US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321
Контекстна реклама
Магазин брендового текстилю Marie Claire

PPC для інтернет-магазину брендового текстилю

Ринок: Україна

Запуск контекстної реклами Google Ads як нового джерела залучення клієнтів. Збільшення доходу рік до року - 51%.



Офіційний представник Marie Claire Paris в Україні, який здійснює оптові та роздрібні продажі монобрендового домашнього текстилю: постільної білизни, рушників, пледів, ковдр і подушок. Основний фокус інтернет-магазину — бездоганна якість продукції та унікальний дизайн.

Збільшення доходу з сайту рік до року
+51%
Google Ads став першим джерелом за доходом і трафіком.
Реклама повністю себе окуповує і допомагає генерувати продажі в інших каналах.
ROI
141%

Команда Livepage постійно підтримує комунікацію зі мною, і за рахунок цього задачі вирішуються швидко та найкращим чином. Оперативна реакція на побажання і проактивність Livepage дають позитивний результат. Спасибі за допомогу!

В’ячеслав Лисак
Head of E-commerce Marie Claire Home Ukraine
Фактори успіху
Правильно обрана стратегія
Використання широкого інструментарію з першого місяця роботи виправдало себе.
Взаємодія з користувачем на всіх етапах воронки
Ми починали контактувати з користувачем, коли він тільки замислювався про покупку, і завдяки різним інструментам завжди залишалися в його полі зору.
Синергія різних джерел
Підключивши контекстну рекламу, ми не тільки отримали прямі конверсії з джерела, а й посилили інші. Наприклад, динамічний ремаркетинг став конвертувати користувачів, які прийшли вперше з соцмереж. У підсумку ми отримали значне зростання бізнесу загалом.

Ціль — збільшити дохід інтернет-магазину, використовуючи Google Ads.

Як ми досягали результату

Зазвичай при роботі з інтернет-магазинами ми починаємо роботу із запитів, які містять назву продуктів або брендів, уникаючи загальних запитів, щоб підвищити ефективність на старті й надалі поступово масштабувати результат.

Але це не той випадок. У випадку з монобрендом, ще й в ніші товарів для дому, ми виявилися позбавлені товарних і брендових запитів, крім свого бренду, трафік за яким не перевищує 10% від загального. Значно збільшити дохід в такій ситуації досить складно.

Ми відразу пішли ва-банк, спробувавши максимально охопити користувачів, починаючи з найвищих етапів воронки і не відпускаючи їх до здійснення покупки.

Що круто спрацювало

Динамічний ремаркетинг — наш лідер за конверсіями. В даному кейсі він відмінно спрацював як інструмент, що закриває покупку, а також бере участь всередині воронки продажів, допомагаючи іншим рекламним каналам.

Ми використовували показ банерів користувачам:

  •   які подивилися товар: вони бачили банери з товаром, який переглядали;
  •   поклали в кошик: вони бачили товар, який лежить у кошику.

Перший варіант дав набагато більше трафіку та доходу, при цьому другий приводив конверсії дешевше.

Не варто завжди оцінювати інструмент тільки конверсіями: подивіться, як він бере участь у підігріві користувачів, котрі приходять з інших джерел.

Видно, як динамічний ремаркетинг бере участь у шляху до конверсії, при цьому часто не є останнім джерелом
Видно, як динамічний ремаркетинг бере участь у шляху до конверсії, при цьому часто не є останнім джерелом

Робота з брендовим трафіком

На старті ми отримали сильний бренд з уже наявним попитом, але, крім офіційного представника, бренд Marie Claire продають і інші магазини. Оцінивши видачу за брендовими запитами, ми помітили, що, крім нас, у таблиці присутні конкуренти, такі як wikipedia та онлайн-журнал.

Нас можна знайти, але в користувача залишається вибір як мінімум з трьох конкурентів нижче, і це якщо над органічною видачею не з’явиться google shopping. Або, як у першому випадку, користувач просто може не помітити сайт нашого клієнта.

Для бізнесу занадто дорого втрачати користувача у кроці від покупки, за контакт з яким вже кілька разів заплатили. Підключивши google shopping, запустивши брендову пошукову контекстну рекламу, додавши сайт в google my business, ми повністю зайняли перший екран за брендовими запитами.

Якщо ви вже створили попит на свій бренд, це не означає, що вас буде легко знайти.  Перевіряйте, як виглядає пошукова видача за вашими запитами, і працюйте з нею.

Google Ads відразу допоміг досягти декілька цілей:

  •   Збільшити кількість трафіку.
  •   Конвертувати користувачів, які прийшли по іншим рекламним каналам.
  •   Вирішити проблему з втратою брендового трафіку.
  •   Google Ads став стабільним джерелом конверсій і доходу.

Висновок

Платне просування — це не тільки прямі конверсії, а й інструмент для асоційованих конверсій, який дозволяє не втрачати користувача і з більшою ймовірністю доводити його до покупки.

Не завжди достатньо бути в ТОП-3, треба намагатися максимально займати топ видачі навіть за своїми брендовими запитами. Це підвищує віддачу від всіх маркетингових вкладень.

Навіть використовуючи перевірені методи, завжди піддавайте їх сумніву, накладаючи на свою ситуацію, так як будь-який проект має свої унікальні цілі, поточну ситуацію в бізнесі та на ринку.

Якщо вас цікавить просування інтернет-магазину, зв’яжіться з нами, і ми відповімо на всі питання.

Замовити контекстну рекламу
Ваше ім'я та прізвище*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар