Чому FinTech – особлива ніша в digital-просуванні
FinTech – це одна з найбільш конкурентних ніш сьогодення, яка швидко зростає. Онлайн-банкінги, цифрові гаманці, сервіси обміну валют, фінансовий консалтинг – все це комплексно поєднано в цій галузі, тому вимагає системного підходу до побудови маркетингової стратегії, зокрема SEO-просування.
Зазвичай бізнес-модель FinTech-компаній не є надто складною. В її основу закладається монетизація фінансових послуг через різноманітні джерела доходу. Використовуються популярні стратегічні моделі ведення бізнесу, як-от комісії, підписки, Freemium, B2B й B2C-сегментація, реклама та партнерські програми тощо.
Зважаючи на те, що ніша досить динамічна, компанії часто стикаються з проблемами, які можуть звести всі зусилля розвитку бізнесу до нуля. Серед ключових ризиків для таких компаній:
- Висока конкуренція. Ринок FinTech доволі перенасичений. Традиційні банки адаптуються до нових ринкових умов, водночас рухаючись майже в однаковому напрямку. Постійно з?являються нові стартапи. Як наслідок – досить важко окреслити свою унікальну ціннісну пропозицію, чітко показати, чим конкретно ваш сервіс кращий за інших конкурентів.
- Недовіра користувачів. У наш час FinTech – це не лише про гроші. Це про зручність для клієнта, адаптованість до вимог користувачів. Люди звикли довіряти традиційним банкам більше, ніж новим FinTech-сервісам, особливо коли мова йде про гроші.
- Проблеми масштабування. Якби ж можна було просто «скопіювати» бізнес-модель компанії, все виявилось би значно легше. Проте тут ми стикаємось із наступним питанням – а чи всі наші клієнти мають однакові захоплення, звички та способи аналізу інформації? Локалізація продукту – та сама межа, яку має подолати кожна компанія, яка хоче стати сильним гравцем у цій ніші. Важливо не лише обрати правильний шлях розвитку, але й дослідити ринок, сформувати коректний ICP клієнта, проаналізувати стан і тенденції ринку інших країн.
- Високий ризик відтоку клієнтів. У сучасному суспільстві вагому роль відіграє інформаційне середовище, зокрема новини. Невчасно опрацьована інформація про хакерські атаки, зміни правового регулювання у країні, банкрутства, скандали чи технічні сервісні збої можуть миттєво призвести до масового відтоку користувачів.
Ми настільки часто використовуємо інтернет як джерело інформації, що якість цієї інформації має величезний вплив на наше життя. У контексті SEO-просування FinTech-компаній ця ніша однозначно належить до категорії «YMYL» (Your Money, Your Life). Цим терміном у Google позначають сайти, на сторінках яких міститься інформація, що тим чи іншим чином може вплинути на здоров’я або фінансовий добробут людини.
Для якісного оцінювання надійності подібних сайтів Google бере до уваги такі чинники: E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness – Досвід, Експертиза, Авторитетність, Надійність). У FinTech-ніші це виглядає так:
- Контент мають створювати фінансові експерти.
- Лише реальні автори, дані про компанії, ліцензії та новини.
- Безпека для користувачів – HTTPS-протокол, конфіденційність даних.
- Якісний контент – немає клікбейту чи фейкових обіцянок.
Неважко здогадатися, що більшість положень з цього переліку стосується контентної частини сайту. Тому сміливо можна стверджувати – одним зі складників якісного SEO-просування для FinTech-компаній є створення «клієнтської подушки». Її можна розвивати через ведення тієї самої професійно-тематичної блогової частини сайту. Але й тут представникам FinTech-спільноти важливо рухатися з обережністю, уникаючи типових помилок:
- Копірайтери через відсутність фінансової експертизи створюють неякісний контент.
- Компанії намагаються просувати лише комерційні запити («відкрити рахунок», «оформити кредит»), ігноруючи інформаційні.
- Бізнес, який працює в різних країнах, не адаптує свої вебресурси під локальний ринок.
