Посібник по SEO для HVAC компаній-підрядників
Якщо ви працюєте підрядником у сфері систем опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, то останнім часом у вас точно багато роботи. Все більше компаній змагаються за висококваліфікованих фахівців і пропонують їм максимально комфортні умови, адже наявність хорошої системи клімат-контролю в офісі — це вже не примха, а життєва необхідність.
Більше того, зміна клімату вже починає впливати на повсякденне життя людей: погода стає непередбачуваною, а кожне нове літо б’є температурні рекорди попереднього. За таких обставин HVAC підрядники можуть просто відпочивати в дорогих шкіряних кріслах і рахувати прибутки, мріючи про яхту на пенсії. Але не все так просто, і ви це добре знаєте.
Скільки б не зростала потреба у HVAC підрядниках, їх кількість теж зростатиме. Чим більше попит, тим більше людей хочуть легких грошей, а з тотальною цифровізацією, ринок захоплюють не ті, хто надає найкращі послуги, а ті, хто перший у Google і має найкращі відгуки.
Тому варто приділити особливу увагу просуванню, а саме інвестиціям у SEO для HVAC. У цій статті ми розглянемо, що таке пошукова оптимізація для HVAC компаній-підрядників, які основні кроки цього процесу, скільки коштує SEO для HVAC і багато іншого.
Що таке локальна пошукова оптимізація для HVAC підрядників?
Локальне SEO – це пошукова оптимізація сторінок сайту для користувачів з певного регіону. Слід зазначити, що 46% всіх пошукових запитів у Google мають локальний характер (прив’язку до географії), а для ніші HVAC підрядників це особливо актуально через специфіку їх роботи. Окрім вашого вебсайту, локальне SEO також передбачає роботу з профілем компанії у Google My Business. Головна мета локального SEO – зробити компанію максимально видимою на всіх платформах, де її шукає місцева цільова аудиторія.
Звичайна пошукова оптимізація та SEO-послуги для локального бізнесу мають багато спільного, але все ж таки між ними є різниця. Оптимізація сайту для локального пошуку зазвичай включає наступні дії:
- Додавання детальної інформації про компанію, зокрема адресу, поштовий індекс, номер телефону та інші дані;
- Семантична розмітка сторінок «Про нас» / «Про компанію» / «Контакти»;
- Оптимізація семантичного ядра для основних кластерів з урахуванням географії в контенті на сторінці та в метатегах.
Локальне SEO для HVAC підрядників передбачає цілу низку заходів, спрямованих на просування ресурсу. Давайте розглянемо основні етапи цього процесу, щоб краще зрозуміти, як просувати компанію.
Стратегія SEO просування для HVAC підрядників
Існує багато кроків та аспектів для покращення SEO вашого локального бізнесу. Ось найважливіші з них:
Технічне SEO
SEO для HVAC підрядників починається з розробки семантичного ядра, що є набором потенційних ключових запитів, згрупованих у тематичні кластери. Семантика визначає стратегію просування. Для покращення позицій у локальному пошуку фахівці завжди збільшують кількість сторінок, оптимізованих під низькочастотні геозалежні запити.
Аналіз конкурентів
Важливим етапом SEO для HVAC компаній-підрядників є аналіз конкурентів. Якщо вже є компанії, які досягли успіху в просуванні свого вебсайту, ви можете взяти їх найкращі практики та вдосконалити їх. Крім того, аналіз конкурентів дає змогу чітко зрозуміти, в якому стані перебуває ринок і яке місце в ньому займає ваша компанія.
Оптимізація або створення структури сайту.
У сьогоднішніх реаліях все частіше на перше місце виходять внутрішні сервіси пошукових систем та різноманітних агрегаторів. Але це не означає, що можна забути про виправлення помилок і недоліків всередині сайту, які можуть заважати локальному просуванню. Один з найефективніших способів просування HVAC компанії-підрядника – це оптимізація структури сайту і приведення його до належного вигляду. Якщо у компанії немає вебсайту, його слід створити, адже це надзвичайно важливий інструмент для SEO.
