Стартова розсилка не тільки допоможе вам оцінити можливості email-маркетингу, а й принесе користь вашому бізнесу
- Додатковий дохід — можете розраховувати на конверсію від 10% (від кількості переходів на сайт).
- Об’єктивна картина стану вашої бази контактів: скільки невалідних і нелояльних, активних і пасивних підписників.
- Прогноз ефективності застосування email-маркетингу у вашому бізнесі.
- Власний акаунт в email-сервісі та шаблон промолиста, який можна використовувати в майбутньому.
Одна розсилка чи серія листів — що вибрати?
Ви можете замовити одну розсилку або серію з кількох листів. Серія особливо актуальна напередодні свят або до початку нового сезону.
В цьому випадку ми підготуємо кілька листів, які допоможуть розв’язати різні задачі:
- сформувати потребу у вашому продукті;
- допомогти визначитися з вибором;
- показати терміновість.
Стартовий лист допоможе розпочати комунікацію з клієнтами
- Нагадати підписникам про те, хто ви та чим можете бути корисні, якщо ви давно збираєте базу, але не відправляли розсилки раніше.
- Розповісти про подію і дати бонус як заохочення за активність, якщо вам потрібен лист до інфоприводу (свято або акція).
- Сформувати очікування: які ще вигідні інфоприводи готуєте для підписника в майбутньому, коли та як часто він отримуватиме листи.
- Провести ретроспективу: що цікавого, важливого і корисного для підписника сталося останнім часом.