Hemingway vs Grammarly: який із сервісів ефективніший для створення контенту
Сьогодні контент, який бізнес публікує у себе на сайтах, привертає все більше уваги потенційних клієнтів. Це не дивно, адже коли йдеться про продаж товарів чи послуг, люди мають знати, які переваги на них чекають. Ну і звісно ж, переконатись, що компанія дійсно знає свій продукт уздовж і впоперек.
Отож, власники бізнесу мають пам’ятати про те, що контент потребує ретельного редагування. І ось чому.
Так, якість – важлива
Як тільки контент з’являється на сайті, він одразу доступний для перегляду, а отже, найменша помилка може зіпсувати перше враження про компанію. Тому редактору потрібно внести усі необхідні зміни у текст до цього моменту. Причина для цього доволі очевидна: якість опублікованого матеріалу прирівнюється до якості продукту, який пропонує компанія.
У кількох словах, якщо бізнес хоче утримати читача та перетворити його у свого клієнта, то всі текстові нюанси, від граматики до письмового стилю, повинні бути бездоганними.
У такій ситуації покладатись на звичайні вбудовані програми для перевірки граматики, як-от Microsoft Word чи Google Docs, не можна, адже вони виправляють лише видимі помилки, тоді як все інше залишається непоміченим. А відтак незрозуміло, яким текст вийде у результаті.
На щастя, тут на допомогу приходять найпопулярніші сервіси для роботи з контентом – Grammarly та Hemingway. Але як знати, який із них найбільш ефективний для бізнес-орієнтованого контенту? Розберімося детальніше.
Кілька слів про Hemingway
Hemingway – це корисний інструмент для роботи з текстом, який виявляє та виправляє недоліки граматики та структури, щоб текст виглядав більш гармонійно, без складних слів і довгих конструкцій. Hamingway вказує на надмірне використання пасивного стану, прислівників, складних речень і пропонує на заміну простіші альтернативи.
На відміну від свого конкурента, Hemingway менше зосереджений на граматичних моментах. Його основний акцент – окремі елементи письма, які в перспективі можуть покращити читабельність тексту.
Переваги
- Простий інструмент для покращення контенту
- Дешевший ніж Grammarly
- Мінімалістичний інтерфейс
- Безкоштовна версія дозволяє використовувати більшість необхідних інструментів
- У ньому легко орієнтуватись навіть новим користувачам
- Спрощує складні речення та фрази
Недоліки
- Не здатен відрізнити якісний контент від неякісного, а також не любить академічний стиль.
- Відсутня функція налаштування параметрів тексту
- Програма змушує позбуватись пасивного стану та більшості прислівників, що призводить до менш описового та часто примітивного викладу матеріалу
- Не враховує контекст тексту
- Не може впоратись з усіма граматичними помилками
Кому підійде Hemingway?
В основному Hemingway націлений на стислість і зрозумілість статей. Тож він найбільш корисний для тих, хто розміщує довгі рецензії чи всілякі рекламні тексти, а також для тих, хто схильний використовувати красномовні деталі у своїх текстах.
Як це працює? Сервіс виявляє багато непотрібних фрагментів, без яких текст набуває більшої плавності та цілісності.
Якщо коротко, Hemingway зосереджується на спрощенні, а отже, на покращенні читабельності тексту. Він чудово підходить для професійних авторів, яким потрібен більш відточений текст.
Однак, якщо завдання – покращити складний матеріал, то Hemingway – це не той сервіс, який може впоратись з таким запитом. Програма просто не здатна обробляти складні теми, як-от IT або бізнес, через специфічну термінологію та словесне навантаження, необхідне для створення такого контенту. Таке різке усунення складних слів або конкретних мовних зворотів завжди призводить до надмірного спрощення, а відповідно – до мовного збіднення, браку інформації та, зрештою, до неякісного контенту.
Оцінка читабельності
Hemingway має власну систему підрахунку балів, і оцінка залежить від того, наскільки легко (або важко) читається стаття.
Оцінка відповідає рівню освіти читача. Якщо текст отримав оцінку 6, це означає, що навіть шестикласник легко зрозуміє, про що йде мова. Тому нижча оцінка вважається кращим результатом.
