З кожним роком кількість SaaS-проектів в Україні зростає.
Переваги SaaS-контент-маркетингу: поширення інформації про продукт на авторитетних вебсайтах за допомогою якісного SaaS-контенту підвищує довіру до продукту.
Як правило, у таких проектів цікава місія і великий технічний бекграунд за спинами засновників. Проте після випуску продукту на ринок компанії часто стикаються з проблемами створення маркетингової стратегії та SEO-просування на іноземні ринки.
З цього кейса ви дізнаєтеся, як створити ефективну маркетингову стратегію для SaaS-проекту, вивести компанію в ТОП за ключовими для бізнесу запитами й отримувати посилання з нішевих ресурсів. Крім того, ви отримаєте чітке уявлення, як реалізувати вищесказане.
Початок робіт
Команда Livepage розпочала роботу в травні 2017 року.
Початковий трафік:
Цілі клієнта:
- Отримувати реєстрації.
- Виростити з нуля базу клієнтів, що платять.
- Підвищити впізнаваність бренду за рахунок зовнішнього маркетингу.
Особливості:
- Новий бізнес.
- У сайту та домену немає авторитету й довіри з боку відвідувачів і пошукових систем.
- Контекстна реклама невигідна через високі ставки й низьку ціну продукту. Мовою SaaS, CAC з контекстної реклами > LTV.
Стратегія роботи:
- Аналіз ніші та конкурентів.
- Виявлення факторів, що дозволяють конкурентам отримувати топові позиції.
- Контент-маркетинг.
- Лінкбілдінг.
- Пошук додаткових трафікових рішень.
Кейс просування компанії Stripo також доступний англійською.
Результат по кейсу
Трафік
Пошуковий трафік збільшився з 10 до 5500 на добу з пошукових систем.
Конверсія
Кількість демо підвищилась з 0 до 1000+ на тиждень при конверсії ~ 3%.
Challenge
На початку серпня 2018 Google оновив свій алгоритм, що вплинуло на трафік проекту — він зменшився на 30%.
Після аналізу даних і профільних видань була чітко зрозуміла причина.
Google посилив вимоги до якості сайту в цілому.
Тобто, якщо у SaaS є оптимізована головна, яка приносить 95% трафіку, і є десяток сторінок середньої якості, то сайт можуть оцінити як середній загалом, що вплине на кількість одержуваного трафіку оптимізованої сторінки.
Приклад
На сайті Stripo було до 30 лендінгів (за винятком блогу), які були оптимізовані під пошукові системи. Однак існували більше 200 сторінок шаблонів email.
Сторінка английськію мовою — https://stripo.email/templates/promo-email-template-appreciate-moment-tourism-industry/
Сторінка російською мовою — https://stripo.email/ru/templates/promo-email-template-appreciate-moment-tourism-industry/
На такого роду сторінках не було корисного контенту. Просто приклади шаблонів у картинках. Раніше їх наявність у пошуковій видачі ніяк не впливала на просування. Ми ставилися до такого роду сторінок як до незначного фактора ранжування, яким можна знехтувати для економії бюджету.
До серпня 2018.
Що виправили:
1.Видалили з індексу сторінки низької якості
- Кожен шаблон листа був адаптований на 4 мови сервісу
Приклад
https://stripo.email/templates/promo-email-template-appreciate-moment-tourism-industry/
https://stripo.email/ru/templates/promo-email-template-appreciate-moment-tourism-industry/
На жаль, адаптація була слабкою і сторінки майже не відрізнялися від зміни мови.
Так як шаблони даного типу не приносили взагалі трафіку, то ми вирішили видалити сторінки з індексу.
- помилки в локалізації блогу
Блог також був переведений на 4 мови, проте була помилка, яка виводила на ру., укр., нім. версіях сайту англомовний контент.
2. Дублювання Title, Н1
Малоймовірна причина падіння трафіку, але проблема була виправлена.
3.Повторення і помилки тегів hreflang
Так як сайт локалізований на 4 мови, то помилки в тегах призводили до некоректного відображення контенту на різних мовних версіях.
Pro tip
При потраплянні сайту під санкції не чекайте відновлення трафіку відразу після усунення потенційних причин.
Трафік може повернутися тільки після наступного великого апдейту пошукового алгоритму.
Такі апдейти відбуваються раз на 6-9 місяців.
Що сталося після наступного апдейта
Позиції і трафік повернулися.
Після апдейта трафік повернувся на колишній рівень і вже перевищив історичний максимум.
Апдейт – Грудень 2018
Трафік збільшився ще на 40+%
Другий апдейт кейса — Листопад 2019
Кейс оновлений через 11 місяців після його попереднього апдейта.
Нагадаємо, що сайт постраждав після оновлення алгоритму Google у серпні 2018 року. Нам у найстисліші терміни вдалося вирішити проблему — почалося збільшення трафіку, що триває і сьогодні.
Апдейти Google у березні, червні та вересні 2019 року пройшли позитивно для Stripo.
Сумарний приріст трафіку 186% в порівнянні з попереднім періодом, а кількість реєстрацій збільшилася на 210%.
Що допомогло бізнесу вирости?
Були оптимізовані сторінки інтеграцій Stripo з іншими сервісами (MailChimp, Sendgrid та ін.).
Створена сторінка з шаблонами AMP електронних листів.
Третій апдейт кейса — Лютий 2020
Кейс оновлений через 2 місяці після його попереднього апдейта.
13 січня 2020 року вийшов Google Core Update, який пройшов для Stripo.email вдало.
“Core updates” призначені для того, щоб забезпечити показ релевантного й авторитетного контенту.
Завдяки якісному контент-маркетингу і SEO-просуванню сайту апдейт привів до підвищення позицій за ключовими запитами. Дії, які призвели до успіху:
- Регулярне доопрацювання та оптимізація контенту на посадкових сторінках для задоволення запитів користувачів.
- Постійне додавання релевантного й інформативного контенту.
- Поліпшення внутрішньої перелінковки на сайті.
- Отримання посилань з нішевих сайтів, які підтверджують високу якість контенту.
Сумарний приріст трафіку 86% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість реєстрацій збільшилася на 106%.
Що будемо робити далі?
За допомогою контент-маркетингу і лінкбілдінгу ми плануємо продовжувати підвищувати впізнаваність Stripo як бренду не тільки в США, але й в інших країнах світу. Крім того, плануємо аналізувати основних конкурентів та інші типи бізнесу, щоб адаптувати їх рішення та генерувати нові ідеї.
Хочете ефективно розвивати власний бізнес в Digital? Команда Livepage може допомогти з маркетингом вашого продукту, застосувавши успішний досвід просування проектів на глобальний ринок.