Надалі ми покажемо, як саме наша команда працювала з однією FinTech-компанією, що виросла з локального ринку до міжнародних масштабів.
Про клієнта та початок співпраці
Проєкт Rates.fm було започатковано 6 жовтня 2015 року як pet-проєкт платформи, що займається розробкою вебсайтів та API – ideil.
На початку це був односторінковий вебсайт-лендінг, який просто відображав курси валют у Луцьких обмінниках. На старті аудиторія налічувала близько 2–4 тисячі користувачів на день.
Сайт не мав широкого посилального профілю – щонайбільше 3–4 посилання з Луцьких газет. Попри хорошу базову відвідуваність, функціонал ресурсу залишався досить вузьким, орієнтованим переважно на локальних користувачів.
Пізніше аудиторія активно зростала, що призвело до появи запитів з інших міст на запуск аналогічного функціоналу в Rates, а також API для інтеграції його можливостей та даних у різноманітні платформи й додатки (наприклад, розумні будинки).
Це стало поштовхом до розширення географії проєкту та детальнішої розробки мобільних застосунків для Android (написані на Java, Kotlin) та iOS (написані на Objective C, Swift). Остання ж версія додатка 3.0, що розроблялася на Flutter, є кросплатформенною. Також завдяки розробці цих додатків клієнт міг тестувати на дієздатність різні бібліотеки та фреймворки.
Головна сторінка сайту Rates.fm
Клієнт звернувся до компанії Livepage заздалегідь, коли ще не було сформовано чіткої «продуктової стратегії». У такій ситуації найкращим способом для її майбутньої реалізації було передчасне нарощування трафіку та формування певної аудиторії сайту.
Відтак, якщо формується певний запит на бізнес-продукт Rates, його втілення буде значно легшим за наявної бази відвідувачів, ніж старт з нуля. Загалом клієнт бачив у Rates потенціал виходу за межі Луцька та можливості залучення значно ширшої аудиторії, зокрема:
- Розширення сервісу на всю країну, створення окремих сторінок для отримання інформації про банки та обмінники в різних містах України.
- Вихід на міжнародний ринок із фокусом на Польщу, Іспанію й інші країни.
- Реалізація оптимізованого мобільного застосунку для Android та iOS.
- Створення англомовної версії сайту, яка містила б у собі інформацію про найпопулярніші іноземні банки, обмінники та їхні курси валют.
Після зустрічі команди з клієнтом, було вирішено зробити щось більше, ніж просто локальний продукт, оскільки градація потенційних клієнтів була чималою – від залучення фізичних осіб до фінансових установ і сторонніх платформ. Проте, балансуючи між цілями бізнесу та власними можливостями, ми зіткнулися із певними болючими місцями.
По-перше, відсутність якісного посилального профілю (кількість і якість посилань на сайт) ускладнювала просування та зменшувала якість оцінки пошуковою системою Google через фактори E-E-A-T, про які ми згадували вище.
По-друге, на сайті бракувало достатньо розгалуженої структури – сторінки не були добре взаємопов?язані між собою. Через це сайт виявився важчим для сканування та індексації з боку пошукової системи.
По-третє, впровадження ширшого функціоналу з відстеження курсів валют потребувало додаткового вивчення ринку та залучення більших технічних методів збору інформації.
Щодо останнього, вирішення знайшли на стороні клієнта – узгодили розробку повноцінного фінансового медіа, яке буде працювати на новій системі від ideil – Published!
