Що таке лідогенерація та як зробити її ефективною
Що таке лідогенерація?
Лідогенерацією називають маркетингові процеси, спрямовані на пошук нових потенційних клієнтів.
Генерація лідів сильно змінилася останніми роками, але залишається важливою частиною допомоги компаніям у побудові відносин, залученні кваліфікованих лідів та у кінцевому підсумку укладанні угод.
Навіщо потрібна лідогенерація?
Незалежно від того, чи є ви компанією B2B чи продаєте свої продукти або послуги на ринках B2C, лідогенерація має першорядне значення практично для будь-якого бізнесу.
Чому? Тому що без потенційних клієнтів компанія не матиме можливості конвертувати потенційних клієнтів у клієнтів.
Якщо ви хочете, щоб ваш бізнес зростав, важливо, щоб у вас була хороша стратегія для створення лідів. Ви повинні бачити постійний приплив людей, які зацікавлені у вивченні того, що ви можете запропонувати.
Основні процеси лідогенерації
Для створення результату в лідогенерації проходимо такі основні етапи, як:
- Визначення ICP проєкту.
- Створення стратегії роботи з вибраним ICP і написання повідомлень для LinkedIn та Email.
- Вивантаження контактної бази потенційних лідів.
- Надсилання повідомлень та продовження комунікації з отриманими лідами.
- Аналітика результатів.
- A/B-тести та оптимізація отриманих результатів.
Чому Livepage Lead Generation дає результат
У роботі з вашим бізнесом ми прагнемо:
- Завжди брати до уваги повернення інвестицій від витрат на Lead Generation.
- Отримати MVP пошуку ICP та потрібної стратегії повідомлень, що дасть доходи на ранніх термінах.
- Застосовувати принцип Парето та працювати над 20 % завдань, що дають 80 % результату.
Вам потрібна якість, а також кількість. Це дозволить не витрачати час на некваліфікованих потенційних клієнтів та дозволить вашому бізнесу розвиватися швидше.
Для збору лідів та аналізу їхньої ефективності існують сервіси лідогенерації.
Для організації безперервного та постійно зростаючого потоку трафіку – лідогенерації – існує безліч способів та інструментів.
Це правда, що лідогенерація може займати багато часу та бути складною, але це не обов’язково.
Є багато способів залучити потенційних клієнтів і є безліч інструментів, які можна використовувати для прискорення процесу.
Як знаходити цільових лідів
Для цього насамперед ми повинні зрозуміти:
- чи є у потенційного покупця проблема, яку може вирішити продукт;
- в якій сфері він працює і чи може отримати зиск від продукту;
- чи є у нього гроші та повноваження для прийняття рішення про купівлю продукту;
- чи зможе ваш продукт дати потенційному клієнту більшу цінність у порівнянні з конкурентним рішенням, яким той користується зараз або вважає альтернативним.
Звертайтесь до нас, і ми допоможемо створити стратегію лідогенерації для вашого бізнесу.