US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321
SEO
Застосунок та платформа для інвестицій у фондовий ринок

SEO-просування застосунку Gainy

Ринок: USA

Ми розробили структуру сайту та стратегію просування, досягнувши 10000 користувачів і понад 100 конверсій на місяць.



Gainy — це застосунок та платформа для інвестицій у фондовий ринок.

Зростання трафіку на місяць
з 0 до 10 193
Наразі сайт відвідують 10193 користувачі на місяць.
Шляхом створення правильної структури та чіткого розуміння цільової аудиторії сайту бізнес отримує понад 100 конверсій на місяць.
Зростання конверсій на місяць
з 0 до 100
Фактори успіху
Чітке розуміння цільової аудиторії.
Одним із головних факторів успіху є правильне розуміння цільової аудиторії як з нашого боку, так і з боку клієнта.
Постійний пошук і створення нових точок входу на сайт.
Ми постійно досліджуємо ринок, щоб знайти сторінки, які зацікавлять нашу цільову аудиторію. Спільними зусиллями ми постійно створюємо нові конверсійні розділи на сайті, а також окремі посадкові сторінки.
Неймовірно якісний та професійний контент!
Ніша, в якій ми просуваємо Gainy, є максимально високочастотною та характеризується високим рівнем конкурентності. Проте завдяки високій якості контенту нам вдалося знайти ідеальне поєднання SEO та копірайтингу.
SEO-просування для інвестиційного застосунку Gainy

За півтора року роботи ми з нуля створили цікавий вебсайт, що конвертує, із трафіком у 10193 користувачі (на кінець листопада):

Загальна відвідуваність сайту з 01.11.2022 по 30.11.2022

Нам вдалося досягти понад 100 конверсій на місяць завдяки технічно оптимізованому сайту, великій кількості досліджень, правильно обраній цільовій аудиторії, широкій структурі сайту, унікальному дизайну, експертному контенту, а також величезному бажанню клієнта стати лідером!

Проєкт постійно росте і розвивається:

Динаміка зростання органічного трафіку в Google з 29.11.2021 по 28.11.2022

За рік (з 29 листопада 2021 по 28 листопада 2022) ми збільшили присутність сторінок сайту на 1786 ключових слів у ТОП-10 органічного пошуку Google у високочастотній та висококонкурентній ніші:

Приріст кількості ключових слів в органічному пошуку з 29.11.2021 по 28.11.2022

Цей кейс — проміжний результат перед Новим 2023 Роком, щоб озирнутися і побачити, наскільки великий обсяг роботи ми зробили та чого досягли!

Клієнт

Фондовий ринок Америки — це багатомільярдна система торгівлі зі зрозумілими гравцями та їхнім місцем у цій системі. Оскільки там крутяться величезні гроші, щомісяця з’являються нові гравці, які мають на меті максимально інтегруватися в цю систему і зайняти своє місце. Проте не кожному це вдається.

Це дуже конкурентна галузь. Щоб потрапити до цієї ніші, одних грошей недостатньо. Потрібна ідея та концепція, яка принесе користь інвесторам, і вона має приносити з собою щось нове та унікальне.

Саме з такою новою ідеєю до команди Livepage звернувся Eugene ShepardМаркетинговий Директор Gainy. Я особливо хочу відзначити Євгена та його неймовірне прагнення, авторитетність і креативність, які дозволили нам досягти поточних результатів.

Євген — справжній командний гравець. Він зміг зібрати талановиту команду, яка чудово інтегрувалася у наші внутрішні процеси. Саме завдяки роботі в команді ми абсолютно інакше змогли подивитися на роботу зі стартапами.

Євген дуже відповідальний і креативний, завжди відкритий до комунікації та нових пропозицій. Він надавав нам круті ідеї та гіпотези, які ми, своєю чергою, тестували й допомагали реалізовувати. Він розуміє важливість занурення команди на кожному етапі, тому завжди допомагав нам дізнаватися про різні тонкощі свого проєкту, що дозволило нашій команді максимально ознайомитися з фінансовою тематикою.

Я вдячний за постійний обмін досвідом, за його професіоналізм та унікальний підхід до генерування ідей. Найкраще характер Євгена описує його ж цитата:

“Впевненість — це те, з чим ви маєте працювати, поки не почнете розуміти проблему”.

