Підтримка рівня продажів в інтернет-магазині вимагає постійних фінансових вливань.
SEO для інтернет-магазину — довгострокова стратегія, яка дозволяє збільшити безкоштовний пошуковий трафік і кратно зменшити витрати на залучення нових клієнтів.
За 9 років професійної діяльності ми допомогли десяткам компаній перевершити конкурентів, стати лідерами ніш, отримувати пошуковий трафік, збільшувати відвідуваність інтернет-магазину та продажі.
Ваш бізнес отримає результат за рахунок:
- Якісно кращої структури сайту, ніж у конкурентів.
- Створення конверсійного контенту і контент-маркетингу, який вирішує проблеми відвідувачів.
- Зовнішнього маркетингу та лінкбілдингу.

Як ми просуваємо інтернет-магазини
- Розбираємося з метою проєкту. Досліджуємо його цільову аудиторію.
- Вивчаємо технічний стан сайту.
- Аналізуємо конкурентів і пропонуємо рішення, які принесуть пошуковий трафік, прискорення росту позицій та виконання цільових дій.
- Використовуємо лише перевірені тактики без ризику для бізнесу.
- Контролюємо впровадження всіх рекомендацій і задач.
- Аналізуємо результат, постійно пріоритизуємо задачі та виділяємо найрезультативніші.
Технічний аналіз
Це ті чинники, які вносять перешкоди в досягнення цілей по SEO.
- Наявність широкого ряду товарів, їхніх брендів і фільтрів продукції.
- Велика кількість посадкових сторінок.
- CMS, не підготовлена під просування інтернет-магазину в пошукових системах.
- Помилки в проєктуванні та розробці.
Їхнє виправлення може давати досить значний прогрес у збільшенні трафіку і продажів.
Наприклад

Це перший обов’язковий крок у просуванні всіх проєктів.
Аналіз конкурентів інтернет-магазину
Наша робота націлена на пошук 20% дій, які дають 80% результату.
Тому просування завжди базується на виробленні оптимальної SEO-стратегії за рахунок аналізу конкурентів.
Структура

Аналіз пошукових запитів дає можливість створити розширену структуру для інтернет-магазину.
У комбінації з аналізом структури сайтів-конкурентів це дієвий метод, що дозволяє зменшити витрати для досягнення результату.
Приклад

Розуміння бізнесу, аналіз конкурентів і пошукових запитів дозволили створити структуру сайту і контент, які перевищують аналогічні у конкурентів.
Порівняння доменів
Ми практикуємо порівняння двох і більше бізнесів за ключовими словами.
Це дозволяє знаходити втрачені можливості, генерувати ідеї для створення сторінок і контенту.
Зовнішня оптимізація
Наступний вектор — аудит і аналіз зовнішнього маркетингу конкурентів.
Наша мета — розробити найменш витратну для досягнення результату стратегію.
Для цього необхідно:
- виявити стратегії, за якими розвиваються конкуренти;
- зрозуміти, що спрацювало для них, а що ні;
- розібратися, скільки часу займе досягнення оптимальної кількості посилань.

Семантика і контент
SEO для інтернет-магазинів передбачає розширені стратегії збору ключових запитів. За інших рівних умов, це дозволяє залучати більше трафіку на сайт, ніж конкуренти.

Контент на основі правильної семантики повніше розкриває питання, які цікавлять потенційних клієнтів, а значить — краще конвертує в цільові дії.
Що ми для цього робимо?
- Ми використовуємо платні сервіси зі збору семантичного ядра semrush.com, ahrefs.com і serpstat.com.
- Застосовуємо власну методологію розширення спектра запитів за допомогою аналізу конкурентів і пошукових підказок.
- Якісно розносимо запити по сторінках, які просуваються.
- Формуємо поведінкові вимоги до сторінок, що просуваються.
Сторінки сайту, створені за стратегією «розширеної семантики», приносять більше прибутку.
Важливо! Зібраних ключових запитів недостатньо для якісного контенту.
Потрібно провести аналіз і запропонувати кращу стратегію подачі інформації для відвідувача сайту.
Саме тому ми надаємо бізнесу рекомендації щодо створення сторінок, на яких буде розміщуватися контент.

Що дає такий підхід?
- Ви отримуєте контент, який відповідає перевіреним стратегіям просування інтернет-магазинів, та мінімізуєте витрати на неефективні матеріали.
- Отриманий контент, який буде краще конвертувати відвідувачів у клієнтів.
Приклад

Глибокий аналіз семантики конкурентів та якісний контент дозволили збільшити аудиторію до більш як 5.5 млн відвідувачів на місяць.
Косити й поливати
Ми, як гарні садівники, протягом року можемо декілька разів повернутися на сторінку сайту, поліпшити її і тим самим прискорити процес виходу в ТОП пошукових систем. Для нас це нормальний робочий процес.
Чому варто замовити SEO-просування інтернет-магазину?
Індивідуальне стратегічне планування, досвід і здоровий глузд — те, що допомагає нам пропонувати рішення, які спрацюють для вашого інтернет-магазину.
Отримуємо результат за рахунок:
- Грамотної оптимізації сайту відповідно до вимог пошукових систем.
- Аналізу конкурентів і складання якісно кращої структури проєкту.
- Досвіду у вашій або суміжній ніші.
- Послуги створення якісного контенту і контент-маркетингу.
- Роботи з реферальним трафіком і лінкбілдінгом.
- Ціна SEO-просування з Livepage окупається у вигляді прибутку вашого бізнесу.
Надійний партнер
Беручи участь у процесі, ви отримаєте швидку віддачу від SEO у вигляді підвищення позицій, пошукового трафіку та збільшення кількості клієнтів.
- Визначаємо стратегію сайту разом з вами.
- Над проєктом працює команда від 3 фахівців.
- Вартість SEO-просування залежить від ваших задач, прозорі умови роботи.
- Кожен проєкт контролюється старшими фахівцями.
- Гарантуємо високу якість технічних задач.
Головні фактори успішного пошукового просування:
- Швидкі ітерації з оновлення сайту.
- Впровадження наших рекомендацій.
- Робота в команді.
Замовте пошукове просування інтернет-магазину
заявку
зв'яжеться з вами
про свій бізнес
SEO просування вашого магазину

