PPC для бізнесу з ремонту побутової техніки в США
Локальний бізнес у США в ніші ремонту побутової техніки часто стикається з проблемою недозавантаженості майстрів, які їдуть на замовлення у віддалений регіон. З цією проблемою зіткнувся і наш клієнт.
Команді Livepage вдалося розв’язати проблему та створити з платної реклами інструмент, який генерує додаткові замовлення з високою маржинальністю та допомагає підтримувати завантаження майстрів у регіонах на належному рівні. Ми працюємо з проєктом із 2018 року.
Особливості бізнесу
Спілкування з клієнтом та глибокий аналіз конкурентів допомогли команді Livepage зрозуміти особливості ведення локального бізнесу з ремонту побутової техніки в США.
Засновник компанії розповів нам, як будується робота та логістика майстрів у регіоні, адже вони обслуговують велику кількість локацій у штаті Флорида. Головний офіс знаходиться в Орландо.
Виходячи із зібраних даних, ми виділили основні особливості бізнесу, які впливають на стратегію платного просування:
- Висока конкуренція. Ніша послуг із ремонту побутової техніки є дуже конкурентною з високими цінами за клік. На наведеній нижче діаграмі видно, що кількість конкурентів у ніші велика. Основна частина з них бореться за показ на верхніх позиціях у результатах пошуку, що спричиняє зростання ціни кліка.
Розподіл конкурентів у статистиці аукціонів
- Екстреність послуги. Послуга затребувана «тут і зараз». Клієнти не чекатимуть кілька днів, коли до них приїде майстер з ремонту, особливо якщо це стосується холодильників та кухонних плит.
Далі ви дізнаєтесь, як стратегія платного просування вже 2 роки допомагає клієнту отримувати додаткові заявки при лімітованому рекламному бюджеті.
PPC-стратегія для бізнесу з ремонту побутової техніки в Орландо
Створення рекламного акаунта відповідно до потреб клієнта
Засновник компанії розповів нашій команді, як будуються процеси всередині компанії. Бувають ситуації, коли майстер з ремонту їде до міста Лейкленда, але завантажений роботою лише на пів дня.
Важливо! Лейкленд знаходиться за 56 миль (90 км) від Орландо. Витрачати бензин і час на дорогу при неповному завантаженні майстра недоцільно. Тому ми розробили стратегію, коли менеджер аналізує завантаження майстрів і включає рекламні кампанії на ті регіони, куди їде майстер, щоб заповнити його робочий день.
Це дозволяє сумарно знижувати витрати компанії на бензин та інші виробничі витрати. У той же час реклама вимкнена в тих регіонах, куди майстру економічно невигідно їхати зараз.
Виходячи з особливостей бізнесу й потреб клієнта, ми сегментували рекламні кампанії в акаунті за регіонами та містами.
Структуризація рекламного акаунта дозволила не витрачати рекламний бюджет на ті міста, де достатня кількість замовлень з органічної видачі, та отримувати додаткові замовлення на незавантажені регіони.
Знижуємо вартість кліка та підвищуємо вигоду для бізнесу
Одна з проблем просування локального сервісного бізнесу в США — це дуже високі ціни за клік.
У ніші ремонту побутової техніки, в якій працює наш клієнт, ціна кліка сягає $55.
Дані статистики Google
Витрачати такі гроші на платну рекламу було недоцільно нашому клієнту.
Тому команда Livepage створила стратегію, яка досі дає максимальну кількість заявок при лімітованому бюджеті на рекламу.
Завдяки цій стратегії клієнт зміг гнучко керувати розкладом своїх майстрів та отримувати кліки не за $55, а у 10 разів дешевше, за $5.
Зниження вартості за клік майже у 10 разів
Досягши вигідної для клієнта вартості кліка, ми перейшли до аналізу та покращення рекламного акаунта.
Отримуємо конверсії у зручний час
Разом із клієнтом ми провели аналіз основних для бізнесу показників, на які ми можемо вплинути за допомогою платного трафіку. Одним із них був час показу оголошень.
Проаналізувавши отриману статистику за рекламними кампаніями після запуску, а також отримавши фідбек від клієнта, ми визначили, в який час компанія отримує більшість замовлень.
Тому ми розбили час показу оголошень на періоди, за якими підвищили ставки в Google Ads на ранковий час, і клієнт почав вигравати аукціони у конкурентів, що призвело до збільшення кількості заявок. Також це допомогло менеджерам планувати завантаження майстрів на поточний день.