За весь час нашої роботи нам вдалося встановити довірчі партнерські відносини завдяки відкритій комунікації, а класні жарти на зустрічах створили особливу атмосферу!

Ідея застосунку Gainy

Ідея інвестиційного застосунку Gainy для фондового ринку полягає в тому, щоб дати інвесторам можливість не тільки купувати акції, а й аналізувати свої улюблені компанії та створювати власні списки в різних галузях. У застосунку ви можете створити портфоліо компаній, які ви відстежуєте та хочете придбати, а Gainy надасть вам необхідні аналітичні дані.

Крім того, варто згадати розробку Gainy під назвою Thematic Trading Fractional (TTF). Кожен TTF — це окрема добірка з 10 – 15 тематично пов’язаних компаній (наприклад, за галузями або бізнесом). Вони ретельно відбираються аналітиками Gainy для того, щоб коли ви інвестуєте в певний TTF, то отримували максимальний прибуток! Також вам не потрібно купувати цілу акцію кожної обраної компанії. Ви можете інвестувати лише 10 доларів і вже потрапити у світ інвестицій. Коли ви інвестуєте 10 доларів, ви станете власником частки акцій компаній в обраному TTF. Все, що вам потрібно — це просто вибрати свій улюблений TTF, а Gainy зробить все інше!

Цільова аудиторія 

Зважаючи на вищезазначену ідею, ми визначили дві основні цільові аудиторії:

  1. Обізнані інвестори з досвідом біржової торгівлі.

Ми хотіли запропонувати таким інвесторам Gainy як додатковий інвестиційний інструмент фондового ринку з консолідованими аналітичними даними, що допоможе їм приймати рішення щодо інвестицій. Ідея полягає в тому, що інвестор може створювати добірку(и) компаній, щоб відстежувати їх та використовувати дані Gainy для збільшення свого інвестиційного портфеля.

  1. Інвестори-початківці без досвіду торгівлі.

Це найцікавіша цільова аудиторія для нас. Застосунок дозволяє створити ідеальний інвестиційний портфель і спробувати інвестувати, витративши лише 10 доларів.

Для новачків дуже важливо не “розоритися”. У них немає досвіду, необхідних торгових інструментів і рішень, але у них є гроші й бажання комфортно жити на пенсії. Gainy, своєю чергою, дає можливість починати з мінімальних сум, має прості для розуміння функції застосунку та пояснює користувачам, як це працює, а також як вони можуть отримувати дохід. І це все, що потрібно, щоб стати частиною світу інвестицій!

Стратегія просування

Коли ми визначили два типи цільової аудиторії, стало зрозуміло, що підходити до них потрібно абсолютно по-різному. З обізнаними інвесторами трохи простіше, адже потрібно показати їм безумовні переваги застосунку для торгівлі. Однак ситуація дещо складніша з інвесторами-початківцями.

У початківців є гроші, але вони не знають або не розуміють, як інвестувати. Іноді у них є певний досвід, але його недостатньо для безпечної торгівлі. Існує багато фінансових термінів, формул, типів інвестицій, фондів, компаній, а також інших елементів торгівлі. Усе це може налякати та заплутати початківців. 

Саме тому ми вирішили створити кілька розділів, і кожен із них має своє призначення. Кожен розділ повинен допомогти початківцям на певному етапі залучення до світу інвестицій і відповісти на їхні запитання:

  • Розділ Knowledge Base схожий на словник із простими запитаннями та зрозумілими відповідями. Ми хотіли, щоб користувачі могли швидко знаходити прості відповіді на свої запитання.
  • Посадкова сторінка For Beginners відповідає на запитання про Gainy, які переваги ви отримуєте для початку інвестування та як це все працює.
  • Основне завдання розділу IPO — ознайомити початківців з історією того, як компанія, в якій вони зацікавлені, вийшла на біржу і почала торгівлю.
  • У Stock Hub ми показуємо галузі компаній, обговорюємо їх, а також показуємо динаміку цін.
  • У Crypto Hub ми розповідаємо про існуючі криптовалюти та про те, чому в них варто інвестувати. Ми обговорюємо, як змінилися їхні ціни та чого очікувати від ринку криптовалют у майбутньому.
  • У Блозі ми детально розповідаємо, як інвестувати на початковому рівні, що враховувати, чого остерігатися, на що звертати увагу при прийнятті рішення тощо.
  • Ми вирішили створити окрему посадкову сторінку для досвідчених користувачів, щоб розповісти їм про особливості та переваги програми. Ми показуємо їм, чим ми відрізняємось від конкурентів, і даємо їм можливість скористатися новим інструментом.

