Що таке зворотні посилання і чи досі вони актуальні для SEO
SEO-аутрич — це невід’ємна частина онлайн-просування, яка може значно підвищити рейтинг вашого сайту. Цей інструмент є надзвичайно корисним для SEO-стратегії компанії, оскільки дозволяє залучати на вашу сторінку релевантну аудиторію зі сторонніх вебсайтів.
Метою SEO-аутрич є зворотні посилання, завдяки яким сайт матиме вищий рейтинг у Google і як наслідок – вищі місця у пошуковій видачі.
У цій статті ми розглянемо, що таке SEO-аутрич, розкажемо про його переваги й недоліки, особливості роботи зі зворотними посиланнями та поділимось власним досвідом.
Як посилання впливають на SEO
Чому створення посилань важливе для SEO? Уявіть собі, що на вашому сайті ви щойно опублікували новий контент. Без сумніву, ваша мета — щоб якнайбільше людей дізнались про нього. Як цього досягнути? Створити для нього кілька зворотних посилань. Це – дієвий спосіб повідомити Google, що ваш сайт є якісним ресурсом, гідним цитування.
Google та інші пошукові системи вважають зворотні посилання «показником довіри» для вебсайту. Кожне згадування означає, що ваш контент є цінним, надійним і корисним.
Те, що зворотні посилання є важливим фактором ранжування підтверджує той факт, що сайти, на які ведуть високоякісні лінки зі сторонніх ресурсів, частіше займають перші позиції в рейтингу.
Щоб покращити охоплення посилань, безумовно, потрібна практика. Але, опанувавши цей процес, ви зможете випередити своїх конкурентів і піднятись вище у результатах пошуку. Існує понад 60 методів створення посилань, які ви можете протестувати, аби визначити, що якнайкраще відповідає вашим бізнес-цілям.
Своєю чергою ми готові поділитися з вами, як працює наш аутрич на прикладі Link Building Case.
У наших стратегіях ми часто використовуємо зворотні посилання для покращення та прискорення результатів. Ми отримуємо лінки, які гарантовано допоможуть сайтам швидше дістатися високих позицій в Google. У чому перевага співпраці? Аутрич – це трудомісткий процес, який ми виконуємо для клієнта, і він може бути певним, що конкурентам на ринку буде важко його повторити.
Що таке аутрич
Аутрич є засобом нарощування кількості цінних посилань зі сторонніх вебсайтів (донорів) і невіддільною частиною SEO-просування. В основі аутрич лежить пряма домовленість з власниками різних інтернет-ресурсів про розміщення необхідного контенту зі згадкою про сайт, бренд чи подію.
Зворотні посилання допомагають:
- підвищити рейтинг сайту;
- привернути увагу ширшої аудиторії;
- підвищити органічний і реферальний трафік на свій сайт.
Розміщення на сайтах-донорах зазвичай платне, але може відбуватись і за домовленістю, особливо якщо ви пропонуєте високоякісний контент (огляд продуктів, кейси, відеоогляди, гостьові пости). Деякі власники вебсайтів здійснюють обмін посиланнями на взаємовигідній основі.
Створити якісні зворотні посилання може бути дуже важко. Набагато легше отримати лінки низької якості з сайтів, де багато спаму. Купити такі посилання можна за низькою ціною. Проте Google та інші пошукові системи відстежують це та карають вебсайти, які використовують зворотні посилання низької якості.
Натомість високоякісні зворотні посилання дуже цінні. У своїй роботі ми використовуємо тільки високоякісні посилання з ресурсів, що заслуговують на довіру. Та відбираємо донорів за цілою низкою критеріїв.
Існують і вторинні вигоди, пов’язані з аутричем. Зокрема до них належить підвищення впізнаваності бренду та довіри до нього. Коли ваша команда лінкбілдерів переконує авторитетних видавців розповісти щось про ваш бізнес або поділитися посиланнями на ваш сайт на своєму ресурсі, всі їхні читачі стають вашими потенційними клієнтами. Авторитетний видавець вже налагодив стосунки з читачами, тому їм легко довіряти рекомендаціям перевіреного сайту.
Плюси та мінуси
Як і кожен з методів лінкбілдингу, аутрич має свої переваги та недоліки. Поговорімо про це детальніше.
Плюси:
- Безпечний метод просування. Аутрич є відносно безпечним методом, якщо використовується правильно. Це важливо, оскільки в сучасному SEO-середовищі важко уникнути покарань за недопустимі методи лінкбілдингу.
- Ефективніший за інші методи. У порівнянні з іншими стратегіями лінкбілдингу, зворотні посилання часто виявляється ефективнішими, оскільки точно влучають в цільову аудиторію.
- Покращення показників. Зворотні посилання можуть значно покращити показники вебсайту, такі як авторитет, рейтинг та позиції в пошукових результатах.
- Просування сторінок у топ рейтингу. Використання аутрич може допомогти сторінкам вибитися в топ пошукових результатів, що є ключовим завданням для збільшення видимості сайту.
- Пришвидшення SEO-оптимізації. Аутрич може прискорити процес SEO-оптимізації, забезпечуючи швидше зростання рейтингів та покращення позицій у пошукових системах.
