Мінікейс: Пауза у SEO-просуванні – не вирок для сайту
SEO – це довго та дорого, особливо на старті проєкту, який раніше не просувався через цей канал. Довго і дорого тому, що інвестиції в пошукове просування окуповуються не одразу, а згодом. Потрібно технічно оптимізувати сайт, сформувати грамотну та масштабовану структуру, відмалювати шаблони сторінок, створити SEO-оптимізований контент, зробити багато іншого. На все це потрібен час та гроші.
Але згодом розкриваються і переваги SEO-оптимізації. Позиції зростають, проєкт починає приносити нових клієнтів. Через певний час встановлюється стабільна лідогенерація, що дозволяє бізнесу планувати виторг та чистий прибуток.
Що станеться, якщо поставити SEO-просування на паузу?
Якщо над сайтом добре попрацювала команда SEO-спеціалістів, нічого критичного. Якийсь час ваш сайт все одно отримуватиме стабільний потік органічного трафіку і нових клієнтів.
Яскравою ілюстрацією такої ситуації є проєкт нашого клієнта, який поставив проєкт на паузу понад рік тому:
Як видно на скриншоті, зменшилася кількість показів сторінок сайту. Проте органічний трафік за цей час тільки збільшився, як і клікабельність.
Цей проєкт для клієнта ми запускали з нуля. Разом із розробниками створювали сайт, розробляли його структуру та структуру перелінкування, допомагали у написанні контенту та активно працювали над посиланнями.
Минуло понад рік, як всі роботи SEO-команди припинені. Сайт впевнено тримає досягнені позиції та не втрачає органічний трафік. Також зберігається потік нових клієнтів, чим дуже задоволений наш партнер.
Отже, на старті SEO-просування дуже важливо зробити все правильно, приділити увагу всім граням оптимізації. Тоді в майбутньому ви отримуватимете результати протягом тривалого проміжку часу, навіть не докладаючи до того зусиль.
Якщо вам потрібна допомога із розробкою SEO-стратегії, створенням структури майбутнього сайту, іншими роботами з оптимізації, ми обов’язково вам допоможемо.
Більше про стратегії розвитку наших клієнтів і результати роботи дізнавайтесь у наших кейсах.