У цьому кейсі ви дізнаєтеся, як за допомогою грамотної маркетингової стратегії, SEO-оптимізації та редизайну сайту можна в 10 разів збільшити конверсію, підвищити впізнаваність бренду і залучити цільовий трафік.
ElbuzGroup розробляють програмне забезпечення для комплексної автоматизації інтернет-магазину, тобто “все в одному”:
Робота з Livepage допомогла нам чітко сформулювати сильні сторони нашого бізнесу і передати це клієнтам. Вони допомогли зробити наш сайт живим, бренд Elbuz став більш впізнаваним і популярним.
Цифри говорять самі за себе. Ми досягли підвищення конверсії на 1000% і не збираємося зупинятися на досягнутому!
У сегменті B2B існує безліч програмних продуктів, які можуть спростити роботу інших підприємств, але про їхнє існування не здогадуються потенційні покупці. Саме з такою проблемою зіткнувся наш клієнт.
Створивши унікальний продукт для інтернет-магазинів, він зіткнувся з проблемами відсутності правильного позиціонування, конверсійного сайту і лідогенеруючого контент-маркетингу.
В даному кейсі ви дізнаєтеся, як за допомогою грамотної маркетингової стратегії, SEO-оптимізації і редизайну сайту можна в 10 разів збільшити конверсію сайту та підвищити впізнаваність бренду і виростити трафік.
Програмне забезпечення для інтернет-магазинів від розробника ElbuzGroup.
Основна опція програми — це комплексна автоматизація інтернет-магазину, тобто «все в одному». Всі необхідні інструменти автоматизації роботи інтернет-магазину в одній програмі:
Монетизація проекту: оренда програми і продаж ліцензії, комплексна техпідтримка сайту інтернет-магазину.
Цілі клієнта: отримання заявок з сайту від цільової аудиторії (власників інтернет-магазинів, розробників та веб-агентств, що надають послуги зі створення інтернет-магазинів).
Проблема 1. Просували сайт статтями, але результату не було
На старті просування на сайті вже була велика кількість статей, які безпосередньо чи опосередковано відносилися до продукту. Але вони не приносили трафік і конверсії.
Просування сайту без стратегії і комплексного підходу призвело до того, що написані статті не ранжувалися.
Важливо! До співпраці з Livepage на сайті було більше 4 сотень статей, написаних під запит “створити інтернет-магазин”, які не мали позицій навіть у ТОП-100 і не отримували трафіку.
Проблема даних статей — відсутність цінності для користувача і контенту, який допомагає закривати “біль” клієнта.
Крім відсутності фокусу на закритті потреб читача, статті були написані без урахування семантики й угрупування пошукових запитів, конкуренції (кількість символів у статтях конкурентів, медіаконтент та інші “фішки” в статтях), техніки подачі інформації за допомогою підзаголовків, списків і виділень стилями у тексті.
Читайте далі, щоб дізнатися, як команда Livepage вирішила проблему неефективного контент-маркетингу.
Проблема 2. Мало запитів і трафіку в ніші = немає продажів
Сайт у складній тематиці вимагає великого обсягу робіт з семантичним ядром. Для проекту з унікальним продуктом немає стандартних запитів, типу “купити туфлі”, які однозначно можна трактувати як конверсійні запити. Люди не шукають товар, про існування якого вони не підозрюють.
Супутні проблеми:
Відповідно, потрібно створити маркетингову стратегію і залучати цільових клієнтів, не розраховуючи в перші роки на ТОП за високочастотними запитами. Знайти конверсійні запити з більш низькою конкуренцією. Визначити, як “гуглять” потенційні покупці програми.
Читайте далі, щоб дізнатися, як нашій команді вдалося знайти конверсійні запити для проекту Elbuz і залучити цільових клієнтів.
Насамперед ми проаналізували конкурентів і провели брейншторм. Вивчили нішу і продукт. Уявили себе на місці цільового клієнта, тобто покупця програми. Склали список проблем, з якими стикається потенційний покупець.
На підставі цих дій визначили, як і що шукає цільова для бізнесу аудиторія, і трансформували знайдену інформацію в пошукові запити.
Наприклад, програма для автоматизації роботи інтернет-магазину цікава користувачам, які “гуглять”:
Для досягнення ТОПу за вибраними запитами ми створили контент, який розкривав тему і давав максимально повну відповідь на запит користувача, тобто ніс цінність для читача.
Контент швидко вийшов у ТОП за всіма цільовими запитами. Як результат, ми отримали збільшення трафіку і значне підвищення конверсій завдяки переходам по “потрібним” для бізнесу запитам.
В результаті з нових лендінгів Elbuz почав отримувати більшу частину конверсій:
Канібалізація — це коли під одну групу запитів на сайті підходить кілька сторінок і алгоритм пошукової системи “кидається” від однієї сторінки до іншої у спробах визначити, яку сторінку показати користувачеві.
