IT-маркетинг
Drag-n-Drop & HTML Email Builder

SEO-просування SaaS бізнесу

Ринок: США

Виклик роботи зі Stripo — скласти SEO-стратегію, яка буде працювати на довгій дистанції для абсолютно нового продукту. Читайте деталі, що нам вдалося зробити.



Stripo.email — Drag-n-Drop & HTML редактор листів, який дозволяє швидко створювати адаптивні листи без знань HTML. 

У редакторі є можливість експорту в 1 клік для розсилки через будь-яку систему (включаючи Mailchimp, Esputnik, Sendgrid і т. д.) та експорт в чистий HTML без зайвих стилів для коректного відображення у всіх клієнтів.

Відвідуваність на добу
5 500
Правильна стратегія дає результат кожного місяця.
Залучення якісного трафіку — запорука постійного збільшення числа запитів на демо без зменшення конверсій.
Реєстрацій протягом тижня
1 000

За рік спільної роботи з командою Livepage ми досягли відчутних результатів. Позиції росли швидше, ніж ми очікували, і більше 50% запитів, які ми хочемо бачити в ТОП-3, вже там.

Іван Бурбан  
CMO
Фактори успіху
Адаптація ідей
Аналіз непрямих конкурентів дозволив знайти ідеї, які дали значний буст трафіку.
Швидка реакція
Налаштована й оперативна комунікація нашої команди і команди Stripo дозволила не тільки планово розвиватися, але й швидко менеджити проблеми.
Лінкбілдінг
Налагодження зв'язків з блогерами дозволило отримати якісні посилання з релевантних ресурсів. Це не тільки призвело до підвищення позицій, а й збільшило інтерес до бренду.

З кожним роком кількість SaaS-проектів в Україні зростає.

Як правило, у таких проектів цікава місія і великий технічний бекграунд за спинами засновників. Проте після випуску продукту на ринок компанії часто стикаються з проблемами створення маркетингової стратегії та SEO-просування на іноземні ринки.

З цього кейса ви дізнаєтеся, як створити ефективну маркетингову стратегію для SaaS-проекту, вивести компанію в ТОП за ключовими для бізнесу запитами й отримувати посилання з нішевих ресурсів. Крім того, ви отримаєте чітке уявлення, як реалізувати вищесказане.

Початок робіт

Команда Livepage розпочала роботу в травні 2017 року.

Початковий трафік:

Пошуковий трафік Stripo.email до 10 відвідувачів на добу, травень 2017 р.
Пошуковий трафік Stripo.email до 10 відвідувачів на добу, травень 2017 р.

Цілі клієнта:

  • Отримувати реєстрації.
  • Виростити з нуля базу клієнтів, що платять.
  • Підвищити впізнаваність бренду за рахунок зовнішнього маркетингу.

Особливості:

  • Новий бізнес.
  • У сайту та домену немає авторитету й довіри з боку відвідувачів і пошукових систем.
  • Контекстна реклама невигідна через високі ставки й низьку ціну продукту. Мовою SaaS, CAC з контекстної реклами > LTV.

Стратегія роботи:

  •  Аналіз ніші та конкурентів.
  •  Виявлення факторів, що дозволяють конкурентам отримувати топові позиції.
  •  Контент-маркетинг.
  •  Лінкбілдінг.
  •  Пошук додаткових трафікових рішень.

Кейс просування компанії Stripo також доступний англійською.

Результат по кейсу

Трафік

Збільшення пошукового трафіку за час співпраці з Livepage
Збільшення пошукового трафіку за час співпраці з Livepage

Пошуковий трафік збільшився з 10 до 5500 на добу з пошукових систем.

Конверсія

Постійне збільшення конверсії
Постійне збільшення конверсії

Кількість демо підвищилась з 0 до 1000+ на тиждень при конверсії ~ 3%.

Challenge

На початку серпня 2018 Google оновив свій алгоритм, що вплинуло на трафік проекту — він зменшився на 30%.

Падіння позицій головної й найбільш лідогенеруючої сторінки Stripo
Падіння позицій головної й найбільш лідогенеруючої сторінки Stripo

Після аналізу даних і профільних видань була чітко зрозуміла причина.

Google посилив вимоги до якості сайту в цілому.

Тобто, якщо у SaaS є оптимізована головна, яка приносить 95% трафіку, і є десяток сторінок середньої якості, то сайт можуть оцінити як середній загалом, що вплине на кількість одержуваного трафіку оптимізованої сторінки.

Приклад

На сайті Stripo було до 30 лендінгів (за винятком блогу), які були оптимізовані під пошукові системи. Однак існували більше 200 сторінок шаблонів email.

Сторінка английськію мовою — https://stripo.email/templates/promo-email-template-appreciate-moment-tourism-industry/

Сторінка російською мовою — https://stripo.email/ru/templates/promo-email-template-appreciate-moment-tourism-industry/

На такого роду сторінках не було корисного контенту. Просто приклади шаблонів у картинках. Раніше їх наявність у пошуковій видачі ніяк не впливала на просування. Ми ставилися до такого роду сторінок як до незначного фактора ранжування, яким можна знехтувати для економії бюджету.

