Зменшили кількість кампаній зі 100 до 35
Вибудували структуру таким чином, щоб ефективно використовувати автоматизовані стратегії. Тим самим у майбутньому зменшити витрати часу на рутинну роботу, збільшити швидкість роботи зі ставками та покращувати показники.
Об’єднання кампаній дозволяє збирати для системи більше даних, що підвищує ефективність роботи автоматичних стратегій.
Провели аналіз ключових слів за трьома напрямами:
- приносять конверсії за останнім кліком;
- беруть участь у конверсійному ланцюжку, але є допоміжними;
- не приносили конверсій і не беруть участь у шляху конверсії.
Виділили ключові слова, які беруть активну участь у шляхах до конверсії, та оптимізували їхню роботу. Відмовилися від використання ключових слів, які на тривалій дистанції, не брали участі в ланцюжках до конверсії.
Сфокусувалися на більш маржинальних товарах
Щоб збільшити дохід від рекламної кампанії, ми вивчили, які товари більше купують, середній чек і конверсію за ними. На основі цих даних скоригували рекламну кампанію.
Так само для інтернет-магазинів: правильно рахувати вартість конверсії окремо для груп або типів товару, а не для всього сайту відразу.
Почали використовувати стратегію «Максимум кліків»
У рекламних кампаніях, в яких ціна транзакції була понад у 5 разів нижчою, ніж середня за акаунтом. Це дозволило отримати більше трафіку за вигідними для нас напрямами.
У пошукових кампаніях використовували коригування ставок за списками ремаркетингу.
Це дозволяє не втрачати користувача на всіх етапах прийняття рішення. Чим користувач ближче до покупки, тим більше ми повинні зосередити зусилля на тому, щоб він не пішов до конкурента.
Основні зміни були у березні – квітні 2018 року, ціна транзакції різко знизилася. Пізніше є зростання в межах поставлених KPI, але після оновлення рекламних кампаній ми можемо швидше реагувати на зміни.
Зниження кількості трафіку не вплинуло на дохід, який почав зростати.
Висновки:
- Результат у контекстній рекламі не статичний. Навіть ідеально налаштована 2 роки тому рекламна кампанія не гарантує постійного зростання на тривалій дистанції. Необхідний постійний контроль і періодична зміна стратегії на основі поточних результатів.
- Без чітко поставленої мети не буває результату. Ми рекомендуємо ставити цілі відрізками по 3 місяці з плануванням того, що ви робитимете.