“Published! – адміністративна панель для контентних сайтів: новинних ресурсів, сайтів зі сфери кіберспорту, медицини, фінансів, енергетики та фудпроектів. На нашому рішенні працюють провідні українські медіа, такі як: Forbes, ТСН, hromadske, United24 та інші”, – співзасновник проекту Rates – Вадим Махомед |
Розширення функціоналу для динаміки курсу валют Rates.fm
Однак навіть вищезгадані болючі місця не заважали сайту отримувати кілька тисяч трафіку на день, оскільки його продуктова складова була дійсно якісною та мала попит. У моменти, коли ти повністю задовільняєш інтент користувача та маєш хоча б якийсь брендовий трафік, можливо розвиватися навіть без розгалуженого посилального профілю чи структури сайту. Проте бажання рости далі нікуди не зникало, тому опрацювання всіх пропозицій з боку команди та клієнта дало можливість запланувати нам обсяг роботи:
- розширити структуру сайту: додати блогову частину, збільшити вплив за ГЕО по всій Україні через створення сторінок курсів валют для банків і обмінників в інших містах України;
- залучити більше трафіку шляхом реалізації англомовної версії сайту та курсів валют в іноземних банках і обмінниках (пізніше – польських, іспанських);
- розробити відповідну логіку для URL – потрібно було правильно зв?язати сторінки сайту між собою для кращого формування логіки подачі контенту та покращення ранжування сторінок сайту;
- додати фільтри на сторінку курсів для розширення ГЕО сайту.
Перед тим як залучати трафік на оновлені та новостворені комерційні сторінки, потрібно було збільшити кількість зацікавлених у них користувачів. Для досягнення цієї мети в основу було покладено розробку та розширення блогової частини сайту.
Ми спрямували власні зусилля на постійний пошук релевантних тем у фінансовій сфері, а також активно відстежували наші позиції у видачі завдяки різноманітним інструментам аналітики, як от: Serpstat, SE Ranking, Ahrefs, GA та GSC. Детальніше тонкощі роботи над проєктом розглянемо в наступних розділах.
Стратегія просування проєкту
Перше питання, яке потребувало вирішення, – як правильно організувати роботу команди, щоб обрана нами стратегія в перспективі зазнавала менше втручань і коригувань. Ми передбачили, що більшість проблем виникатиме ще на етапі залучення спеціалістів до завдань. Тому вирішили рухатися в напрямку «прозорої системи» – команда має розуміти не лише що їй робити, а й чому.
Щоб досягти повного розуміння процесів з обох сторін, ми безпосередньо залучали спеціалістів до розмови із клієнтом і його командою. Така взаємодія сприяла формуванню спільної концепції, давала змогу постійно узгоджувати наші пропозиції та обговорювати готові завдання.
Враховуючи те, що ніша FinTech швидко розвивається, важливо було будувати стійку й водночас гнучку стратегію – залишити місце для адаптації, але без зміни фундаментальних принципів.
Отже, для досягнення топ 3 у видачі за високочастотними запитами була розроблена чітка стратегія SEO. Вона ґрунтувалася на аналізі конкурентів і підході Pillar, основна ідея якого – створення сильної, взаємозв?язаної структури контенту, яка забезпечить високу позицію в пошукових системах.
Додатково була проведена сегментація аудиторії. Необхідно було визначити, які тематики для людей у цій ніші є найцікавішими та чому. Це допомогло нам у створенні низки додаткових категорій на сайті. У майбутньому плануємо їх розширювати.
Аналіз конкурентів Rates.fm
Для такого масштабного проєкту було критично важливо постійно відстежувати наявність технічних проблем і оперативно їх вирішувати. Навіть незначна помилка могла масштабуватися на десятки тисяч сторінок через внутрішнє перелінкування, що безпосередньо впливало б на функціональність сайту.
Оскільки сайт наповнювався з нуля, ми використовували дані з тестової версії проєкту. Вона була створена для розуміння, чи контент і технічні аспекти функціонування сайту відповідають вимогам користувачів і пошукових систем.
Особливо актуальним таке рішення було через те, що роботу сайту забезпечують фахівці з різних напрямів. Ми змогли скласти уявлення щодо доцільності публікації певних матеріалів і уникнути технічних помилок ще на етапі розробки.
Для попередження та розв’язання таких проблем щомісяця проводився технічний аудит сайту з наданням рекомендацій клієнту щодо виправлення наявних помилок.
Ріст трафіку Rates.fm
Продовженням стратегії стало створення лендингових сторінок, присвячених курсам валют у банках і пунктах обміну, а також формування інформаційного контенту, до якого залучались найкращі експерти FinTech в Україні.