Кожен розділ ми розробляємо, враховуючи цільову аудиторію, яка може зацікавитися та зайти на сторінку. І це тільки частина того, що ми хочемо реалізувати на сайті. Ми вже працюємо над новими розділами, які залучать ще більше початківців і досвідчених інвесторів.

Основна ідея стратегії просування полягає у створенні різних точок входу на сайт для інвесторів із будь-якими рівнями досвіду в торгівлі, одночасно відстежуючи конверсійні дії на створених сторінках.

Відстежуючи результати кожного розділу та сторінки сайту, ми приймаємо важливі рішення для подальшого розвитку проєкту. Це дозволяє нам переглянути попит в органічному пошуку та визначити подальший напрям розвитку за допомогою додаткових досліджень.

Створення контенту

Варто приділити особливу увагу цій темі, оскільки ми вважаємо успіх SEO-просування застосунку для біржі безпосередньо пов’язаним із професійним написанням статей у блозі та всіх інших текстів на сайті.

Артем і Поліна, які є справжніми експертами у своїй ніші, створили такий контент:

  • Reddit
Позиція в Google за ключовим словом “Reddit IPO”, його частота та конкуренція
  • Coinbase
Позиція в Google за ключовим словом “Coinbase IPO price”, його частота та конкуренція
  • What is liquidity in stocks?

Позиція в Google за ключовим словом “What is liquidity in stocks”, його частота та конкуренція

  • Retail stocks
Позиція в Google за ключовим словом “Retail stocks”, його частота та конкуренція
  • What is dividend income?
Позиція в Google за ключовим словом «What is dividend income», його частота та конкуренція

Також варто відзначити команду копірайтерів Livepage, яка брала активну участь у створенні та оптимізації контенту.

Ми постійно працюємо над створенням нового контенту та оптимізацією наявного для проєкту. Всі розділи сайту регулярно оновлюються. Є статті, які ми кілька разів редагували, перш ніж опублікувати на сайті, оскільки вважали якість і корисність контенту вирішальними. І цей метод працює. Завдяки такому підходу багато різних типів сторінок потрапили на перше місце в органічному пошуку Google:

Позиції деяких сторінок сайту в органічному пошуку Google
Позиція сторінки Roblox IPO в органічному пошуку Google

У роботі з клієнтом ми постійно експериментуємо. Нам навіть вдається провернути таке!

Нам вдалося вивести в топ сторінку з розділу Knowledge Base, попри те, що на ній лише одне запитання та відповідь із трьох речень. Сторінка займає 2 місце між Forbes і Yahoo Finance!

What’s better, Visa vs Mastercard stock?

Знімок екрана контенту на сторінці

Частота і конкуренція низькі, але результат все одно вражає:

Частота та рівень конкуренції за ключовим словом “visa vs mastercard stock”

SERP:

Результати органічного пошуку Google за ключовим словом «visa vs mastercard stock»

Ось ще один приклад сторінки з розділу Knowledge Base на 1 місці органічного пошуку. Сторінці вдалося обійти Quora та Investopedia в результатах. Щоправда, на цій сторінці п’ять речень, а не три ?

What happens if your stock goes negative?

Частота також низька, але все одно приємно бачити, що експеримент успішний!

Частота та рівень конкуренції за ключовим словом «What happens if your stock goes negative»

Результати органічного пошуку Google за ключовим словом “What happens if your stock goes negative” 

У нас вже є плани щодо створення нового контенту до травня 2023 року. Ми маємо уявлення про теми та сторінки, які ми будемо створювати. Єдине, що залишилося зробити, це застосувати це на практиці!

Що ще ми робили, крім контенту?

