У кейсі розповідаємо, як ми оптимізували рекламні кампанії, тим самим збільшили кількість конверсій, зберігши оптимальну ціну за конверсію.
The Hoxton Mix — британська компанія зі штаб-квартирою в Лондоні, провідний постачальник віртуальних офісів. Компанія надає можливість малому та середньому бізнесу мати віртуальний офіс у Лондоні та керувати своїм бізнесом віддалено.
Ми були приємно вражені тим, як швидко команда Livepage розібралась в особливостях нашого бізнесу та розгорнула PPC кампанії з урахуванням наших бізнес-цілей. Це допомогло нам збільшити прибуток та ROI у короткий термін.
Головним напрямом бізнесу є оренда віртуальних адрес в Об’єднаному Королівстві для можливості ведення бізнесу на території UK, а також підвищення рівня довіри до бізнесу.
У клієнта раніше вже були запущені рекламні кампанії, проте вони не були оптимізовані та приносили багато неконверсійного трафіку.
На перших етапах ми провели аналіз кампаній, які працюють, і трафіку, що йде через них. За підсумками ми отримали повну картину та розуміння послідовності дій, щоб підвищити ефективність рекламних кампаній.
Перше, з чим ми ґрунтовно попрацювали, — це пошукові запити та ключові слова. Оскільки акаунт був уже давно запущений, впадало в очі те, що не тільки “сміттєві” запити, а й деякі, здавалося б, релевантні ключові слова приносять неконверсійний трафік. Після проведення очищення ми трохи зменшили вартість конверсії, що дозволило нам розпочати наступний етап.
На наступному етапі роботи з акаунтом ми почали проводити A/B-тестування стратегій призначення ставок, і з другого тесту нам вдалося виявити найкращу, якою виявилася “Цільова рентабельність інвестицій”. Ми вирахували ROAS і, як результат, кампанії почали приносити значно більше конверсій.
Оскільки в пошукових кампаніях ми досягли успіху в оптимізації, то перейшли до тестування нових типів рекламних кампаній. Першою ми запустили кампанію Smart GDN, яка приносила дуже багато показів, проте конверсій ми так і не змогли отримати. Проаналізувавши ситуацію з Smart GDN, ми вирішили використати новий тип рекламних кампаній у Google Ads та запустили кампанію Performance Max. Ця кампанія дуже довго оптимізувалася, проте через тиждень вона вже почала приносити конверсії на 42% дешевше від пошукових кампаній. На поточний момент ще ведуться роботи з оптимізації кампанії, оскільки ми ще не досягли межі в бюджеті, при якій вартість конверсії буде вищою за заданий KPI.
На даний момент за пів року ми вже зросли на 52% у кількості конверсій за умови збереження їхньої початкової вартості, яка спочатку влаштовувала клієнта.
Надалі ми будемо проводити запуски нових типів рекламних кампаній, а також планується розширення джерел платного трафіку, таких як Bing та Linkedin, що дозволить нам отримувати ширше охоплення цільової аудиторії.