На жаль, команда SEO зіштовхнулася з проблемою індексування сторінок, яка часто виникає під час роботи з новими сайтами, тим паче тими, що належать до YMYL-тематики. Сайт отримував трафік на непріоритетні сторінки, а важливі лендинги залишалися поза топом видачі.
Звісно, як новому бренду нам потрібно було довести свою експертність і вибити лідерів ніші, що вже завоювали довіру юзерів та пошукових систем. Тому розпочати справу довелося із центральних сторінок, що фокусувалися на висококонкурентних запитах. Їх наповнювали автоматично згенерованим контентом і доповнювали унікальними текстами.
Це дало змогу використовувати дані, отримані через API, та водночас залишатися релевантними для пошукових алгоритмів. Навколо цих сторінок формувалися кластери з evergreen-контенту – завжди доцільного, завжди цікавого не тільки для бізнесу, а й для звичайних користувачів.
Цей контент значно розширював тематику сайту, адже відповідав на додаткові запити користувачів, що забезпечувало сайту стабільний довгостроковий трафік.
Порівняння кліків для Rates.fm за останні 6 місяців
Усі сторінки були з’єднані внутрішніми посиланнями, які підтримують чітку ієрархію. Завдяки такій структурі стало можливим ефективно ранжувати не лише центральні сторінки, але й тематичні блогові сторінки, створивши комплексну SEO-модель для покращення позицій сайту у висококонкурентній ніші.
Перш ніж продовжувати розповідь про етапи стратегії, варто повернутися до цілей клієнта, а саме – розширення ГЕО впливу. Нашій команді потрібно було побудувати правильну ієрархію сайту, яка б уможливила подальше масштабування проєкту без необхідності перенесення або редиректів мовних версій.
Структура для цього проєкту формувалася для кожного ГЕО окремо (як пріоритет планувалося розширення для Польщі, Іспанії та США). Особливість такого підходу полягала в тому, що в кожному ГЕО є свої особливості щодо попиту та сталих патернів для побудови сайтів.
За такої умови структура розроблялася з урахуванням того, щоб комерційна частина сайту не була відокремлена від інформаційної, а була монолітною.
Співвідношення часток трафіку Rates.fm за ГЕОприналежністю
На старті українська версія сайту була основною. Але, проаналізувавши ринок та побажання клієнта, визначились, що мовою головної версії сайту стане міжнародна англійська.
Відтак, щоб виділити міжнародну англомовну версію як головну, ми розмістили українську в підпапці «https://rates.fm/ua-uk/».
Паралельно з цим активно впроваджувалися роботи для розширення на інші країни – Польщу, Іспанію, Великобританію тощо. Сторінки локалізації для них також розміщувалися на відповідних підпапках (/pl-pl/, /es-es/).
Польська версія сайту Rates.fm
У зв’язку з тим, що робота з україномовним контентом на той час тільки починалася, передчасне наповнення контентом інших мовних версій було б недоцільним.
Тому було вирішено створювати аналогічні цільові сторінки з оновленням курсів валют, тільки вже для іноземних банків і обмінників. До того ж такі дані було б простіше одразу інтегрувати через API в мобільний додаток клієнта.
Для Польщі, Іспанії та Великобританії це видавалося легшим. Отримати інформацію про актуальні курси валют було простіше в розрізі «парсингу» даних центральних банків відповідних країн, а також інших популярних банків.
Головною ж проблемою цього сегменту робіт була складність отримання актуальних курсів валют для міжнародної версії сайту. Було не зрозуміло, від яких банків чи платіжних систем насамперед варто відштовхуватися, з чого починати збирати аналітичні дані тощо.
Міжнародна версія мала нести той самий «міжнародний» характер і не містити більшої прив?язки до тієї чи іншої країни. Передбачалось, що ця версія рухатиметься комплексно з іншими наявними та потенційно новими мовними версіями сайту.