Структура

Ми почали працювати над проєктом із самого початку, коли це була лише посадкова сторінка. Як CMS-систему ми використовували платформу Webflow. Тому на першому етапі було важливо створити правильну та масштабовану структуру сайту, яка б залучала два типи цільової аудиторії та постійно розширювала точки входу.

Ми максимально занурилися в галузь і витратили багато часу на дослідження біржі Nasdaq. Ми проаналізували класифікацію компаній на біржі:

Деякі з перерахованих компаній, їхні тікети, сектори та галузі

Враховуючи аналіз попиту, ми створили структуру категорій для сайту, яка в майбутньому включатиме сторінки компанії. Ми також створили електронну таблицю, де все було взаємопов’язано:

Знімок екрана файлу, де ми пов’язали сектори та галузі біржі з майбутніми категоріями сайту на основі попиту в результатах органічного пошуку

Під час дослідження ми також знайшли величезну кількість різних точок входу на сайт, які нам потрібно було визначити для нашої цільової аудиторії та зрозуміти, чи ця семантика нам підходить:

Типи акцій:

Категоризація акцій + частота

ETFs:

Назви фондів та їхні тікети

Knowledge Base:

Знімок екрана з файлу дослідження для розділу Knowledge Base

Та багато інших цікавих ключових слів для нових розділів сайту.

Ми провели окреме дослідження для блогу та додали результати в окремий документ.

Завдяки дослідженню та подальшій кластеризації ключових слів і попиту ми створили правильну структуру сайту, з’єднали внутрішні сторінки посиланнями, а також створили основу для подальшого масштабування.

Створення розділів

Паралельно з поточними дослідженнями ми роздали технічні завдання для створення сайту, блогу та інших важливих розділів сайту, щоб не витрачати дорогоцінний час.

Однією з проблем, з якою ми зіткнулися, є те, що ми не мали змогу налаштувати структуру URL, оскільки платформа має власну логіку для форматування колекції та неможливо досягти бажаного рівня вкладеності. Такий тип вкладеності не працює:

  • Розділ — Категорії — Сторінки,

Створити такий формат неможливо. Єдині варіанти, що залишаються:

  • Розділ — Категорії,
  • Розділ — Сторінки,
  • Категорії — Сторінки.

Цей фактор суттєво обмежив зв’язки між тематичними розділами, категоріями та сторінками, але дозволив досягти більш чистої та менш перевантаженої структури.

Технічна оптимізація

Ми вибрали Webflow в якості CMS. Я вперше працював із цією платформою, і потрібно відзначити два важливі моменти. Webflow — чудова платформа для створення гарних сайтів, але вона не підходить для SEO.

Наприклад, нам довелося впроваджувати базові функції, такі як навігаційні стежки та розмітка мікроданих на сайті. Також CMS має обмеження на створення пагінації, тому досягти класичної пагінації було неможливо.

Як я вже згадував раніше, існують обмеження щодо створення бажаного рівня вкладеності сторінок, тому довелося створити структуру відповідно до вимог платформи.

Найбільшою проблемою було створення внутрішніх посилань і посилань між сторінками сайту. Внутрішні посилання не були враховані під час розробки Webflow, тому нам довелося створювати структуру перелінкування з нуля. Майже на кожній сторінці сайту тепер є блок перелінкування, і те саме можна сказати про перелінкування в самому контенті. Спочатку в проєкті були проблеми зі скануванням, але, поступово вводячи нові блоки перелінкування, ми досягли міцних внутрішніх зв’язків і покращили сканування сторінок сайту.

Ми вважаємо технічну оптимізацію одним із ключових факторів успіху при просуванні будь-якого проєкту. Сайт має бути технічно готовим до топових позицій і бути не гіршим за конкурентів (а може, навіть і кращим).

Лінкбілдінг

Лінкбілдінг є неодмінною частиною просування будь-якого проєкту. У випадку з Gainy створення профілю посилань є ще важливішим, оскільки тематика характеризується високим рівнем конкурентності.

Ось так із посиланнями працюють конкуренти. За даними аналітики Ahrefs, це середня кількість посилань, необхідних для того, щоб потрапити в ТОП-10 за ключовими словами у вказаних категоріях:

Середня кількість посилань, включених до сторінок конкурентів, які з’являються в ТОП-10 за ключовими словами у вказаній категорії

І справа не лише в грошах, оскільки для розміщення такої кількості посилань потрібен час. Неможливо отримати стільки вхідних посилань за декілька місяців.