Підвищені коригування ставок залежно від часу доби
Виділяємось за допомогою оголошень
Під час співпраці з клієнтом Google вносив зміни до рекламного інструмента Google Ads: з’явилися нові типи оголошень (адаптивні пошукові оголошення), у розгорнутих текстових оголошеннях були додані нові заголовки та додаткові поля для описів.
Важливо швидко відстежувати ці зміни, не втрачати нових можливостей і коригувати оголошення в рекламних кампаніях, адже це впливає на показник оптимізації акаунта та допомагає виділятися серед конкурентів.
У рекламних оголошеннях ми відобразили всі переваги роботи з клієнтом, адже компанія надає якісні послуги з ремонту побутової техніки та дає гарантію на свої роботи.
Приклад оголошення для комп’ютерів
Приклад оголошення для мобільних пристроїв
Завдяки добре опрацьованим оголошенням компанія виграшно виділяється серед інших компаній та отримує більше кліків від потенційних клієнтів.
Динамічні пошукові оголошення
У стандартних пошукових кампаніях ми максимально зібрали семантику за конверсійними пошуковими запитами. Однак деякі ключові слова в Google набувають статусу «Мало запитів» і не показуються у звичайній пошуковій рекламі. А насправді люди це гуглять.
Тому, щоб максимально задовольнити всі запити користувачів, ми запустили кампанії динамічного пошуку.
Ми налаштували кампанії динамічного пошуку на певні сторінки сайту, щоб збільшити трафік і кількість конверсій за низькочастотними запитами за рахунок інформації на лендингах.
Це дозволило нам отримати додатковий трафік та заявки на оголошення, які Google Ads формує автоматично, ґрунтуючись на контенті сайту:
Зростання кількості конверсій за допомогою динамічних пошукових оголошень
За допомогою динамічного пошуку ми збільшили кількість заявок із платного трафіку на 28 %.
Підключення Ремаркетингу
Наступним кроком ми вирішили підключити кампанію ремаркетингу.
Але! Працюючи з сервісним бізнесом, потрібно обов’язково попередньо проаналізувати швидкість прийняття рішення. Терміновість послуги впливає на кількість днів, протягом яких людина ще може звернутися за ремонтом.
Аналіз кількості днів до конверсії показав нам, що в перший день здійснюють конверсію 80 % користувачів, решта 20 % заходять на сайт ще протягом декількох днів, поки вибирають підрядника. Ми вирішили продовжувати контактувати з цими людьми та отримувати додаткові замовлення за рахунок цієї аудиторії.
Як результат, запустили кампанію ремаркетингу, обмежену за часом до 5 днів.
Розподіл кількості конверсій за днями
Щоб відстежити людей, які бачили наше оголошення ремаркетингу, а потім замовили послугу з іншого джерела (наприклад, запам’ятали сайт та зайшли безпосередньо), налаштували відстеження конверсій за показами.
Тестування кампанії ремаркетингу пройшло успішно, тому кампанію залишили працювати на постійній основі.
Розподіл прямих конверсій та конверсій за показами
Вона нагадує про послуги компанії людям, які ще не надіслали заявку та переглядають послуги конкурентів і підвищують конверсію з відвідувача сайту в клієнта.
Налаштування відстеження дзвінків
Ще важливим чинником у процесі налаштування рекламних кампаній було те, що більшість звернень надходить із дзвінків, які потрібно відстежувати, щоб розуміти ефективність реклами.
Розв’язати це питання нам допомогло підключення безкоштовного Google call tracking, що працює на території США.
Приклад звіту щодо дзвінків
Це допомогло нам побачити, що 42 % усіх конверсій із платного трафіку — це дзвінки.
Тепер наша команда може бачити повнішу статистику щодо ефективності реклами та проводити правильні коригування.
Висновки
Підключення каналу платної реклами для бізнесу з ремонту побутової техніки в США у Флориді допомогло клієнту розв’язати дуже важливу бізнес-проблему — дозавантажити майстрів, які виїжджають на замовлення до іншого міста. Наша команда змогла побудувати грамотну стратегію просування платного трафіку навіть в умовах лімітованих бюджетів.
Як результат, контекстна реклама вже 2 роки допомагає залучати додаткові заявки та при цьому не витрачати великі бюджети на рекламу.
Якщо вас цікавить просування локального бізнесу в США, наша команда готова допомогти вам отримувати більше продажів.