Контекстна реклама для інтернет-магазину рибальських снастей
Старт робіт
Ми почали працювати з проєктом у листопаді 2018 р., до цього контекстна реклама працювала, але приносила мало конверсій та доходу.
Ціль
- Збільшити кількість отриманих конверсій та дохід із джерела Google Ads;
- Зменшити вартість конверсії.
На етапі планування рекламної кампанії було затверджено, що основний вектор буде спрямований на реалізацію одного типу товару, який має високу маржинальність.
Для досягнення поставленої мети ми почали з комбінації трьох інструментів, які дають найшвидший і передбачуваний результат:
Пошукові кампанії були запущені на аудиторію, яка готова до покупки й шукає конкретні моделі та бренди.
Для цього було згенеровано вивантаження товарів, завдяки якому ми швидко реалізували пошукову рекламну кампанію для більш як 500 товарів. Кожне оголошення вело відразу на сторінку товару, що збільшило коефіцієнт конверсії. Ми зробили акцент на запитах за назвами та брендами конкретних товарів.
Перші результати показали, що навіть пропрацювавши всі ключові слова, ми недоотримуємо значну частку трафіку — запити щодо моделей були дуже різноманітними, і ми не могли передбачити їх усі.
Динамічна пошукова реклама
Щоб розширити кількість запитів, для показу оголошень запустили динамічну пошукову кампанію, яка автоматично підбирає запити на основі сторінок сайту. Такий тип кампаній дозволяє не пропускати навіть дуже низькочастотні запити, які ви ніколи не знайдете в системах для збору пошукових запитів.
Вийшов тандем двох пошукових кампаній, які доповнюють одна одну. Це дало приріст у кількості кліків на 26,2 %, а сума транзакцій збільшилася на 46 % у сумі за двома кампаніями.
Google Shopping
Після появи в Україні Google Shopping став обов’язковим інструментом для інтернет-магазинів, тому паралельно із запуском пошукових кампаній ми реалізовували цей інструмент.
Завдяки йому вже через місяць після підключення ми отримали приріст кліків на 33 %, а кількість транзакцій зросла на 21 %.
Оптимізація
Отримавши потік транзакцій, потрібно було оптимізувати їхню вартість, щоб підвищити рентабельність рекламної кампанії.
Для цього ми використали:
- Ремаркетинг у контекстно-медійній мережі — додаткова точка контакту з користувачами, які перебувають на останніх етапах ухвалення рішення. Це дозволяє підвищити конверсію.
- Пошуковий ремаркетинг — коригуємо ціну кліка залежно від того, на якому етапі знаходиться користувач. Дозволяє не втрачати тих, хто готовий купити зараз, і дешевше платити за тих, хто ще тільки думає.
- Коригування ставок на підставі конверсій — коли у нас є реальні дані, ми можемо порахувати, скільки нам вигідно платити за залучення користувача, ґрунтуючись на коефіцієнті конверсії. Так ми підвищуємо віддачу від вкладених рекламних бюджетів.
Все це дозволило знизити вартість транзакції нижче за цільову.
Отримані результати за даними Google Analytics
Що далі
Наступний етап робіт буде спрямований на збільшення доходу рекламних кампаній. Ми будемо працювати над підключенням нових форматів реклами та розширенням охоплення у пошукових кампаніях.
Наприклад, вже стартувало тестування торгових кампаній в YouTube. Також у найближчих планах підключення розумних кампаній та автоматизованих стратегій.
Висновки
Щоб досягти цільових показників за рентабельністю та доходом і не витрачати бюджет даремно, при запуску рекламної кампанії ми сфокусувалися на наймаржинальніших товарах та ефективних інструментах. Саме коректне планування дозволяє досягати поставленої мети.
Ми створили хорошу основу, яка приносить стабільний дохід, що дає нам можливість і ресурси розвивати рекламний акаунт для збільшення доходу.
Цікавить створення стратегії платної реклами для інтернет-магазину? Напишіть нам, і ми зв’яжемося з вами для з’ясування деталей.