Оптимізація або створення сторінок місцезнаходження, послуг, бренду
Для успішної SEO-оптимізації для HVAC підрядників вам потрібно створити певну кількість сторінок за популярними запитами серед вашої цільової аудиторії. Це можуть бути окремі сторінки для ваших послуг, товарів тощо.
Створення контент-плану
Вам потрібен чіткий SEO-план для вашої HVAC компанії-підрядника, щоб максимально ефективно використовувати ваш бюджет. Це можуть бути нові сторінки вебсайту, статті в блозі або пости в соціальних мережах. Все це генерує трафік і підвищує позиції вашого бізнесу в пошукових системах.
Оптимізація або створення блогу
Ви можете думати, що вам не потрібен блог у вашій ніші, але це в корені невірно. Статті в блозі чудово впливають на позицію вашого сайту, оскільки містять багато ключових слів. Їх також можна використовувати для підвищення вашого авторитету в ніші, адже цікавий і релевантний контент викликає довіру до вашої компанії.
Створення посилань
Щоб підвищити авторитет вашого домену, вам потрібні зворотні посилання на нього на сторонніх сайтах. Усі SEO-поради для HVAC компаній-підрядників з цього приводу стверджують, що такі сайти повинні бути з вашого регіону. Таким чином, пошукова система розуміє, що посилання з великою ймовірністю будуть справжніми, а не проплаченими. Крім того, аудиторія, яка прийде до вас за цими посиланнями, може бути зацікавлена у ваших послугах, оскільки вони будуть релевантними для них.
Профіль Google My Business
Однією з найважливіших SEO-послуг для HVAC компаній-підрядників є створення сторінки Google My Business. Додати компанію до сервісу максимально просто. Для локального просування необхідно вказати:
- назву вашої компанії;
- сферу діяльності;
- адресу;
- графік роботи;
- адресу сайту (за наявності);
- ціни.
Також не забудьте додати фотографії. Наприклад, це може бути фотографія вашого входу, щоб люди могли швидше вас знайти, або фото ваших товарів. У майбутньому до фотографій додадуться ті, які ваші клієнти розмістять у своїх відгуках.
Важливо ретельно заповнювати свій профіль, щоб ваша аудиторія бачила, що ви слідкуєте за інформацією про себе в Інтернеті. Профілі деяких організацій виглядають занедбаними, і незрозуміло, чи працюють вони взагалі. У таких випадках, навіть якщо пошукова система показує їх на вершині результатів, у користувачів можуть виникнути сумніви щодо актуальності інформації, і ці люди все одно не зв’яжуться з компанією.
Аналіз та покращення
Після виконання всіх вищезгаданих заходів потрібно продовжувати свою роботу над SEO. SEO-фахівці HVAC підрядника будуть час від часу відстежуватимуть ваші позиції і пропонуватимуть деякі заходи для їх поліпшення.
Топ 5 порад щодо SEO для локальних HVAC підрядників
Окрім усіх вищезгаданих стратегій, є кілька порад та підказок, які ви можете використати для покращення своїх позицій за локальними запитами:
Проведіть дослідження ключових слів
Будь-яка стратегія SEO просування ґрунтується на конкретних запитах, які користувач вводить у пошуковий рядок. Ви маєте вивчити ці запити і налаштувати свій сайт так, щоб його можна було знайти за ними. Правильно оптимізовані сторінки під необхідні запити це основа успіху як в локальному, так і в глобальному пошуковому просуванні.
Використовуйте геозалежні ключові слова
Щоб отримати реальних клієнтів, вам слід орієнтуватися на географічні запити, такі як «встановлення кондиціонерів у Бостоні». Так, вони не матимуть такого широкого охоплення, як інші ключові слова, але вони матимуть нижчу конкуренцію і допоможуть вам залучити цільовий трафік. Серед інших способів просування вашої HVAC компанії-підрядника, цей спосіб дає вам цільових клієнтів, які з більшою ймовірністю скористаються вашими послугами.
Якісний контент
Контент вашого сайту має бути найвищої якості. Це стосується сторінок, наповнених з урахуванням усіх правил SEO просування, зрозумілих і легких для сприйняття текстів про послуги та інформативних статей у блозі. Якісне наповнення сторінок на інтуїтивному рівні сигналізує користувачам про серйозність намірів компанії та довіру до неї. Контент – один з ключових факторів ранжування для просування HVAC підрядника. Краще доручити це завдання хорошому фахівцеві, який знає всі правила створення якісного контенту.