Наприклад, згадка про українських партнерів сайту могла бути як на українській, так і на міжнародній версіях. Отож, було вирішено прив?язати курс валют до долара США (до прикладу, для євро це мало бути відношення EUR/USD), а саму ж інформацію щодо динаміки курсів поки подавати для популярних платіжних систем (Wise, PayPal, Revolut, Payoneer тощо).
Зараз на сайті реалізована система подачі актуальних курсів валют для сервісу Wise. Надалі планується розширення та інтеграція інших міжнародних платіжних систем.
Міжнародна версія сайту Rates.fm
Через те що для різних мовних версій збирати дані про курси валют було простіше, для міжнародної версії вирішили рухатися паралельно із контентом – впроваджувати блогову частину, що була б схожою на українську версію, проте мала б свої особливості.
Наприклад, у міжнародному фокусі більша увага приділятиметься таким тематикам, як «Податки», «Криптовалюта», «Депозити», оскільки податкова та регуляторна системи в іноземних країнах різняться між собою.
Саме тому, перш ніж створювати та наповнювати контентом такі блоки, важливо дослідити ринок і скласти відповідний контент-план.
Наразі наповнення блогу відбувається й для інших мовних версій сайту. Проте воно має повільніші темпи, ніж в українській та міжнародній версіях. Це пояснюється тим, що основна увага для таких версій спрямована на отримання відомостей про актуальні курси валют.
Приклад статті на міжнародній версії сайту Rates.fm
Отже, рухаючись у такому напрямку, ми й розпочали нашу роботу із контентом. Головна мета роботи – охоплення всієї семантики ніші:
- дослідження актуальних тем і відстеження оновлень інформації;
- створення та наповнення контент-плану;
- написання вручну метаданих для сторінок;
- складання технічних завдань для створення контенту;
- написання та публікація матеріалів.
У результаті, блогова частина сайту поступово наповнювалася якісним контентом на різноманітні фінансові теми, і сайт швидко вийшов у топ за відповідними інформаційними ключовими словами.
Додатково сторінки сайту перелінковувалися за вищезгаданою системою Pillar, що дало можливість якісно перерозподіляти посилальну вагу між сторінками та збільшувати загальний час перебування відвідувача на сайті.
Динаміка позицій за ключовими словами Rates.fm
Пізніше комерційні компанії в ніші FinTech на партнерських умовах почали генерувати надзвичайно високоякісний експертний контент вузької направленості. Для кожного такого автора була створена відповідна інформаційна сторінка, а на сторінці статті додана мікророзмітка.
Першим партнером стали BEPS.space – на засадах повноцінної колаборації автори генерують якісний контент, за підтримки проєкту Rates створюють відео-подкасти та ведуть YouTube-канал.
Партнери Rates.fm
Підключення партнерів до інформаційного наповнення сайту допомогло нам у генерації якісного експертного UGC-контенту, який своєю чергою сприяв не тільки залученню нового трафіку, а й утриманню наявної аудиторії.
Поступово зростала довіра до ресурсу серед фахівців на ринку та користувачів, які приходили з органічного каналу. Експерти є визнаними фахівцями на ринку України, мають підтвердження своєї кваліфікації та активні сторінки в соцмережах.
Це позитивно вплинуло на траст-фактори в межах YMYL. Приклад оформлення сторінки нашого автора-експерта можна переглянути за посиланням. Згадки про професіоналів, з якими ми співпрацюємо, є навіть на офіційних державних вебсайтах.
Згадка про наших експертів на офіційних державних вебсайтах
Залучення партнерів відкрило нові можливості для монетизації бізнесу. Кожна згадка на нашому трастовому трафіковому сайті про партнерів і продукти, які вони можуть запропонувати клієнтам, приносила додатковий дохід для клієнта та створювала нові перспективи для зростання трафіку через розширення тематик блогової частини сайту.
До прикладу, одна зі статей, у якій було описано втрату статусу податкового резидента України, принесла першого потенційного ліда для партнера, а отже – і можливий дохід для нашого клієнта.
