Базовий чек-лист для налаштування кампаній Amazon PPC
Зміст:
- Чи використовуєте ви всі види реклами?
- Чи використовуєте ви всі типи ключових слів?
- Як часто ви оновлюєте та переглядаєте свої ключові слова?
- Як часто ви оптимізуєте свою рекламу?
На сьогодні, Amazon є найбільшою платформою електронної комерції, але просувати бізнес на Amazon стає все складніше. Це зовсім не дивно, адже конкуренція на ринку тільки зростає.
Отже, сьогодні ми хочемо обговорити основні моменти кампаній Amazon Ads і надати чек-лист найкращих практик.
Наші клієнти часто запитують нас: “Як налаштувати наші рекламні кампанії на зростання?”
Щоб допомогти вам досягти успіху, ми написали цю статтю і готові поділитись з вами всіма найкращими практиками. Тут ви знайдете рекомендації стосовно використання реклами на Amazon.
Ви можете використовувати цей чек-лист, щоб визначити, чи налаштовані ваші рекламні кампанії Amazon на зростання.
Дайте відповідь на наступні чотири ключові запитання, щоб визначити, чи використовуєте ви всі свої рекламні можливості на Amazon.
1. Чи використовуєте ви всі види реклами?
Якщо ви хочете розвивати свій бренд і не дати конкурентам шанс обійти вас, вам потрібно використовувати всі види рекламних кампаній на Amazon. Гарною стратегією є використання продуктів, що були спонсоровані Amazon, спонсорованих брендів, а також спонсорованої медійної реклами. Разом ці типи кампаній допомагають досягти бажаної рентабельності інвестицій. Також, не потрібно забувати про відеорекламу, оскільки вона може бути особливо ефективною для підвищення впізнаваності вашого бренду, а також є чудовою альтернативою статичним зображенням.
2. Чи використовуєте ви всі типи ключових слів?
Залежно від вашої рекламної стратегії, розподіл бюджету на кожен тип таргетованої реклами може бути різним. Але, щоб мати можливість оптимізувати свою рекламну стратегію, потрібно переконатися, що ви використовуєте брендові ключові слова та можливості для зростання. Ми рекомендуємо приділяти увагу ключовим словам, конкретним продуктам, а також найважливішим категоріям продуктів, які підходять для вашого бренду.
Не забувайте про ремаркетинг, адже це дуже важливий інструмент, який дозволяє збільшувати продажі. Використовуючи ці стратегії, ви зможете охопити свою цільову аудиторію та повторно залучити користувачів, які клікнули на вашу рекламу, але ще нічого не купили.
3. Як часто ви оновлюєте та переглядаєте свої ключові слова?
Коли кампанії навчені та мають достатньо даних, вони можуть визначити ключові слова з високою конверсією. Також, вони дозволяють побачити ключові слова, які приносять багато трафіку, але не призводять до конверсій. Щоб отримати максимум від свого рекламного бюджету та досягти бажаної рентабельності інвестицій, важливо переглядати та аналізувати результати за ключовими словами під час вашої повсякденної роботи з оптимізації.
4. Як часто ви оптимізуєте свою рекламу?
Ви коли-небудь чули фразу “встановіть і забудьте”? Якщо так, уникайте таких спеціалістів. Для того, щоб випереджати своїх конкурентів, вам потрібно займатися оптимізацією щодня після запуску кампаній, а потім кожні декілька днів. Також, варто звернути увагу на кон’юнктуру ринку. Якщо у вашій категорії висока конкуренція і постійно з’являються нові продавці, не лінуйтеся частіше перевіряти свій обліковий запис. Рекламна платформа Amazon постійно розвивається і відкриває нові можливості. Якщо ви хочете, щоб ваші продукти були лідерами на ринку, ви повинні слідкувати за новинами та користуватися перевагами нових функцій швидше, ніж ваші конкуренти. Це дозволить вам захопити більшу частку ринку.
Розглянемо такий приклад. У цій кампанії ми бачимо, що бюджет витрачається не дуже ефективно, оскільки перше ключове слово витрачає приблизно 90% бюджету. Хоча ми маємо ключові слова у яких середня вартість продажів (ACOS) нижче, вони майже не з’являються. У такому разі краще відокремити низькочастотні та високочастотні ключові слова. Якщо ви використовуєте занадто багато ключових слів, управління ставками буде фактично відсутнє.
Щоб зробити ваші кампанії більш ефективними, просто увійдіть у свій обліковий запис і перевірте, чи оптимізовані ваші кампанії на зростання за допомогою цього чек-листа.
Наші спеціалісти допомагають клієнтам підвищити ефективність реклами та досягти бажаних результатів. Зв’яжіться з нами, щоб подати запит на перевірку вашого облікового запису Amazon Advertising. Це може стати оптимальним кроком до покращення.