Отримайте експертну консультацію від команди з 13-річним досвідом
Можливість групувати сторінки за різними критеріями
Можливість бачити динаміку конверсійності сторінок, авторів
Можливість коригувати контент-план, орієнтуючись на аналітичні дані
Можливість групувати сторінки за різними критеріями
Можливість бачити динаміку конверсійності сторінок, авторів
Можливість коригувати контент-план, орієнтуючись на аналітичні дані
Якщо ви давно хотіли зрозуміти, який контент на вашому сайті є більш конверсійним, але не знали, яким чином це розрахувати, відправляйте заявку, ми допоможемо з цим.
Як визначити конверсійність сторінки?
Є декілька способів: простіший і складніший (з урахуванням атрибуції).
Простий спосіб полягає у виведенні параметра Сторінка і метрики Конверсії (кількість відправлених форм, покупок тощо). Але тут питання, якій саме сторінці надавати цінність за виконану конверсію — найпершій чи тій, на якій відправлено форму, адже користувач може переглянути N-у кількість сторінок на сайті.
Саме тут приходить на допомогу звіт з урахуванням атрибуції з наданням різних коефіцієнтів кожній зі сторінок. Але для цього потрібно обробити дані GA4 у Google BigQuery за допомогою SQL-запитів, з чим ми з радістю допоможемо.
Як визначити, який з наших авторів чи контент-менеджерів пише краще?
Необхідно, щоб на кожній блоговій сторінці або сторінці з кейсом був прихований елемент з іменем або ID автора, потім це значення потрібно передавати в GA4. Після цього можна побудувати звіт у розрізі авторів.
За якою формулою можна визначити рейтинг сторінок?
Ми використовуємо власну формулу розрахунку, основою якої є унікальна кількість користувачів з виконаною макроконверсійною дією, помножена на коефіцієнт залежно від атрибуції сторінки, яка аналізується (найперша сторінка користувача, сторінка конверсії та допоміжна сторінка).
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