Перший потенційний лід для партнера зі статті на Rates
Оскільки сама ніша FinTech досить динамічна, особливість роботи команди із новим контентом полягала у впровадженні ітераційного підходу:
- Через місяць після публікації контент дооптимізується на основі даних із Google Search Console, щоб додати релевантні пошукові запити.
- Через п’ять місяців контент оновлюється для врахування відповідних змін у ніші та збереження актуальності статті.
Динаміка кліків для сторінки «Валютна картка ПриватБанк»
Щодо роботи із наявним контентом реалізовувався схожий підхід:
- Перевірка сторінок за показниками трафіку, залученості та конверсій через інструменти GA та GSC.
- Внесення актуальної інформації, додавання релевантних нових пошукових запитів.
- Оновлення заголовків, описів і тегів для покращення пошукового сніпету.
- Зв’язування старих сторінок із новими для покращення ранжування.
- Додаткова закупівля посилань на трафікові сторінки, які неможливо було доповнити новим унікальним контентом.
Динаміка кліків для сторінки «Converting Currency with PayPal: A Step-by-Step Guide»
Для подальшого розширення сайту через реалізацію різноманітних АРІ (наприклад, кредитних калькуляторів) і залучення більшої кількості партнерів, логічним було впровадження нових категорій та тематик для блогової частини.
Це дало б змогу покрити більше пошукових запитів через покращення навігації та внутрішньої перелінковки для тематичних сторінок. Водночас URL-структура мала повністю відображати ієрархію відповідної категорії.
Динаміка позицій статей Rates.fm
Паралельно із розширенням блогової частини сайт також не забували про оптимізацію наявних сторінок банків та обмінників. У процесі роботи було реалізовано систему подачі інформації щодо курсів окремих валют не тільки для банків, а й обмінників у Луцьку, Житомирі, Рівному, Києві, інших містах за допомогою системи фільтрації. Додатково впроваджувались відповідні дії й для англомовної версії сайту.
Структура подання контенту курсів валют для Rates.fm
Посилальний профіль – болюче місце для сайту. Стратегія роботи над посиланнями була заснована на якісному аутричу. Основна мета – отримати високоякісні посилання з цільових ГЕО для щомісячного підсилення великої кількості сторінок.
Для цього зовнішня посилальна вага переважно концентрувалася на вже гарно сформованих трафікових сторінках. Решта були розподілені між сторінками блогової частини та банків/обмінників.
Динаміка посилального профілю Rates.fm
За допомогою цього підходу поступово покращувався посилальний профіль сайту, кількість реферальних доменів та беклінків якісно зростала. Внаслідок внутрішньої перелінковки нова посилальна вага передавалася від трафікових сильних сторінок на сторінки «нижчого рівня».
Якісна вибудова посилального профілю зумовила збільшення нашої авторитетності, що також позитивно впливало на оцінку сайту від пошукових систем за факторами E-E-A-T.
Результати роботи та плани на майбутнє
Загалом проєкт пройшов шлях від локального сервісу в Луцьку до масштабної фінансової платформи з амбіціями на міжнародний ринок. Розширення структури сайту через блогову систему та геотаргетинг суттєво збільшило охоплення вебресурсу.
Використання методики Pillar дало змогу створити ефективну систему внутрішньої перелінковки, яка тільки покращила ранжування як інформаційних, так і комерційних сторінок. Як наслідок, маємо такі позитивні результати:
- Збільшення трафіку сайту на 11 000%.
- Покращення CTR сторінок на 53%.
- Кількість ключових запитів у топ 10 – 61%.
- Розширення посилального профілю на 750 доменів.
Загальна динаміка трафіку Rates.fm протягом співпраці
Ми продовжуємо системну роботу над покращенням видимості сайту – розвиваємо як хабові сторінки, так і блогову частину. Завдяки ефективній реалізації стратегічно вибудуваної структури та постійному наповненню блогу новими актуальними матеріалами, ми збільшуємо кількість точок входу для користувачів. Паралельно посилюємо авторитетність ресурсу, застосовуючи виключно білі методи просування.
