Мінікейс: +263 000 користувачів з органічного каналу за 3 місяці SEO-просування
Ринок фінансів та інвестицій досить конкурентний з погляду SEO-просування. Тут уже є свої лідери, які займають топ позиції кілька років, мають величезний траст з боку пошукових систем та відомі бренди. Це величезні перелінковані структури, сотні та тисячі статей у блозі, неймовірна маса зовнішніх посилань, API, партнерки тощо. Здається, що просування проєкту в цій тематиці не має сенсу, оскільки наздоганяти таких конкурентів можна роками, а то й десятиліттями. Але насправді це не так.
Сьогодні ми хочемо показати проміжні результати нашого клієнта, який звернувся до Livepage з ідеєю виведення на ринок проєкту у висококонкурентній фінансовій тематиці. Нами була розроблена стратегія SEO-просування та лінкбілдинг-стратегія. Ми презентували її клієнту та після узгодження розпочали роботи.
Нижче представлено динаміку з органічного трафіку за останні 3 місяці порівняно з попередніми 3 місяцями. Як видно, за цей час нам вдалося збільшити:
- органічний трафік – на 68%
- покази сторінок сайту – на 84%
Домогтися такого результату у висококонкурентній ніші дала змогу висока якість контенту, створюваного нашим відділом копірайтингу, правильно розроблена і впроваджена структура сайту, що включає внутрішнє перелінкування з розподілом ваги на важливі сторінки, та робота із зовнішніми посиланнями.
Дізнавайтесь більше про стратегії розвитку наших клієнтів і результати роботи у наших кейсах.