Ми розробили структуру сайту та стратегію просування, досягнувши 10000 користувачів і понад 100 конверсій на місяць.
Gainy — це застосунок та платформа для інвестицій у фондовий ринок.
За півтора року роботи ми з нуля створили цікавий вебсайт, що конвертує, із трафіком у 10193 користувачі (на кінець листопада):
Нам вдалося досягти понад 100 конверсій на місяць завдяки технічно оптимізованому сайту, великій кількості досліджень, правильно обраній цільовій аудиторії, широкій структурі сайту, унікальному дизайну, експертному контенту, а також величезному бажанню клієнта стати лідером!
Проєкт постійно росте і розвивається:
За рік (з 29 листопада 2021 по 28 листопада 2022) ми збільшили присутність сторінок сайту на 1786 ключових слів у ТОП-10 органічного пошуку Google у високочастотній та висококонкурентній ніші:
Цей кейс — проміжний результат перед Новим 2023 Роком, щоб озирнутися і побачити, наскільки великий обсяг роботи ми зробили та чого досягли!
Фондовий ринок Америки — це багатомільярдна система торгівлі зі зрозумілими гравцями та їхнім місцем у цій системі. Оскільки там крутяться величезні гроші, щомісяця з’являються нові гравці, які мають на меті максимально інтегруватися в цю систему і зайняти своє місце. Проте не кожному це вдається.
Це дуже конкурентна галузь. Щоб потрапити до цієї ніші, одних грошей недостатньо. Потрібна ідея та концепція, яка принесе користь інвесторам, і вона має приносити з собою щось нове та унікальне.
Саме з такою новою ідеєю до команди Livepage звернувся Eugene Shepard — Маркетинговий Директор Gainy. Я особливо хочу відзначити Євгена та його неймовірне прагнення, авторитетність і креативність, які дозволили нам досягти поточних результатів.
Євген — справжній командний гравець. Він зміг зібрати талановиту команду, яка чудово інтегрувалася у наші внутрішні процеси. Саме завдяки роботі в команді ми абсолютно інакше змогли подивитися на роботу зі стартапами.
Євген дуже відповідальний і креативний, завжди відкритий до комунікації та нових пропозицій. Він надавав нам круті ідеї та гіпотези, які ми, своєю чергою, тестували й допомагали реалізовувати. Він розуміє важливість занурення команди на кожному етапі, тому завжди допомагав нам дізнаватися про різні тонкощі свого проєкту, що дозволило нашій команді максимально ознайомитися з фінансовою тематикою.
Я вдячний за постійний обмін досвідом, за його професіоналізм та унікальний підхід до генерування ідей. Найкраще характер Євгена описує його ж цитата:
“Впевненість — це те, з чим ви маєте працювати, поки не почнете розуміти проблему”.
За весь час нашої роботи нам вдалося встановити довірчі партнерські відносини завдяки відкритій комунікації, а класні жарти на зустрічах створили особливу атмосферу!
Ідея інвестиційного застосунку Gainy для фондового ринку полягає в тому, щоб дати інвесторам можливість не тільки купувати акції, а й аналізувати свої улюблені компанії та створювати власні списки в різних галузях. У застосунку ви можете створити портфоліо компаній, які ви відстежуєте та хочете придбати, а Gainy надасть вам необхідні аналітичні дані.
Крім того, варто згадати розробку Gainy під назвою Thematic Trading Fractional (TTF). Кожен TTF — це окрема добірка з 10 – 15 тематично пов’язаних компаній (наприклад, за галузями або бізнесом). Вони ретельно відбираються аналітиками Gainy для того, щоб коли ви інвестуєте в певний TTF, то отримували максимальний прибуток! Також вам не потрібно купувати цілу акцію кожної обраної компанії. Ви можете інвестувати лише 10 доларів і вже потрапити у світ інвестицій. Коли ви інвестуєте 10 доларів, ви станете власником частки акцій компаній в обраному TTF. Все, що вам потрібно — це просто вибрати свій улюблений TTF, а Gainy зробить все інше!
Зважаючи на вищезазначену ідею, ми визначили дві основні цільові аудиторії:
Ми хотіли запропонувати таким інвесторам Gainy як додатковий інвестиційний інструмент фондового ринку з консолідованими аналітичними даними, що допоможе їм приймати рішення щодо інвестицій. Ідея полягає в тому, що інвестор може створювати добірку(и) компаній, щоб відстежувати їх та використовувати дані Gainy для збільшення свого інвестиційного портфеля.
Це найцікавіша цільова аудиторія для нас. Застосунок дозволяє створити ідеальний інвестиційний портфель і спробувати інвестувати, витративши лише 10 доларів.
Для новачків дуже важливо не “розоритися”. У них немає досвіду, необхідних торгових інструментів і рішень, але у них є гроші й бажання комфортно жити на пенсії. Gainy, своєю чергою, дає можливість починати з мінімальних сум, має прості для розуміння функції застосунку та пояснює користувачам, як це працює, а також як вони можуть отримувати дохід. І це все, що потрібно, щоб стати частиною світу інвестицій!
