Як використовувати контент для підвищення впізнаваності вашого бренду на місцевому рівні
Чому багато підприємців роблять ставку саме на локальний ринок, щоб просувати свій бізнес онлайн і будувати бренд? Все просто: менше конкуренції та більше шансів на стабільний дохід. А щоб цей дохід дійсно зростав, потрібно підвищити видимість онлайн серед своїх покупців.
У цій статті ми розглянемо, яким має бути ефективний контент для брендів на місцевому рівні, і як правильно побудувати контент-стратегію для локального ринку. Якщо коротко, то вам потрібно дізнатись, що турбує вашу цільову аудиторію, дати відповіді на їхні запити та допомогти їм знаходити саме ваш сайт на перших сторінках Google.
Вивчіть місцеву аудиторію
Почніть із маркетингового дослідження. Його можна провести самостійно, проте легше це зробити за допомогою професійної маркетингової агенції.
Визначте потреби та інтереси цільової аудиторії
Щоб створити ефективну контент-стратегію локальної пошукової оптимізації, спершу потрібно окреслити портрет вашої цільової аудиторії. Навіщо це робити? Так ви зможете краще зрозуміти, який контент буде справді корисним і цікавим для ваших потенційних клієнтів. До того ж ви складете точне уявлення про те, які їхні запити варто закрити насамперед.
На що звертати увагу під час створення такого портрета:
- Стать і вік.
- Цінності та вподобання.
- Поведінкові показники, а саме: як часто користуються інтернетом, які спільноти в соцмережах відвідують, які сайти читають, з якою періодичністю роблять онлайн-покупки.
- Інтереси та хобі.
Дослідіть контент-стратегії локальної пошукової оптимізації конкурентів у вашому регіоні
Визначте щонайменше 5–6 основних конкурентів і проаналізуйте, який контент вони створюють. Сфокусуйтеся на таких питаннях:
- Через які канали вони спілкуються зі своєю аудиторією: блог на сайті, соціальні мережі, email-розсилки?
- Що саме вони публікують, зокрема зміст, формат і частота публікацій?
- Який контент у них працює найкраще, і найбільше подобається цільовій аудиторії?
Проаналізуйте цю інформацію та виокреміть вдалі приклади. У такий спосіб вам буде легше розібратися, що саме допоможе вашому бізнесу зростати в конкретному регіоні, а чого робити не варто. Врахуйте отримані дані, коли створюватимете контент-план для особистого бренду. За наявності чіткого плану дій, ви зможете ефективно просуватися через контент-маркетинг для локального SEO.
Створюйте контент, який справді цікавий місцевій аудиторії
Один із найкращих способів привернути увагу місцевої аудиторії – публікувати щось, що стосується її повсякденного життя. Це особливо корисно підприємцям, які прагнуть розвивати особистий бренд у локальній площині. Ефективний контент-план особистого бренду передусім має містити точки дотику до проведення місцевих заходів і реалізації соціальних проєктів на регіональному рівні.
Наприклад, у вашому місті планується марафон, а ви власник фітнес-студії – опублікуйте поради, як підготуватися до забігу. Або ж ваша компанія взаємодіє з регіональними благодійними організаціями. Створіть контент, присвячений збору коштів на підтримку локальних ініціатив.
Один із яскравих прикладів – Tim Hortons. Мережа фастфуду змогла виділитися на локальному ринку, коли почала випускати пончики на честь місцевих спортивних команд, таких як Buffalo Bills та Detroit Red Wings.
Оптимізуйте контент під вимоги локального SEO
Щоб залучати трафік на сайт, необхідна пошукова оптимізація – дії, спрямовані на покращення позицій у пошукових системах. Важливо розуміти: головна відмінність локального SEO від глобального полягає у використанні ключових слів із регіональними уточненнями.
Використовуйте геотаргетовані ключові слова
Якісне локальне SEO передбачає додавання в ключові запити назви регіону, району або міста разом із релевантними термінами бізнесу. Наприклад, замість «найкращий фітнес-центр» краще використати «найкращий фітнес-центр у [вашому місті]».
Скористайтеся інструментами на кшталт Google Keyword Planner, Ahrefs або SEMrush, щоб знайти відповідні локальні запити. Далі розмістіть їх у заголовках, метаописах, alt-текстах зображень та основному тексті.
Оптимізуйте профіль у Google My Business і локальні каталоги
Google Business Profile – безплатний інструмент для компаній, що дає змогу створити профіль і вказати адресу, контакти, графік роботи, посилання на сайт та іншу подібну інформацію. Профіль у Google My Business критично важливий для відображення на Google Maps і покращення видимості в локальній видачі.
Ваш профіль повинен бути актуальним. Перевірте, чи правильно вказані години роботи, розташування, номер телефону та перелік послуг. Також варто додати відомості про компанію на такі сайти, як Yell, Yelp або TripAdvisor. Це підвищить видимість бізнесу та зміцнить локальне SEO.