Зауважимо: контент, пов’язаний з ІТ або іншим бізнесом, програма розглядатиме як складний матеріал і оцінюватиме його відповідно.
А тепер про Grammarly
Grammarly – це сучасна програма перевірки граматики та виявлення плагіату на базі штучного інтелекту. Цей інструмент не лише допомагає знайти найпоширеніші недоліки в тексті, на кшталт орфографічних та пунктуаційних дефектів, але й володіє специфічними граматичними навичками, які не обмежуються шкільною програмою.
Редактор Grammarly має широкий набір інструментів для максимально точного покращення якості тексту. Він швидкий, бере до уваги контекст, перевіряє помилки та вказує на надмірне використання пасивного стану. Крім того, Grammarly залишає рекомендації щодо використаних слів, що в цілому робить редагування надзвичайно легким. До певної міри.
Переваги
- Точний, швидкий і універсальний інструмент редагування
- Можна налаштувати особистий словник
- Безкоштовна версія має багато опцій для нових користувачів
- Охоплює різні аспекти письма: граматику, словниковий запас і стиль
- Параметри тексту можна підбирати відповідно до різних аудиторій
Недоліки
- Доволі дорогий порівняно з іншими програмами редагування
- На перший погляд, інтерфейс може здатися дещо складним
- Іноді не розпізнає комплексну граматику
Кому підійде Grammarly?
Grammarly пропонує багато можливостей. Він буде корисним як для аматорів, так і професійних письменників, творців контенту та онлайн-бізнесу. Це прекрасний інструмент і для покращення загального оформлення тексту, і для проєктної роботи з контентом з широким вибором різноманітних альтернатив.
Додаток Grammarly легко інтегрується у звичайне програмне забезпечення, як-от щоденні електронні листи, месенджери чи навіть Microsoft Word. Але головною перевагою Grammarly є панель цілей, яка складається з 5 параметрів: аудиторія, формальність, сфера, тон і намір.
Обираючи параметри в межах наданих категорій, можна самостійно регулювати, яких змін зазнає текст, в залежності від мети створення контенту.
Припустімо, обрана вами аудиторія може без зусиль прочитати та зрозуміти статтю. Тоді стиль тексту буде неформальним, а сфера буденною, що дозволяє використовувати більше сленгу. У такому разі редагування, запропоновані Grammarly, охоплять ті структурні елементи тексту, які корелюватимуться зі вказаними параметрами.
Коли ж очікується, що статтю читатиме експертна аудиторія, і було обрано бізнес-сферу разом з аналітичним тоном, Grammarly перейде в інший режим редагування, адаптуючи текст до стандартів бізнес-контенту.
Оцінка читабельності
Grammarly оцінює текст відповідно до кількості жанрових помилок. Більша кількість помилок передбачає нижчу оцінку і навпаки. Однак ви можете обрати жанр тесту (допис у блозі, маркетинговий матеріал, технічний текст тощо), щоб слова та структура речень відповідали обраній ніші. Ця функція допомагає максимально об’єктивно оцінити текст.
Підіб’ємо підсумки
Безсумнівно, Hemingway і Grammarly є чудовими інструментами для покращення контенту, корисними як для письменників, так і для власників будь-якого онлайн-бізнесу. Утім, як було зазначено раніше, є безліч факторів, які відрізняють їх один від одного.
З одного боку, обидва сервіси виявляють помилки та усувають недоліки в текстах, які впливають на сприйняття тексту читачами. З іншого боку, тільки один з них може виконувати одразу дві важливі функції: проаналізувати, яким має бути якісний контент, і забезпечити відмінне виконання для досягнення бажаного результату.
Відверто кажучи, Hemingway не може конкурувати з таким потужним сервісом як Grammarly. Попри те, що Hemingway справді добре виконує свою роботу, у Grammarly є більше інструментів, а отже – більше способів удосконалення контенту.
Якщо ви вагаєтеся, якому інструменту редагування віддати перевагу, рекомендуємо обирати Grammarly. Це саме той сервіс, який допоможе чітко та точно донести до читача важливу інформацію у простій та зрозумілій формі.