Звернувшись до нас, ви будете працювати з командою експертів із маркетингу та пошукової оптимізації, які об’єднують свої творчі та аналітичні здібності для досягнення стратегічних результатів у вашому бізнесі
Сегментація профілю ідеального клієнта (ICP)
Маркетингова спрямованість
Топові позиції у висококонкурентних нішах
Мікроконверсії та утримання лідів
Експерименти з геолокацією
Навчання на ваших реальних даних
Сегментація профілю ідеального клієнта (ICP)
Маркетингова спрямованість
Топові позиції у висококонкурентних нішах
Мікроконверсії та утримання лідів
Експерименти з геолокацією
Навчання на ваших реальних даних
Команда Livepage дотримується найкращих маркетингових практик, які були перевірені часом. Ми аналізуємо всі ключові показники ефективності (KPI), щоб переконатися, що наші клієнти рухаються у правильному напрямку.
Стратегічний підхід
Найкращі практики, орієнтовані на галузь
Використання накопиченого досвіду ІТ-ринку для вашої вигоди
Окрема маркетингова команда з ретельно продуманими процесами
Постійний технічний моніторинг та оптимізація
Ви працюєте з інфлюенсерами?
Ми не бачимо практичної користі в тому, щоб замовляти рекламу в інфлюенсерів для послуг ІТ-аутсорсингу. Проте ми практикуємо гостьові публікації у впливових джерелах.
Хто повинен бути в моєму штаті, щоб працювати з вами?
Здебільшого ми працюємо за консалтинговою моделлю, тому у вас повинен бути програміст, який реалізовуватиме наші технічні завдання на вашому сайті. Також нам потрібен контакт з принаймні одним із ваших керівників для постійного спілкування. Це може бути генеральний директор, директор із маркетингу або директор із розвитку бізнесу.
Які показники ви використовуєте для відстеження результатів?
Це залежить від стадії проєкту. Якщо у вас була якась попередня успішна маркетингова діяльність, що відстежувалася у вашій аналітиці, ми можемо налаштувати показники для MQL і SQL-лідів, а також розрахувати ROI. Для проєктів на ранній стадії ми починаємо з вимірювання зростання трафіку вашого веб-сайту, рейтингу домену та органічних позицій, поки не отримаємо лідів, яких ми можемо проаналізувати.
Коли я зможу отримати перших лідів?
Було б необачно відповідати на це запитання, не маючи жодної інформації про особливості вашого бізнесу. Наш найкращий результат — перші два органічні SQL-ліди лише через два місяці SEO-просування, але середній термін — вісім місяців (для контент-маркетингу). Стратегії PPC відрізняються для кожного випадку та дуже залежать від гіпотез і тестування, тому некоректно називати середні результати.
Ознайомтеся з нагородами, які ми цінуємо найбільше
Андрій зв’яжеться з вами
впродовж 24 годин🐢
Зв'яжіться з нами, щоб уточнити деталі та дізнатися більше про наші послуги👋