Звертайте увагу на відгуки клієнтів
Позитивні відгуки допомагають підвищити позиції сайту в пошукових системах і зміцнюють впізнаваність бренду в межах контент-маркетингу для локального SEO. Google, Yelp та інші платформи для відгуків з позитивними оцінками про вас сигналізують пошуковим системам, що ваш бізнес є локальним і заслуговує на довіру користувачів. Намагайтеся відповідати на всі відгуки, як позитивні, так і негативні. Це демонструє, що ви дбаєте про думку своїх клієнтів.
Плануйте стратегію в соцмережах і залучайте місцеву спільноту
Публікації в соціальних мережах і взаємодія з місцевими спільнотами є ще одним ефективним способом стати помітнішими для вашої цільової аудиторії.
Співпрацюйте з місцевими інфлюенсерами та бізнесами
Налагодьте співпрацю з інфлюенсерами, які мають місцеву аудиторію. Вони можуть розповісти про ваш бренд у своїх соцмережах за певну суму або в обмін на ваші послуги чи товари. Це можуть бути місцеві блогери, Instagram-інфлюенсери чи YouTube-автори.
Приєднуйтесь до місцевих онлайн-груп та спільнот
Місцеві онлайн-спільноти, як-от групи у Facebook, Nextdoor або Reddit, – чудове місце для залучення цільової аудиторії. Долучайтеся до дискусій, відповідайте на запитання, коментуйте або давайте корисні поради, адже це допоможе сформувати авторитет і репутацію експерта у своїй ніші. Важливо, щоб ваш контент теж торкався локальних тем або проблем, якщо ви хочете, щоб ваш онлайн-бізнес був більш орієнтованим на спільноту. Тому візьміть собі це на замітку, коли формуєте контент-план для бренду.
Просувайте контент та відгуки користувачів
Що викликає довіру до бізнесу? Звісно, це докази того, що інші люди вже зверталися до вас і мали позитивну комунікацію.
Попросіть своїх клієнтів ділитися контентом про ваш бізнес, а саме фото, відео, відгуками. У результаті такої цифрової PR-активності ваш контент буде сприйматися новими клієнтами як автентичний та перевірений. Також ви можете проводити місцеві заходи або запускати кампанії, на які запрошуватимете людей поділитися своїм досвідом взаємодії з вашим брендом у соцмережах.
Відстежуйте результати й удосконалюйте контент-стратегію для локального SEO
Будь-яка маркетингова стратегія потребує постійного моніторингу ефективності й коригування дій залежно від результатів.
Обирайте контент, який дійсно приносить трафік
Використовуйте аналітичні інструменти (наприклад, Google Analytics), щоб відстежувати ключові показники вашої маркетингової кампанії. Як зрозуміти, що контент-маркетинг для локального SEO спрацював? Звертайте увагу на такі метрики, як кількість переглядів сторінок, кількість сесій користувачів та обсяг органічного трафіку з пошуку. Так ви зможете виявити, який тип контенту найбільше подобається вашій цільовій аудиторії, і відповідно до цього коригувати стратегію.
Оцінюйте конверсії та залучення клієнтів
Коефіцієнт конверсії – це частка користувачів, які виконали цільову дію на сайті. До прикладу, заповнили форму заявки, замовили зворотний дзвінок, звернулися в онлайн-чат тощо. Залучити відвідувачів – це лише перший крок. Основна мета полягає в тому, щоб перетворити їх на потенційних клієнтів.
Відстежуйте коефіцієнт конверсії, щоб дізнатись, наскільки ефективно ваш локальний контент спонукає людей до дій. Якщо показник низький, спробуйте змінити підхід: перепишіть контент, скоригуйте тональність або посилюйте меседжі, щоб вони краще «зайшли» місцевій аудиторії й сприяли залученню клієнтів.
Також вивчайте охоплення цільової аудиторії – скільки унікальних користувачів переглянули ваш контент. Для аналізу беріть конкретний період, наприклад: скільки трафіку стаття принесла за 30 днів. Потім порівнюйте ці дані, щоб бачити прогрес.
Використовуйте аналітику, щоб покращити стратегії
Коли ви збираєте дані про трафік і конверсії, ви отримуєте всі інструменти, щоб покращити контент-стратегію для локального SEO. Регулярно аналізуйте, що працює, а що ні. Шукайте тренди та можливості для оптимізації.
Якщо певні типи контенту або локальні ключові слова дають кращі результати, зробіть на них акцент. Постійний аналіз дасть можливість краще підлаштувати контент під інтереси місцевої аудиторії та залучати цінних клієнтів.
Висновки
Хочете обігнати конкурентів і залишитися в памʼяті своєї місцевої аудиторії? Ставка на якісний контент і продумане SEO – це справжній план дій. Аби втілити його, вам потрібна чітка маркетингова стратегія. У ній ключову роль відіграють регіональний маркетинг, контент-аналіз та точне відчуття потреб локальних користувачів. Зʼясуйте, що важливо вашій аудиторії, створіть релевантний контент, оптимізуйте його й проявіть себе у Facebook, LinkedIn або Instagram. І, звісно, не забувайте відстежувати ключові метрики ефективності контент-стратегії для локального SEO.
Не схильні діяти навмання та витрачати час дарма? Звертайтеся до спеціалістів Livepage – ми допоможемо створити дієвий, локалізований контент, щоб саме вас знаходили серед перших!