Що ми винесли для себе з цієї співпраці? Передусім необхідно приділяти велику увагу ретельному аналізу ринку. Це допомогло нам з’ясувати, що саме потрібно нашій аудиторії та чого бракує в контенті конкурентів.
Проаналізувавши всі можливі ключові запити й теми, ми змогли зібрати важливі дані для подальшого формування та розвитку стратегії SEO-просування.
Наступне – доцільно активно займатися створенням високоякісного контенту, орієнтованого на реальні потреби користувачів. Ми прагнули не тільки задовольнити вимоги пошукових систем, а й дати відвідувачам сайту цінний та унікальний матеріал, сформований експертами FinTech-ніші.
Завдяки такому підходу ми створили чималу кількість статей, які стали авторитетними джерелами у своїй галузі. А це, своєю чергою, посприяло залученню ще більшої аудиторії.
Не менш важливо розумно підходити до технічної оптимізації сайту. Без цього неможливо було б досягти стабільних результатів. Ми зосередилися на підвищенні швидкості завантаження сайту, адаптивності для мобільних пристроїв і налаштуванні унікальних метатегів, щоб сайт працював максимально швидко та ефективно.
Зростання кількості користувачів сайту Rates.fm за пристроями
Також не варто забувати й про побудову якісного посилального профілю. Завдяки залученню якісних посилань з авторитетних ресурсів ми змогли підвищити довіру до нашого сайту та його видимість у пошукових системах.
Водночас ми не забували, що SEO – це постійний процес, тому активно адаптували нашу стратегію до змін на ринку та алгоритмів пошукових систем.
Один з наших пріоритетів у роботі – увага до користувацького досвіду. Пошукові системи все більше орієнтуються на зручність сайту для користувачів, тому ми постійно працювали над тим, щоб наш ресурс був максимально комфортним, швидким і адаптивним на різних пристроях.
Підбиваючи підсумки, ми ще раз упевнилися, що результат досягається лише через комплексний підхід. У майбутньому амбіції щодо зростання трафіку на сайті будуть лише рости. І клієнт, і наша команда зацікавлені в якісній співпраці, яка насамперед базується на взаєморозумінні, активному плануванні й організації роботи всіх внутрішніх і зовнішніх процесів.
Важливим фактором успіху є повна синергія з клієнтом і його амбіція стати лідером на міжнародному ринку медіа про фінанси. Це мотивує нас впроваджувати якісні рішення та досягати стабільного зростання. Отож, у майбутньому ми плануємо:
- Розширення охоплення шляхом збільшення кількості тематик та ГЕО на сайті.
- Додавання різноманітних інструментів: конвертори, калькулятори тощо.
- Впровадження системи монетизації для різних сегментів цільової аудиторії.
- Розширення категоризації блогу та залучення додаткового трафіку на хабові сторінки.
До речі, агентство Livepage має багаторічний досвід у сфері SEO-просування, зокрема фінансових проєктів. Наші фахівці знаються на усіх тонкощах цієї галузі та готові запропонувати індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Завдяки глибокому розумінню специфіки фінансових послуг, особливостей ринку для цієї ніші й потреб потенційної цільової аудиторії, ми допомагаємо брендам зростати та досягати високих результатів у просуванні через пошукові системи.
Компанія Livepage пропонує комплексні стратегії з SEO-просування. Команда спеціалістів активно залучається до таких видів робіт, як аналіз конкурентів, створення й оптимізація контенту, поліпшення технічного стану та розбудова авторитету сайту через зовнішні посилання.
Наш підхід базується на використанні перевірених досвідом методах, побудові гнучких, проте стійких стратегій просування, адаптації до актуальних трендів ринку. Це дає змогу ефективно просувати бізнес наших замовників навіть в умовах високої конкуренції.
Звертайтеся до нас, і ми допоможемо вам не лише покращити видимість вашого бренду, а й забезпечити кращі позиції на ринку. Ми розуміємо, як важливо для наших клієнтів бути на перших позиціях, тому кожен етап нашої роботи націлений на досягнення найкращих результатів.