Тому, щоб не витрачати величезні гроші на створення профілю посилань і не чекати, при цьому методично додаючи деяку кількість посилань щомісяця, ми вирішили зосередитись на контенті, доки пошукова система не буде відображати конкретні позиції в ТОП-25 за ключовими словами. І тільки потім можна починати працювати над отриманням посилань.

Для просування використовуються два види посилань:

  • Спонсоровані якірні посилання на трастових ресурсах. Вони використовуються виключно для того, щоб сторінки з якісним контентом потрапили до топ 10-5-3-1.
  • Крауд-маркетинг використовується для збільшення згадувань бренду в Інтернеті. Це робиться для створення умовного “інформаційного шуму” і урізноманітнення профілю посилання.

Це дало такий результат:

Best bank stocks

Пошукова видача для ключового слова «best bank stocks» і кількість посилань на сторінку Gainy та сторінку конкурентів, де:
BL — кількість вхідних зовнішніх посилань на сторінку,
RD — кількість вхідних зовнішніх доменів на сторінку.

Best industrial stocks

Пошукова видача для ключового слова «best industrial stocks» і кількість посилань на сторінку Gainy та конкурентів, де:
BL — кількість вхідних зовнішніх посилань на сторінку,
RD — кількість вхідних зовнішніх доменів на сторінку.

Chime IPO

Пошукова видача для ключового слова «Chime IPO» і кількість посилань на сторінку Gainy та конкурентів, де:
BL — кількість вхідних зовнішніх посилань на сторінку,
RD — кількість вхідних зовнішніх доменів на сторінку.

Результати

На момент написання цього кейсу (20.12.2022) проєкт активно розвивається та наповнюється контентом. Ми маємо затверджені плани до травня 2023 року.

Дані з Ahrefs:

Дані про рейтинг домену, посилальні домени, кількість ключових слів і приблизний трафік

Зростання кількості посилальних доменів за останній рік:

Динаміка трафіку за минулий рік із GSC:

Але конверсії — це найголовніше. Для сайту конверсія відбувається, коли хтось завантажує застосунок. І в цьому аспекті проєкт також постійно розвивається.

Наразі понад 100 нових користувачів завантажують застосунок щомісяця (ми не можемо надати точнішу кількість конверсій через конфіденційність проєкту).

Плани на 2023

Зараз ми проводимо новий етап розширення структури сайту та пишемо контент для блогу згідно з новим контент-планом (ми завжди враховуємо цільову аудиторію). Плани дуже амбітні й робота ніколи не припиняється.

У наступному році на сайті з’явиться кілька посадкових сторінок, орієнтованих на початківців інвесторів як цільову аудиторію.

Ми маємо плани розширити розділ із калькуляторами. Зараз є одна сторінка, і ми перевіряємо її ефективність. Якщо експеримент буде успішним, то ми проведемо додаткові дослідження і створимо окремий розділ.

Крім цього, ми вже розробили структуру для нового розділу з фондами (ETF). Цей розділ включатиме категоризацію та окремі сторінки з фондами.

Додатково активно розробляється нова платформа для розумних інвестицій, яка доповнить наявний застосунок Gainy.

Висновок

Півтора року Livepage та команда Gainy працювали пліч-о-пліч. За цей час ми з нуля створили цікавий проєкт, що динамічно розвивається у висококонкурентній галузі.

Нам було важливо з самого початку зрозуміти цільову аудиторію та на її основі розробляти стратегію просування. І це саме те, що ми зробили. Саме тому ми маємо такі чудові результати й великі плани на 2023 рік!

Хоча створення контенту є одним із ключових факторів успіху, я хочу ще раз відзначити величезну роботу всієї команди. Всю роботу над проєктом виконували професіонали своєї справи, завдяки чому ми досягли поточних результатів!

Хочете досягти такого ж результату? Залиште заявку на нашому сайті, і команда Livepage допоможе вам стати лідером онлайн-ринку у вашій галузі.

Замовити SEO
Ваше ім'я та прізвище*
Адреса сайту
Ел. пошта*
Телефон*
Ваш коментар