3 причини, чому дизайн листів важливий для успішної імейл-кампанії
«У вас не буде другого шансу справити перше враження» – сказала Коко Шанель у часи, коли імейл-маркетингу ще не існувало. Але якби існував, вона б з упевненістю сказала те саме про електронні листи.
Зараз, коли наші поштові скриньки переповнені рекламними листами, розглядати кожен немає не лише бажання, але й часу. Бути відкритими пощастить лише тим із них, які змогли зацікавити темою. А щоб домогтися взаємодії користувача з розсилкою, імейл-маркетолог повинен бути справжнім майстром.
Тож сьогодні поговоримо про те, наскільки важливий дизайн листів для імейл-маркетингу, та чи зможуть вдало підібрані кольори та зображення підвищити залученість і принести вашій компанії нових клієнтів.
Як дизайн впливає на успіх імейл-розсилки
Можемо впевнено заявити: дизайн листів відіграє ключову роль в успіху імейл-кампаній. Чому цей аспект настільки важливий для покращення користувацького досвіду, пояснять наступні фактори.
Ефект першого враження
Перші секунди після відкриття імейлу стають вирішальними у подальшій долі листа. Якщо дизайн привабливий, охайний та привертає увагу, ймовірність того, що отримувач продовжить читати, значно збільшується.
Зробити перше враження позитивним допоможуть приємні кольори, якісні зображення та вдало підібрані шрифти. Підсилять позитивне враження дрібні деталі: чітко розміщені кнопки, відцентровані заголовки та добре структурований текст.
Професійний вигляд
Дизайн напряму впливає на сприйняття вашого бренду читачами. Якщо лист має професійний візуал, формується відчуття довіри до відправника.
Важливо, аби дизайн листа відповідав брендовому стилю компанії. Це підсилює впізнаваність бренду та створює єдність у сприйнятті меседжу.
Приклад якісного професійного дизайну:
Приклад невдалого дизайну:
Легкість сприйняття
За допомогою дизайну можна структурувати інформацію та зробити її легшою для сприйняття. Виокремлені заголовки, зображення, кнопки, грамотна розбивка тексту на абзаци, використання списків – все це важливо і допомагає акцентувати на ключових моментах. Нашому мозку легше сприймати інформацію, яка надходить у вигляді електронного листа з продуманим візуалом, ніж простим текстовим повідомленням.
Приклад грамотної структури листа:
Приклад непродуманої структури листа:
Додаткові чинники, які підвищують ефективність листів
Крім розглянутих базових факторів, в розпорядженні маркетолога є ще кілька інструментів, що можуть значно підвищити ефективність ваших імейл-кампаній. Їх використання гарантує, що ваші повідомлення не тільки охоплять широку аудиторію, але й зацікавлять отримувачів та більш ефективно конвертуватимуть їх у клієнтів.
Адаптивний дизайн
У 2022 році 46% всіх електронних листів було відкрито на мобільному пристрої. 50% з тих, хто вирішив здійснити покупку, побачивши імейл на своєму телефоні, зробили це через мобільну версію сайту. Зараз ці відсотки ще вищі!
Отже, за такого широкого використання мобільних пристроїв дуже важливо, аби дизайн ваших електронних листів був адаптивним. Тобто пристосовувався до різних розмірів екрана. Дизайн, що коректно відображається на мобільних пристроях гарантує хороший UX (користувацький досвід).
Заклик до дії (CTA)
Call to action в електронному листі — це кнопка або посилання, яке мотивує читача виконати певну дію. CTA має бути привабливим та виділятися. Однак правильний меседж відіграє не меншу роль, ніж колір блоку чи форма кнопки.
Зрозумілий та привабливий CTA заохочує одержувачів виконати потрібну дію, чи це покупка, реєстрація або перехід на цільову сторінку.
Персоналізація
Персоналізовані електронні листи досягають виняткового OR (показника відкриттів) у 29% і CTR (клікабельності) в 41% за даними Campaign Monitor. Під персоналізацією ми маємо на увазі не лише використання персональних даних користувача, як от звертання на ім’я, але й підбір релевантного контенту, обраного з урахуванням вподобань кожного конкретного клієнта. Якщо при створенні візуальних елементів імейлів ви врахуєте інтереси аудиторії, взаємодія з контентом покращиться, а ймовірність залучення підвищиться.
Доступність
Хороший імейл – той, що доступний якомога більшій кількості людей. Дизайн впливає на доступність вашого листа через багато аспектів: альтернативний текст для зображень, використання читабельних шрифтів, забезпечення належного використання кольорів тощо.
На що звернути увагу при створенні дизайну: поради та рекомендації
При створенні дизайну для імейла, важливо враховувати як естетичну привабливість, так і функціональність, що посилить вплив вашого повідомлення. Ось кілька практичних порад і прийомів, які допоможуть вам створити ефективні електронні листи.
Колір та візуальне наповнення
Кольорове оформлення листа може значно вплинути на настрій отримувача та ефективність рекламного повідомлення. Невдало обраний відтінок зіпсує перше враження, влучний – змусить отримувача зупинитись і переглянути ваш лист.
- Уникайте перенасичення. Велика кількість яскравих, несумісних відтінків псує вигляд листа та ускладнює його сприйняття.
- Використовуйте яскраві кольори як акцент. Залиште насичені відтінки для найважливішого. А в хедері та футері надайте перевагу нейтральним та спокійним відтінкам. Так ви досягнете балансу та оптимального візуального сприйняття.
Оптимальна ширина листа
Оптимальною з кількох причин є ширина електронного листа в 600 пікселів:
- Вона допомагає уникнути горизонтального прокручування більшості користувачів.
- Більшість сервісів добре обробляють ширину в 600 пікселів, забезпечуючи коректне відображення листа. Це відноситься до популярних поштових сервісів, таких як Gmail, Outlook, Yahoo, та ін.
- Така ширина враховує мобільну оптимізацію та забезпечує адаптивність дизайну, який буде коректно відображатися на екранах різних мобільних пристроїв.
Співвідношення тексту до зображень
Оптимальним співвідношенням картинок до тексту в електронних листах заведено вважати 60:40 або 70:30, тобто 70% тексту та 30% картинок. Це дозволяє зберегти баланс у наповненні листа і позитивно впливає на показник доставленості.
Приклад правильного співвідношення:
A/B тестування
Не нехтуйте тестуванням! Навіть найкращі дизайни можуть не спрацювати, якщо не відгукнуться вашій аудиторії. Експериментуйте та шукайте ті підходи, заголовки, кольори та CTA, що спонукають саме ваших потенційних клієнтів відкривати листи.
Висновок
Отже, дизайн електронних листів – важливий елемент маркетингу. Візуальне оформлення допомагає краще передати посил, встановити зв’язок з аудиторією, стимулює залученість та конверсії. І загалом формує позитивну взаємодію користувача з вашим брендом. В цьому вже неодноразово переконувались наші клієнти.
Якщо у вашому імейл-маркетингу досі присутні шаблони листів з ESP системи, наша команда допоможе перейти на дизайнерські рішення.
Приклади листів для клієнтів, які вже довірили нам створення своїх меседжів:
З Livepage ваш дизайн у надійних руках!