До серпня 2018.

Що виправили:

1.Видалили з індексу сторінки низької якості

  •  Кожен шаблон листа був адаптований на 4 мови сервісу

Приклад

https://stripo.email/templates/promo-email-template-appreciate-moment-tourism-industry/

https://stripo.email/ru/templates/promo-email-template-appreciate-moment-tourism-industry/

На жаль, адаптація була слабкою і сторінки майже не відрізнялися від зміни мови.

Так як шаблони даного типу не приносили взагалі трафіку, то ми вирішили видалити сторінки з індексу.

  • помилки в локалізації блогу

Блог також був переведений на 4 мови, проте була помилка, яка виводила на ру., укр., нім.  версіях сайту англомовний контент.

2. Дублювання Title, Н1

Малоймовірна причина падіння трафіку, але проблема була виправлена.

Дублювання тегу Title у коді сторінок Stripo.email
Дублювання тегу Title у коді сторінок Stripo.email

3.Повторення і помилки тегів hreflang

Так як сайт локалізований на 4 мови, то помилки в тегах призводили до некоректного відображення контенту на різних мовних версіях.

Приклад помилки та рішення, скріншот з ТЗ для програмістів
Приклад помилки та рішення, скріншот з ТЗ для програмістів

Pro tip

При потраплянні сайту під санкції не чекайте відновлення трафіку відразу після усунення потенційних причин.

Трафік може повернутися тільки після наступного великого апдейту пошукового алгоритму.

Такі апдейти відбуваються раз на 6-9 місяців.

Що сталося після наступного апдейта

Позиції і трафік повернулися.

Позиції запитів із семантичного ядра головної сторінки, дані Seranking
Позиції запитів із семантичного ядра головної сторінки, дані Seranking

Після апдейта трафік повернувся на колишній рівень і вже перевищив історичний максимум.

Апдейт – Грудень 2018

Трафік збільшився ще на 40+%

Збільшення пошукового трафіку після зняття санкцій, жовтень - листопад 2018 року
Збільшення пошукового трафіку після зняття санкцій, жовтень – листопад 2018 року

Другий апдейт кейса — Листопад 2019

Кейс оновлений через 11 місяців після його попереднього апдейта.

Нагадаємо, що сайт постраждав після оновлення алгоритму Google у серпні 2018 року.  Нам у найстисліші терміни вдалося вирішити проблему — почалося збільшення трафіку, що триває і сьогодні.

Апдейти Google у березні, червні та вересні 2019 року пройшли позитивно для Stripo.

Сумарний приріст трафіку 186% в порівнянні з попереднім періодом, а кількість реєстрацій збільшилася на 210%.

Збільшення кількості відвідувачів
Збільшення кількості відвідувачів

Що допомогло бізнесу вирости?

Були оптимізовані сторінки інтеграцій Stripo з іншими сервісами (MailChimp, Sendgrid та ін.).

Створення нових сторінок для збільшення трафіку
Створення нових сторінок для збільшення трафіку

Створена сторінка з шаблонами AMP електронних листів.

Створення нових сторінок
Створення нових сторінок

Третій апдейт кейса — Лютий 2020

Кейс оновлений через 2 місяці після його попереднього апдейта.

13 січня 2020 року вийшов Google Core Update, який пройшов для Stripo.email вдало.

“Core updates” призначені для того, щоб забезпечити показ релевантного й авторитетного контенту.

Завдяки якісному контент-маркетингу і SEO-просуванню сайту апдейт привів до підвищення позицій за ключовими запитами. Дії, які призвели до успіху:

  1.  Регулярне доопрацювання та оптимізація контенту на посадкових сторінках для задоволення запитів користувачів.
  2.  Постійне додавання релевантного й інформативного контенту.
  3.  Поліпшення внутрішньої перелінковки на сайті.
  4.  Отримання посилань з нішевих сайтів, які підтверджують високу якість контенту.
Підвищення позицій
Підвищення позицій

Сумарний приріст трафіку 86% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість реєстрацій збільшилася на 106%.

Збільшення кількості юзерів
Збільшення кількості юзерів
Підвищення конверсії
Підвищення конверсії

Що будемо робити далі?

За допомогою контент-маркетингу і лінкбілдінгу ми плануємо продовжувати підвищувати впізнаваність Stripo як бренду не тільки в США, але й в інших країнах світу. Крім того, плануємо аналізувати основних конкурентів та інші типи бізнесу, щоб адаптувати їх рішення та генерувати нові ідеї.

Хочете ефективно розвивати власний бізнес в Digital? Команда Livepage може допомогти з маркетингом вашого продукту, застосувавши успішний досвід просування проектів на глобальний ринок.

Замовити IT-маркетинг
Назвіться*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар