Що можна використовувати замість Look-a-like аудиторій
Нинішня тенденція серед рекламних платформ така: ми намагаємось використовувати все менше даних про користувачів. Як наслідок бачимо спроби відмовитися від кукіз та інші регуляторні рішення, одним з яких є відмова від Look-a-like аудиторій. Водночас потреба в їхньому застосуванні не зникла, тож постає питання: що можна використовувати натомість? Як знаходити найбільш релевантну аудиторію для вашого бізнесу? Розгляньмо можливі варіанти.
Google Ads
Аудиторії на основі відвідувачів певних сайтів
Google Ads дає змогу створювати аудиторії на основі характеристик користувачів, які відвідували вказані вами сайти. Ці дані можна використовувати для пошуку нових користувачів із подібною поведінкою.
Приклад використання. Якщо у вас інтернет-магазин дитячого одягу, можна створити аудиторію з тих, хто відвідував сайти схожої спрямованості, наприклад, ваших конкурентів у цій ніші. Далі необхідно налаштувати рекламу, орієнтовану на користувачів, подібних до цих відвідувачів.
Це підходить бізнесам, які поки що мають недостатньо трафіку на свій сайт або не знаходять потрібних інтересів серед сегментів Google.
Аудиторії за пошуковими запитами
Ви самостійно визначаєте ключові слова, які користувачі вводять у Google, і таргетуєте рекламу на юзерів зі схожими інтересами. Це дає можливість орієнтуватися на аудиторію, яка виявляє інтерес до тем, пов’язаних із вашим продуктом.
Приклад використання. Якщо ви пропонуєте корпоративні рішення Google Workspace, додайте запити на кшталт «хмарний софт для командної роботи» або «альтернативи Microsoft 365».
Такий підхід можна застосовувати у випадках, коли трафік за ключовими словами доволі обмежений і вам необхідно знаходити більше релевантної аудиторії.
LinkedIn Ads: Predictive Audiences
Це аналог Look-a-like від Лінкедину. Система використовує власні алгоритми для створення прогнозованих аудиторій на основі схожості до ваших наявних клієнтів чи обраних параметрів, як-от: галузь, посада, інтереси.
Приклад використання. Якщо ваша компанія продає програмне забезпечення для HR, Predictive Audiences може допомогти знайти рекрутерів або HR-менеджерів, які цікавляться автоматизацією найму.
Дуже зручно, що Predictive Audiences самостійно аналізує великі обсяги даних, мінімізуючи ваші зусилля для створення гіпотез щодо власної цільової аудиторії. Ви задаєте приклад цінної для бізнесу аудиторії, а система автоматично її розширює.
Meta Ads: Look-a-like аудиторії
Meta Ads поки не квапиться прибрати Look-a-like аудиторії, тому тут ми ще маємо нагоду відчути розкіш їхнього використання. Вони створюються на основі вашої існуючої бази клієнтів чи тих, хто взаємодіяв із вашим контентом. Платформа знаходить нових користувачів із подібними інтересами та поведінкою.
Приклад використання. Якщо у вас є база клієнтів, які купували онлайн-курси, ви можете створити Look-a-like аудиторію, щоб залучити людей зі схожими характеристиками. Найкраще використовувати як базову аудиторію найцінніший сегмент, наприклад тих, хто здійснив покупки з високою дохідністю.
Основні переваги Meta в тому, що ми можемо створювати нові аудиторії на основі певних цільових дій на сайті – заповнення форми, покупки, підписки тощо. Тому користуйтеся, поки ще це можливо.
Зазвичай рекламні платформи повністю не прибирають інструменти в рекламних кабінетах без запропонування альтернатив. Як Google, так і LinkedIn уже впроваджують нові рішення, які частково замінюють Look-a-like аудиторії.
Для вашого бізнесу знайти найефективніший підхід допоможуть досвідчені РРС-спеціалісти Livepage. Звертайтеся до нас не вагаючись, і ми підберемо оптимальні рішення саме для вас!