Коли ми визначили два типи цільової аудиторії, стало зрозуміло, що підходити до них потрібно абсолютно по-різному. З обізнаними інвесторами трохи простіше, адже потрібно показати їм безумовні переваги застосунку для торгівлі. Однак ситуація дещо складніша з інвесторами-початківцями.
У початківців є гроші, але вони не знають або не розуміють, як інвестувати. Іноді у них є певний досвід, але його недостатньо для безпечної торгівлі. Існує багато фінансових термінів, формул, типів інвестицій, фондів, компаній, а також інших елементів торгівлі. Усе це може налякати та заплутати початківців.
Саме тому ми вирішили створити кілька розділів, і кожен із них має своє призначення. Кожен розділ повинен допомогти початківцям на певному етапі залучення до світу інвестицій і відповісти на їхні запитання:
Кожен розділ ми розробляємо, враховуючи цільову аудиторію, яка може зацікавитися та зайти на сторінку. І це тільки частина того, що ми хочемо реалізувати на сайті. Ми вже працюємо над новими розділами, які залучать ще більше початківців і досвідчених інвесторів.
Основна ідея стратегії просування полягає у створенні різних точок входу на сайт для інвесторів із будь-якими рівнями досвіду в торгівлі, одночасно відстежуючи конверсійні дії на створених сторінках.
Відстежуючи результати кожного розділу та сторінки сайту, ми приймаємо важливі рішення для подальшого розвитку проєкту. Це дозволяє нам переглянути попит в органічному пошуку та визначити подальший напрям розвитку за допомогою додаткових досліджень.
Варто приділити особливу увагу цій темі, оскільки ми вважаємо успіх SEO-просування застосунку для біржі безпосередньо пов’язаним із професійним написанням статей у блозі та всіх інших текстів на сайті.
Артем і Поліна, які є справжніми експертами у своїй ніші, створили такий контент:
Позиція в Google за ключовим словом “What is liquidity in stocks”, його частота та конкуренція
Також варто відзначити команду копірайтерів Livepage, яка брала активну участь у створенні та оптимізації контенту.
Ми постійно працюємо над створенням нового контенту та оптимізацією наявного для проєкту. Всі розділи сайту регулярно оновлюються. Є статті, які ми кілька разів редагували, перш ніж опублікувати на сайті, оскільки вважали якість і корисність контенту вирішальними. І цей метод працює. Завдяки такому підходу багато різних типів сторінок потрапили на перше місце в органічному пошуку Google:
У роботі з клієнтом ми постійно експериментуємо. Нам навіть вдається провернути таке!
Нам вдалося вивести в топ сторінку з розділу Knowledge Base, попри те, що на ній лише одне запитання та відповідь із трьох речень. Сторінка займає 2 місце між Forbes і Yahoo Finance!
What’s better, Visa vs Mastercard stock?
Частота і конкуренція низькі, але результат все одно вражає:
SERP:
Ось ще один приклад сторінки з розділу Knowledge Base на 1 місці органічного пошуку. Сторінці вдалося обійти Quora та Investopedia в результатах. Щоправда, на цій сторінці п’ять речень, а не три ?
What happens if your stock goes negative?
Частота також низька, але все одно приємно бачити, що експеримент успішний!
Частота та рівень конкуренції за ключовим словом «What happens if your stock goes negative»
У нас вже є плани щодо створення нового контенту до травня 2023 року. Ми маємо уявлення про теми та сторінки, які ми будемо створювати. Єдине, що залишилося зробити, це застосувати це на практиці!
Ми почали працювати над проєктом із самого початку, коли це була лише посадкова сторінка. Як CMS-систему ми використовували платформу Webflow. Тому на першому етапі було важливо створити правильну та масштабовану структуру сайту, яка б залучала два типи цільової аудиторії та постійно розширювала точки входу.
Ми максимально занурилися в галузь і витратили багато часу на дослідження біржі Nasdaq. Ми проаналізували класифікацію компаній на біржі:
Враховуючи аналіз попиту, ми створили структуру категорій для сайту, яка в майбутньому включатиме сторінки компанії. Ми також створили електронну таблицю, де все було взаємопов’язано:
Під час дослідження ми також знайшли величезну кількість різних точок входу на сайт, які нам потрібно було визначити для нашої цільової аудиторії та зрозуміти, чи ця семантика нам підходить:
Типи акцій:
ETFs:
Knowledge Base:
Та багато інших цікавих ключових слів для нових розділів сайту.
Ми провели окреме дослідження для блогу та додали результати в окремий документ.
Завдяки дослідженню та подальшій кластеризації ключових слів і попиту ми створили правильну структуру сайту, з’єднали внутрішні сторінки посиланнями, а також створили основу для подальшого масштабування.
Паралельно з поточними дослідженнями ми роздали технічні завдання для створення сайту, блогу та інших важливих розділів сайту, щоб не витрачати дорогоцінний час.
