Threads — найкраща соцмережа для бізнесу чи клон Twitter?
Що таке Threads. Історія та цифри соціальної мережі
Threads — це американська соціальна мережа, що належить компанії Meta Platforms. Вона схожа на інші мікроблоги платформи, такі як Twitter. Користувачі мають можливість публікувати й ділитися текстом, зображеннями та відео, а також взаємодіяти з публікаціями інших користувачів за допомогою відповідей, репостів та вподобань.
5 липня 2023 року компанія Meta офіційно запустила нову соціальну мережу Threads. Вже за перший день Threads зібрав тридцять мільйонів користувачів, перевершивши попередній рекорд, встановлений ChatGPT, і зробивши його найбільш швидкозростаючою платформою в історії.
На сьогодні аудиторія соціальної мережі перевищує 115 мільйонів користувачів та продовжує зростати, що можна побачити на графіку.
Чи потрібен Threads бізнесу?
Threads — це клон Twitter, але це не говорить про те, що ви повинні вибирати лише одну з цих платформ. Попри візуальну та функціональну схожість, Threads може та буде боротися за нову аудиторію, яка не користується Twitter або ніколи нею не користувалися, і це ваш шанс познайомити цю аудиторію з вашими продуктами та послугами.
Багато відомих компаній, ЗМІ та лідерів думок вже створили облікові записи на Threads та почали адаптувати свій контент до “нової” соціальної мережі. А журнал AdAge (американський журнал, присвячений рекламі) вже створив статтю про бренди, які вже зарекомендували себе в додатку.
Тому можна точно сказати, що Threads має потенціал для бізнесу, та радимо вам поспілкуватись з SMM-відділом стосовно реєстрації на платформі, якщо ви ще цього не зробили.
Якому бізнесу обовʼязково реєструватись у Threads?
Для того, щоб прийняти остаточно рішення, чи потрібен threads для бізнесу, вам необхідно зрозуміти:
- Чи є ваші ICP/цільова аудиторія у цій соціальній мережі. Це можна зробити через Instagram, просто переглянувши профілі ваших підписників у Instagram. Якщо більшість ваших підписників має номер облікового запису Threads (у шапці профілю Instagram) і вони публікують або відповідають на чужі треди — ваша аудиторія вже там.
- Чи відповідає це вашому позиціюванню, місії та цінностям вашого бренду. Якщо ви позиціюєте себе як інноваційну компанію, що завжди слідкує за трендами та цікавиться новинками, то чому ви ще не зареєструвались?
- Чи зможете ви адаптувати свій контент та Tone of Voice до цієї платформи.
Якщо на всі ці питання ви відповіли “так” — створюйте обліковий запис та контент, бо на вас уже чекають.
FAQ
Готуючи цю публікацію, ми зібрали найпоширеніші запитання про Threads.
Чи можна заробити на Threads?
Багатьох цікавить питання, “як заробляти в threads?”, але важливо розуміти, що це соціальна мережа, яка не має (скоріше за все, і не буде мати) функцій для прямої монетизації.
Як використовувати Threads для бізнесу?
Тут все дуже схоже з Twitter:
- Підвищення обізнаності про бренд: Threads дає змогу компаніям розширювати свою аудиторію і збільшувати впізнаваність бренду.
- Зворотний зв’язок від клієнтів: платформа надає можливість швидкого і прямого спілкування з клієнтами. Це дає змогу отримувати миттєвий зворотний зв’язок щодо продуктів або послуг, а також покращувати стосунки з клієнтами, відповідаючи на їхні запитання та розв’язуючи проблеми, що виникають.
- Партнерство: Twitter та Threads дають змогу компаніям вступати в контакт з іншими бізнесами, партнерами та галузевими експертами. Це може відкрити нові можливості для співпраці та розвитку бізнесу.
- Кризовий PR: Threads може бути ефективним інструментом для моніторингу та управління в період кризи, дозволяючи брендам оперативно реагувати на негативні ситуації та пом’якшувати їхній вплив.
Але важливо памʼятати: щоб вдало використовувати threads для бізнесу, необхідно розробити стратегію та аналізувати результати ваших дій.
Чи буде реклама в Threads?
Станом на сьогодні реклами у застосунку немає, але практично весь свій дохід компанія отримує шляхом продажу рекламних місць на своїх сервісах. Пан Цукерберг заявив, що думати про монетизацію вони почнуть після досягнення планки в 1 мільярд користувачів, але можна з упевненістю сказати, що реклама там буде.
Як створити бізнес-профіль в Threads?
Наразі функції соціальної мережі обмежені та неможливо створити бізнес-аккаунт в Threads, але скоро можуть зʼявитись сторонні платформи для аналітики вашого облікового запису Threads.
Чи вб’є Threads Twitter?
Цілком можливо, що так. Twitter має приблизно 450 мільйонів активних користувачів щомісяця, але в Instagram їх понад 2,35 мільярда. Це той ресурс, який пан Цукерберг може та буде використовувати. Також не треба забувати, що Facebook вбив Myspace, а Instagram вбив Snapchat, просто копіюючи та вдосконаливши їхні функції. Тому цілком можливо, що те ж саме може відбутися з Twitter.
Чи має Threads майбутнє?
Попри свій ранній успіх, Threads залишається відносно недопрацьованим додатком. Йому все ще бракує багатьох функцій, які подобаються користувачам у Twitter, таких як десктопна версія, прямі повідомлення, трендові теми та можливість редагування дописів. Але керівники Meta вже натякнули, що планують продовжувати розвивати Threads.