Створюйте посилання
Один з найефективніших способів піднятися в рейтингу пошукових систем – підвищити авторитетність домену за допомогою зовнішньої оптимізації для HVAC підрядників. Цього можна досягти за допомогою побудови посилань для HVAC підрядників, тобто збільшення кількості посилань на ваш сайт в інших авторитетних джерелах. У випадку локального SEO це можуть бути сайти місцевих організацій, новинні ресурси, каталоги, блоги тощо.
Проводьте аудит сайту
Навіть якщо ви вже перебуваєте на досить високих позиціях у пошуковій видачі, часу на відпочинок немає. Ви маєте тримати темп, інакше конкуренти просто обійдуть вас, використовуючи ваш приклад як історію успіху і керівництво до дії. Щоб утримувати сайт на високих позиціях у видачі, потрібно проводити SEO аудит, впроваджувати нові SEO тренди, відповідати мінливим вимогам і критеріям пошукових систем щодо конверсійної оптимізації.
Досвід Livepage
Якщо ви хочете, щоб ваша SEO стратегія для HVAC компанії-підрядника працювала, а витрачені ресурси конвертувалися в потенційних клієнтів, вам потрібен комплексний підхід і високий рівень експертизи. Інакше ви ризикуєте витратити багато часу і грошей на непрофільну діяльність і отримати сумнівні результати. Для якісного SEO просування потрібна команда фахівців, які вже мають кейси у вашій ніші або досвід роботи зі схожими бізнесами. І це саме те, що пропонує компанія Livepage.
У команді Livepage понад 50 професійних SEO-експертів для HVAC підрядників, менеджерів, копірайтерів та інших фахівців, які чекають на вас, щоб привести ваш бізнес до успіху. Ми постійно працюємо над проєктами будь-якої складності та масштабу, зокрема над локальним SEO. Наш досвід і знання вже дозволили багатьом компаніям досягти успіху. Найкращим доказом цього є той факт, що наші клієнти довіряють нам понад 1 000 000 доларів рекламного бюджету щорічно.
Ось лише кілька прикладів нашої успішної роботи з локальним SEO із винятковими результатами.
- Один з наших найуспішніших кейсів у локальному SEO стосується роботи з ремонтним бізнесом. Під час нашої співпраці нам вдалося збільшити відвідуваність сайту компанії на 5 471%. Сама компанія зросла майже в 5 разів.
- Ще один чудовий приклад – наша співпраця з компанією з США. За допомогою наших експертів та найкращих практик компанія отримала збільшення трафіку на 116% за 3 місяці.
Скільки коштує SEO для HVAC компаній-підрядників?
Ви, напевно, вже зрозуміли, що SEO стратегії для HVAC підрядників складаються з багатьох етапів і відрізняються залежно від обсягу робіт. Кожен випадок слід аналізувати окремо, і тільки після попереднього аналізу можна буде сказати, скільки коштуватиме зовнішня і внутрішня оптимізація для HVAC підрядників. Проте, якщо вам потрібна приблизна оцінка, то локальна оптимізація зазвичай коштує від 300$ до 2 000$ на місяць.
Висновок
Як видно з нашого посібника з SEO для HVAC компаній-підрядників, це складний, але необхідний процес для того, щоб міцно закріпитися на ринку. Якщо ви цього не зробите, ваші конкуренти просто скористаються нагодою, і не матиме значення, наскільки якісними є ваші послуги, якщо клієнти не зможуть вас знайти.
Однак, дочитавши до цього місця, ви, напевно, зрозуміли, що виконувати весь комплекс робіт з SEO просування самостійно – справа виснажлива і складна. Краще довірити все фахівцям, які вже мають досвід у подібних справах. Ми в Livepage вже давно займаємося локальним SEO і маємо багато успішних кейсів із винятковими результатами. Зв’яжіться з нами прямо зараз, і ми разом забезпечимо вашому бізнесу гідне місце на ринку.