте поведінку користувачів
Покращуйте ефективність залучення користувачів
Зручні дашборди
Відстежуйте важливі показники в продукті типу SaaS та приймайте зважені рішення на основі даних.
Робіть зважені висновки, аналізуючи різні показники вашого продукту, виділяючи когорти та сегменти.
Покращуйте показники в продукті, використовуючи А/Б-тести.
Що таке аналітика даних для SaaS?
SaaS-компанії використовують різні аналітичні інструменти, такі як Amplitude, Google Analytics тощо, для аналізу залучення користувачів на всіх етапах взаємодії. Це дозволяє аналізувати поведінку користувачів протягом їхньої подорожі, щоб зменшити відтік, підвищити залученість клієнтів і, зрештою, збільшити постійний дохід.
Який інструмент найкраще підходить для аналізу даних для SaaS?
При виборі аналітичних інструментів для SaaS варто звернути увагу на Amplitude, Mixpanel, Woopra, GoodData та інші.
Які KPI варто відстежувати в SaaS?
Найважливішими показниками для Saas є відтік клієнтів, відтік доходу (також відомий як щомісячний регулярний дохід), цінність клієнта впродовж життя та вартість залучення клієнтів (CAC).
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