Однією з проблем, з якою ми зіткнулися, є те, що ми не мали змогу налаштувати структуру URL, оскільки платформа має власну логіку для форматування колекції та неможливо досягти бажаного рівня вкладеності. Такий тип вкладеності не працює:
Створити такий формат неможливо. Єдині варіанти, що залишаються:
Цей фактор суттєво обмежив зв’язки між тематичними розділами, категоріями та сторінками, але дозволив досягти більш чистої та менш перевантаженої структури.
Ми вибрали Webflow в якості CMS. Я вперше працював із цією платформою, і потрібно відзначити два важливі моменти. Webflow — чудова платформа для створення гарних сайтів, але вона не підходить для SEO.
Наприклад, нам довелося впроваджувати базові функції, такі як навігаційні стежки та розмітка мікроданих на сайті. Також CMS має обмеження на створення пагінації, тому досягти класичної пагінації було неможливо.
Як я вже згадував раніше, існують обмеження щодо створення бажаного рівня вкладеності сторінок, тому довелося створити структуру відповідно до вимог платформи.
Найбільшою проблемою було створення внутрішніх посилань і посилань між сторінками сайту. Внутрішні посилання не були враховані під час розробки Webflow, тому нам довелося створювати структуру перелінкування з нуля. Майже на кожній сторінці сайту тепер є блок перелінкування, і те саме можна сказати про перелінкування в самому контенті. Спочатку в проєкті були проблеми зі скануванням, але, поступово вводячи нові блоки перелінкування, ми досягли міцних внутрішніх зв’язків і покращили сканування сторінок сайту.
Ми вважаємо технічну оптимізацію одним із ключових факторів успіху при просуванні будь-якого проєкту. Сайт має бути технічно готовим до топових позицій і бути не гіршим за конкурентів (а може, навіть і кращим).
Лінкбілдінг є неодмінною частиною просування будь-якого проєкту. У випадку з Gainy створення профілю посилань є ще важливішим, оскільки тематика характеризується високим рівнем конкурентності.
Ось так із посиланнями працюють конкуренти. За даними аналітики Ahrefs, це середня кількість посилань, необхідних для того, щоб потрапити в ТОП-10 за ключовими словами у вказаних категоріях:
І справа не лише в грошах, оскільки для розміщення такої кількості посилань потрібен час. Неможливо отримати стільки вхідних посилань за декілька місяців.
Тому, щоб не витрачати величезні гроші на створення профілю посилань і не чекати, при цьому методично додаючи деяку кількість посилань щомісяця, ми вирішили зосередитись на контенті, доки пошукова система не буде відображати конкретні позиції в ТОП-25 за ключовими словами. І тільки потім можна починати працювати над отриманням посилань.
Для просування використовуються два види посилань:
Це дало такий результат:
На момент написання цього кейсу (20.12.2022) проєкт активно розвивається та наповнюється контентом. Ми маємо затверджені плани до травня 2023 року.
Зростання кількості посилальних доменів за останній рік:
Динаміка трафіку за минулий рік із GSC:
Але конверсії — це найголовніше. Для сайту конверсія відбувається, коли хтось завантажує застосунок. І в цьому аспекті проєкт також постійно розвивається.
Наразі понад 100 нових користувачів завантажують застосунок щомісяця (ми не можемо надати точнішу кількість конверсій через конфіденційність проєкту).
Зараз ми проводимо новий етап розширення структури сайту та пишемо контент для блогу згідно з новим контент-планом (ми завжди враховуємо цільову аудиторію). Плани дуже амбітні й робота ніколи не припиняється.
У наступному році на сайті з’явиться кілька посадкових сторінок, орієнтованих на початківців інвесторів як цільову аудиторію.
Ми маємо плани розширити розділ із калькуляторами. Зараз є одна сторінка, і ми перевіряємо її ефективність. Якщо експеримент буде успішним, то ми проведемо додаткові дослідження і створимо окремий розділ.
Крім цього, ми вже розробили структуру для нового розділу з фондами (ETF). Цей розділ включатиме категоризацію та окремі сторінки з фондами.
Додатково активно розробляється нова платформа для розумних інвестицій, яка доповнить наявний застосунок Gainy.
Півтора року Livepage та команда Gainy працювали пліч-о-пліч. За цей час ми з нуля створили цікавий проєкт, що динамічно розвивається у висококонкурентній галузі.
Нам було важливо з самого початку зрозуміти цільову аудиторію та на її основі розробляти стратегію просування. І це саме те, що ми зробили. Саме тому ми маємо такі чудові результати й великі плани на 2023 рік!
Хоча створення контенту є одним із ключових факторів успіху, я хочу ще раз відзначити величезну роботу всієї команди. Всю роботу над проєктом виконували професіонали своєї справи, завдяки чому ми досягли поточних результатів!
Хочете досягти такого ж результату? Залиште заявку на нашому сайті, і команда Livepage допоможе вам стати лідером онлайн-ринку у вашій галузі.