Мінуси:
- Час. Процес побудови профілю зовнішніх посилань не є простим. Він потребує найголовнішого — часу. Пошук сайтів, листування, створення домовленостей, створення анкор-плану, написання контенту, публікація тощо — це лише короткий перелік справ, який треба виконати. Також варто враховувати, що опублікована стаття ще певний час може не індексуватись, що теж уповільнює отримання результатів.
Щоб побачити перші результати, треба мати терпіння, особливо коли сайт молодий і йому ще треба «вибороти» довіру в Google.
- Ціна. Дійсно якісний і крутий за показниками донор встановлює відповідну ціну за розміщення лінку на своєму ресурсі. Також щоб швидше обігнати конкурентів, кількість посилань на місяць має бути більшою. А якщо ви розміщуєте не 2–3 статті, а близько 10, ціну за одне посилання треба буде множити на 10. І це вже буде дорого.
Аутрич є потужним інструментом для побудови бренду, покращення SEO та прискорення зростання вебсайту. Переваг у розміщенні зворотних посилань значно більше, ніж недоліків. Проте, використовуючи аутрич у своїй маркетинговій стратегії, враховуйте всі чинники.
Чи можете ви отримати трафік і рейтинг без зворотних посилань
Зворотні посилання традиційно відіграють центральну роль у SEO, а пошукові системи використовують їх для оцінки авторитетності та релевантності вебсайту. Однак ландшафт SEO постійно розвивається, і останні події поставили під сумнів уявлення про те, що зворотні посилання є єдиним визначальним фактором успіху вебсайту.
Але це теорія, а ось спираючись на нашу практику, можемо відповісти: «Так, ви можете обійтись без зворотних посилань». Звичайно, можна просувати сайт без SEO або зворотних посилань, та це, швидше за все, буде більш складним і трудомістким процесом.
Коли ж ви готові докласти зусиль на цьому шляху, наведемо кілька порад і поділимося методами, які ми використовуємо для наших клієнтів.
1. Дослідження ключових слів
Одним із найкращих способів підвищення рейтингу без SEO або зворотних посилань є дослідження ключових слів. Знайшовши ключові слова, які відповідають вашій ніші та цільовій аудиторії, ви можете покращити позиції свого сайту в пошуковій системі, не вдаючись до розсилки спаму чи інших неетичних практик побудови профілю посилань.
У своїй роботі ми використовуємо передові стратегії збору семантики для США, Канади, Австралії та Європи. Це дозволяє отримувати більше трафіку, ніж конкуренти. Загальна ідея полягає в пошуку низькоконкурентних ключів з високою та середньою частотою запитів.
Контент, заснований на правильній семантиці, повніше розкриває питання, що цікавлять потенційних клієнтів, а отже, краще конвертує в цілеспрямовані дії.
Як ми це робимо?
- використовуємо лише платні інструменти, наприклад, Ahrefs;
- користуємось власною методикою та аналізуємо конкурентів;
- якісно кластеризуємо запити.
2. Створення високоякісного контенту
Ще один спосіб просування без зворотних посилань — створювати високоякісний інформативний і корисний контент. Це не тільки допоможе вам підвищити рейтинг у пошукових системах, але й спонукатиме людей натискати на ваші посилання та неодноразово відвідувати ваш сайт.
У нас є чіткі критерії якості текстів, написаних професійною командою копірайтерів.
Міні-приклад наших рекомендацій щодо написання статті:
Що дає такий підхід?
- Ви отримаєте якісний контент, мінімізуєте витрати на неефективні дії.
- Якісний контент краще перетворює відвідувачів на клієнтів.
3. Впровадження інших маркетингових стратегій
Якщо ви хочете підвищити рейтинг сайту без пошукової оптимізації або зворотних посилань, вам потрібно буде впровадити інші маркетингові стратегії. Це може бути просування в соціальних мережах, платна реклама та методи генерації потенційних клієнтів. Кожна з цих стратегій має свої переваги та недоліки, тому ви маєте зважити й вибрати ту, яка краще підійде для ваших бізнес-цілей.
Підсумуємо: безсумнівно, ви можете ранжуватися без SEO або зворотних посилань, але це складніше і, головне, довше, ніж використання звичайних методів. Якщо ж ви хочете швидкого результату, то без залучення аутрич-лінків не обійтись.
Висновок
Аутрич у лінкбілдингу є ефективним і безпечним методом просування вебсайту за умови його правильного використання. Інструмент не лише поліпшує показники сайту, але й сприяє його більш швидкому розвитку та впізнаваності. Проте важливо розуміти, що аутрич може бути витратним за часом і вартістю та вимагає обережності під час вибору донорів — вебсайтів, які розміщуватимуть посилання на ваш ресурс.
Отримання якісних зворотних посилань важливе для SEO, оскільки це підвищує довіру пошукових систем та прискорює зростання показників. У виборі донорів важливо враховувати їхню авторитетність та релевантність для вашого бізнесу.
Водночас необхідно відзначити, що використання аутрич-посилань є лише однією зі стратегій SEO. Існують інші методи, що використовуються для SEO-просування. Деякі з них були наведені в статті, зокрема дослідження ключових слів, написання крутого контенту тощо.
Взагалі аутрич виявляється потужним інструментом для побудови бренду, покращення SEO та прискорення зростання рейтингу вебсайту. Проте варто ретельно враховувати всі плюси й мінуси цього методу для досягнення найкращих результатів.