Ефективний Link Building для B2B-компанії з продажу газового обладнання
Короткий опис
Ринок: Європа
Наш клієнт – це інжинірингова компанія, яка надає енергетичні рішення для промислових систем природного газу (LPG) та синтетичного природного газу (SNG).
За 3 місяці роботи команда Livepage змогла збільшити кількість користувачів з 0 до 124 на місяць. Відповідно кількість відвідувачів за квартал збільшилась на ⬆️124%.
Особливості проєкту
- Робота з вузькоспеціалізованою B2B-нішею.
- Орієнтація на локальні ринки: Великобританія, Польща, Чехія, країни Перської затоки.
Фактори ризику
- сезонність (низька активність після закінчення опалювального сезону);
- обмежена цільова аудиторія (чоловіки 30–60+ років, залучені в енергетичну галузь).
KPI
✅ +124% зростання органічного трафіку.
✅ 100+ нових відвідувачів щомісяця з органічного пошуку за 3 місяці.
✅ +310 кліків з пошукових систем.
Фактори успіху
1. Комплексний SEO-підхід
Проведено детальний аналіз конкурентів, що дало змогу сформувати релевантний анкор-план та визначити ключові сторінки для просування. Фокусування на цих сторінках допомогло швидше досягти високих позицій у видачі.
2. Стратегія Link Building
✅ Пріоритизація сторінок: замість рівномірного розподілу посилальної маси по всьому сайту ми сконцентрували увагу на найбільш пріоритетних сторінках, що вже були SEO-оптимізовані. Так ми змогли підвищити їхні позиції у видачі та залучити більше трафіку.
✅ Природний профіль посилань: ми зосередилися на якісних, тематичних ресурсах, що підвищило довіру до сайту в очах пошукових систем.
✅ Якісний контент для гест-постів: ми пишемо експертні статті для розміщення на авторитетних ресурсах. Гарний контент разом з якісними донорами зміцнюють природний профіль посилань, впізнаваність бренду та рівень довіри серед цільової аудиторії.
3. Оперативна реалізація завдань
Швидке впровадження змін з боку клієнта, виконання запланованих завдань з чітким дотриманням дедлайнів і професійна робота команди Livepage допомогли значно пришвидшити час для отримання результатів.
4. Унікальний підхід до ніші
Лінкбілдинг для локального та вузькоспеціалізованого B2B-бізнесу – це виклик, який потребує досвіду та нестандартного підходу. Щоб досягти результатів, треба мати певну експертизу, досвід і сміливість рухатись не за «шаблоном». Ми розробили нестандартну стратегію з урахуванням особливостей ринку та клієнта. Це забезпечило зростання органічного трафіку за короткий період.
Висновок
Гарно розроблена стратегія лінкбілдингу, чітке фокусування на пріоритетних сторінках та швидке виконання завдань дали можливість досягти +124% зростання органічного трафіку всього за 3 місяці. Це ще раз підтверджує, що ефективний Link Building – ключовий інструмент для просування у вузьких B2B-нішах.
📢 Хочете отримати схожі результати? Залиште заявку на консультацію в Livepage!