Мінікейс: чи потрібно оптимізувати контент
Створення контенту – один із найефективніших методів залучення нових користувачів та потенційних клієнтів на сайт. Але цей процес займає багато часу, вимагає великих грошей та зусиль команди. І коли вже стаття опублікована, дуже неприємно спостерігати повну відсутність трафіку або дуже низьку клікабельність (CTR). Виникає багато питань і головне з них: «Чому так? Ми ж зробили все правильно, намагалися створити ідеальний контент і вклали в нього всю нашу експертизу!».
Відповідь лежить на поверхні. Скоріш за все, контент був створений без участі SEO-спеціаліста або не піддавався SEO-оптимізації, коли стаття вже з’явилася в індексі пошукових систем.
Оптимізація готового контенту – це потужний інструмент, який дозволяє в найкоротший термін збільшити органічний трафік на сторінку та лідогенерацію. Це дешевше, швидше та ефективніше створення нового контенту.
Як приклад, хочу показати вам результати SEO-оптимізації контенту однієї зі сторінок на сайті нашого клієнта.
За 28 днів нам вдалося досягти:
- зростання органічного трафіку: +55%
- зростання кількості показів сторінки в органічному пошуку: +50%
А ось динаміка ще однієї статті на сайті того ж клієнта:
Для цієї статті за 28 днів нам вдалося досягти:
- зростання органічного трафіку: +320%
- зростання кількості показів сторінки в органічному пошуку: +304%
SEO-оптимізація контенту, яка є частиною послуги з On-Page SEO, – дуже тонкий, але вкрай ефективний процес. Якщо ви незадоволені кількістю трафіку та результатами лідогенерації створюваного вами контенту, шукайте вихід саме в оптимізації. Це допоможе в короткі терміни збільшити ефективність вашого контенту і побачити стрімке зростання на графіку органічного трафіку.
Дізнавайтесь більше про стратегії розвитку наших клієнтів і результати роботи у наших кейсах.