Контекстна реклама для інтернет-магазину електротоварів
З чим прийшов клієнт:
На початку своєї діяльності компанія Elektrovoz працювала офлайн, займалася тільки активними продажами. Основним регіоном збуту була Львівська область, де знаходиться офіс. Потім клієнт вирішив розширити продажі через інтернет, зробив сайт на конструкторі і звернувся в Livepage для залучення нових клієнтів і збільшення кількості замовлень через інтернет-магазин.
Особливості бізнесу
Електротовари — продукція широкого попиту. Інтернет-магазин Elektrovoz закриває потреби користувачів від заміни розеток до установки теплої підлоги. Покупців можна розділити на дві групи: ті, хто бере поштучно для заміни/ремонту, і тих, хто купує великими партіями (спеціальні умови для опту).
З чого ми почали
Старт робіт почали з запуску рекламних кампаній на категорії товарів з високою маржинальністю. Поступово додавали в рекламу нові категорії товарів, відштовхуючись від структури сайту. Це дозволило вести користувачів на релевантні цільові сторінки. На прикладі одного регіону (Львівської області) відпрацьовували і тестували різні налаштування та інструменти.
На початку 2019 року спільно з клієнтом почали розвиток бізнесу і його масштабування з Львівського регіону на всю Україну. Основною метою було збільшення доходу без збільшення рекламного бюджету. Для нас це означало, що необхідно регулярно знижувати середню вартість залучення клієнта.
Деталі масштабування продажів на всю Україну за допомогою платної реклами в Google далі в статті.
Стратегія збільшення кількості продажів у 6,5 разів
Підготовка:
Основною проблемою при масштабуванні було обмеження рекламного бюджету.
Рекламний бюджет залишався незмінним, а продажі хотіли отримувати з усієї України, а не тільки зі Львова та області. Для досягнення мети вирішили знизити бюджет за пошуковими рекламними кампаніями та перерозподілити його на користь торгових кампаній.
Для цього в пошукових кампаніях провели роботи з оптимізації:
- Скоротили кількість кампаній, залишили тільки найбільш маржинальні, що здебільшого складаються з ключових слів, які включають артикул продукції, тобто спрямовані на користувачів зі сформованим попитом, котрі готові зробити замовлення прямо зараз.
- Оптимізували за геотаргетингом, поставивши підвищені ставки на радіус навколо торгової точки. Таким чином, рекламні оголошення з більшою ймовірністю будуть показуватися користувачам, які знаходяться в доступності від магазину/складу і шукають аналогічні товари. На всю Україну пошукові кампанії вирішили не запускати, так як висока вартість кліка, пов’язана з великою конкуренцією, впливала на окупність вкладень у рекламу й не відповідала цілям бізнесу.
- Підвищили якість і релевантність рекламних оголошень, додали адаптивні пошукові оголошення, які надають більше інформації для користувачів, так як містять заголовки й описи, яких немає в стандартних текстових оголошеннях.
Дані дії призвели до зниження вартості рекламної кампанії на 64,75% при збільшенні кількості конверсій + 67,06%. Вартість конверсії (замовлення) знижена на 78,85%
Розширення на інші регіони почали з кампаній Smart Google Shopping, бо звичайні торгові рекламні кампанії, налаштовані раніше, демонстрували кращі показники з рентабельності й вартості конверсії.
На відміну від звичайного Google-шопінгу, розумні торгові кампанії дозволяють працювати з аудиторіями ремаркетингу в медійній мережі, пошті Gmail і на YouTube.
На основі аналізу працюючих рекламних торгових кампаній:
- Визначили групи оголошень, де трафік низький, і виділили їх в окремі кампанії для більш гнучкого управління бюджетом.
- Оцінивши пошукові запити, провели оптимізацію назви товару шляхом коригування “Title” в Merchant Center.
Приклад:
Було:
Двожильний нагрівальний мат 15м² 2700Вт Extherm ET ECO 1500-180
Замінили на:
Тепла підлога — Двожильний нагрівальний мат Extherm 15м² 2700Вт ET ECO
Це дозволило нам використовувати:
- більш презентаційні оголошення, які містять зображення, актуальну ціну, назву товару;
- знизити середню вартість кліка в порівнянні з пошуковими кампаніями і звичайним шопінгом;
- спростити управління кампаніями та збільшити їхню ефективність.
Оптимізація:
Для ефективної роботи розумної торгової кампанії регулярно проводили оптимізацію:
- відключали групи товарів/артикулів з високою вартістю конверсії, а також з низьким доходом, але високою вартістю витрат;
- підходили до коригування бюджету плавно, щоб не порушувати роботу машинного алгоритму.
Крім торгових кампаній, в акаунті оптимізували кампанії динамічного ремаркетингу для повернення користувачів, які раніше взаємодіяли з сайтом:
- для користувачів, які переглянули інформацію про товар;
- для користувачів, які не завершили покупку.
Також створили пошукову кампанію за власним брендом, що дозволило нам оцінити зростання бренду і лояльність клієнтів, які при повторних покупках вже приходили за брендовими запитами.
Результати
Правильний підхід до масштабування і просування інтернет-магазину електротоварів Elektrovoz дозволив власнику відкрити власний склад і стати офіційним представником міжнародних брендів електротоварів в Україні.
Без збільшення рекламного бюджету ми змогли збільшити платний трафік і число продажів.
В цифрах:
- Збільшення трафіку на 68,7%
- Зниження ціни за клік на 49,85%
- Збільшення кількості замовлень на 539,93%
- Зниження середньої вартості замовлень на 86,78%
Збільшення впізнаваності бренду
За даний період також збільшилась впізнаваність бренду, показники брендової пошукової кампанії:
У цифрах:
- Збільшення трафіку на 109%
- Збільшення кількості замовлень на 13233%
- Зниження середньої вартості замовлень на 96%
Висновки
Завдяки добре налаштованій маркетинговій стратегії та командній роботі ми взаємодіємо з клієнтом вже 5 років.
Протягом усього цього часу досягаємо результатів і окупаємо вкладені ресурси на рекламу.
З нашою допомогою клієнт зміг не тільки збільшити продажі, але й зайняти провідні позиції в ніші торгівлі електротоварами в Україні.
Хочете застосувати подібну стратегію у вашому бізнесі? Залиште заявку нижче, і ми зв’яжемося з вами!