Окрім наявності на сайті декількох сторінок під одні пошукові запити, контент був переспамлений ключовими словами.
Відповідно, потрібно було провести оптимізацію “з нуля”.
Переписати тексти всіх статей, які перетиналися за запитами з основними сторінками. Деякі статті, які дублювали контент Головної сторінки, довелося видалити з перенаправленням на Головну.
Виконавши всі потрібні дії, ми отримали підвищення позицій і трафіку сайту. Користувач став потрапляти на сторінку, яка відповідає його пошуковому запиту. Отримуючи всю необхідну інформацію на одній сторінці, потенційний покупець набагато частіше став залишати свій контакт для зв’язку з менеджерами Elbuz.
Проблема неякісних посилань була вирішена за допомогою сервісу відхилення посилань і ручної роботи з “видобутку” посилань з “жирних” тематичних сайтів.
Наприклад, посилання з блогу сайту TemplateMonster — платформи для створення сайтів, що має велику відвідуваність і авторитетність у мережі:
Ще приклад: сайт Spark “Тусовка технологічних проектів”, також тематичний авторитетний проект з великою відвідуваністю:
Додатково ми розмістили посилання в статті на сайті Livepage і отримали гарні показники менш ніж за 2 місяці.
Далі наша команда перейшла до високорівневої бізнес-задачі — підвищення конверсії.
На старті просування цільових конверсій не було. Що було не так з сайтом? Основні фактори, які ми визначили після глибокого аналізу:
Інформація на сайті на старті просування була унікальною та інформативною, але “нечитабельною”. Велика кількість тексту на білому фоні погано “читається очима”. Текст потрібно було скорочувати, форматувати в блоки, виділяти важливе іншими стилями.
Яке рішення запропонувала команда Livepage:
Відділ маркетингу та контенту Livepage вивчив продукт клієнта, конкурентів і нішу та знайшов меседжі, які коротко і максимально інформативно передають важливу інформацію про програму.
Також спільно з клієнтом було прийнято рішення зробити редизайн сайту для підвищення конверсії.
Якісний контент + User-friendly дизайн = Збільшення конверсії і продажів
Порівняння старого і нового дизайну:
Що дав редизайн?
Як результат, конверсія сайту підвищилась на 1000%.
В результаті просування трафік сайту виріс на 250%, а конверсії — більш ніж на 1000%. Сайт почали відвідувати потенційні клієнти. За нашими даними, цільових користувачів стало в 4 рази більше після початку співпраці з Livepage.
Результати з видимості сайту в ТОП-1:
Кейс оновлений через 6 місяців після випуску.
Основним досягненням за цей період стало виведення в ТОП статей і лендінгів, пов’язаних з парсингом сайтів, за якими півроку тому не було видимості навіть у ТОП-50.
При складанні стратегії наша команда не ставила собі за мету швидко потрапити в ТОП-5 за такими високочастотними запитами, як «парсинг сайтів», тому що програма Elbuz розрахована тільки на парсинг інтернет-магазинів, а не всіх типів сайтів. Робили ставку на запити більш точні: «парсинг інтернет-магазинів» і подібні.
Наші конкуренти за запитами — біржі фрілансу, дошки оголошень про роботу і habr.com.
Для досягнення результату ми щомісяця шукали ідеї і доповнювали лендінг новим контентом та корисною для потенційного клієнта інформацією. Контент сторінки прагнули зробити максимально інформативним як для цільової аудиторії, так і для алгоритму Google. Відповісти на всі питання, що стосуються парсинга сайтів і програми від Elbuz.
Разом вийшло майже 32 000 символів контенту.
Далі ми перейшли до наступного етапу стратегії. Підібрали найбільш підходящі по URL сторінки (нагадаю, що одна з проблем на старті — це тисячі неоптимізованих сторінок-статей без видимості навіть у ТОП-100) і дооптимізували їх. А саме, зібрали список найпопулярніших маркетплейсів в Україні, проаналізували їхні SEO-стратегії та реалізували поліпшену версію на сайті Elbuz.
В результаті отримали ТОП за позиціями і збільшення конверсій за рахунок запитів «парсинг Хотлайн», «парсинг Пром юа», «парсинг з/на Опенкарт», «парсинг з/на Тильду» і т. д. Ці запити — не основна задача програми наших клієнтів Е trade jumper. Але в цьому і сенс — писати корисні статті на «сусідні» тематики. Коли потенційний клієнт за допомогою нашої статті вирішує свою проблему, то пропозиція в кінці із закликом до дії з більшою ймовірністю його зацікавить.
Останньою дією ми підготували ТЗ на створення сторінок по парсингу для російських маркетплейсів і wordpress. Вся інформація за результатами буде в наступних апдейтах!
Проміжний результат співпраці:
Хочете отримувати більше продажів онлайн? Команда Livepage може допомогти з маркетингом для програмного забезпечення, застосувавши успішний досвід просування 100+ проектів.