Платне просування PR-агенції NinjaPromo
Запит від клієнта
Клієнт звернувся до нас із запитом щодо просування його послуг за допомогою платних каналів, не акцентуючи та не конкретизуючи, буде це Google Ads чи Facebook Ads. До цього зазначений проєкт ґрунтовно не просувався у платних каналах і всі спроби до нашої роботи були не зовсім успішними.
Командою Livepage було проведено ресерч і попередній брейнсторм, усередині якого було визначено основну стратегію просування та Roadmap запуску рекламних кампаній.
Початкові дії
Основний напрям для залучення користувачів та генерації лідів у галузі FinTech було визначено як ICO/Blockchain marketing, оскільки на поточний момент цей напрям у тренді, а на ринку є нестача профільних агенцій за цим напрямом.
Проаналізувавши конкурентів і цю нішу, ми зіткнулися з великою кількістю обмежень на етапі підбору джерел трафіку через використання Blockchain-тематики. Однак після аналізу гарячого трафіку в пошукових системах ми вирішили запустити пошукову рекламну кампанію на Тир 1 країни світу без використання високочастотних запитів. Це дозволило нам отримати статистику відразу за кількома пунктами:
- Виділити країни, де найбільше базується Blockchain-бізнес.
- Розпочати рекламну кампанію на доволі низьких для таких геотаргетингів бюджетах.
- Зібрати неочевидні цільові запити для розширення семантики.
Оптимізація та масштабування
Після того як ми отримали достатню кількість лідів для оптимізації рекламних кампаній, ми розпочали коригування ставок за пристроями/демографією, а також провели чистку ключових слів, які хоч і були цільовими, але конверсій не приносили.
Проаналізувавши результати наших правок і переконавшись у тому, що наші дії принесли позитивний ефект, ми розпочали масштабування рекламної кампанії на інші країни, при цьому вибрали стратегію “від більшого до меншого” і розширилися на всі країни світу, за винятком країн, що переживають кризу або явно не підходять під наш продукт.
Результати
Як результат, ми отримали лідів за вартістю вдесятеро менше від планової вартості вже до кінця другого місяця роботи з проєктом.
Рис. Динаміка зростання кількості конверсій при стабільному зниженні їхньої вартості.
Подальші плани
Оскільки Blockchain marketing у NinjaPromo є не єдиним напрямом, на якому спеціалізується їхній бізнес, ми вже на поточний момент займаємося розробкою маркетингових стратегій і тестуванням рекламних кампаній у мережі для інших напрямів.