Як професійний копірайтинг може допомогти бізнесу: 7 ефективних способів
Ви коли-небудь думали про копірайтинг як про ефективний інструмент, який може спонукати людей здійснювати покупки? Якщо вам цікаво, чому написання контенту відіграє таку важливу роль у маркетингу, то відповідь доволі проста: слова мають неймовірну силу. Знаючи, що сказати і як це зробити, ви можете залучити й утримати читачів, переконати їх діяти та перетворити їх на постійних клієнтів.
Дійсно, копірайтинг має величезний вплив на розвиток бізнесу як важлива частина контент-маркетингу. Незалежно від того, чим ви займаєтесь (продаєте товари чи надаєте послуги з розробки додатків), добре написаний контент має більше значення, ніж можна собі уявити.
Отож, без зайвих зволікань перейдімо до переваг ефективного копірайтингу, які принесуть найбільшу користь вашому бізнесу.
- Допомагає бізнесу розвиватися
Не секрет, що деякі компанії з легкістю наповнюють вебсайти цікавими та корисними статтями, але інші не справляються з цим завданням, вважаючи копірайтинг надто складним, аби ним займатись. Ми це розуміємо! Наша команда створює контент практично щодня і чудово знає, що знайти цікаві ідеї для написання статей чи постів, які відразу влучають у ціль, – не завжди легко. Проте є одна річ, яку все ж потрібно розуміти: не зважаючи на складність процесу, професійний копірайтинг справді допомагає бізнесу ефективно розвиватись.
По-перше, з його допомогою ви можете збільшити кількість органічного трафіку, збагачуючи вебсайт якісним контентом, який привертатиме увагу читачів. Різноманітні дописи, блогові та сервісні сторінки тощо – це той вид контенту, який дозволяє вашому бренду зростати. І професійний копірайтер – це саме той експерт, який допоможе ефективно наповнити ваш сайт необхідним матеріалом.
По-друге, публікації в соціальних мережах – це ще один спосіб розширити аудиторію та залучити відвідувачів на вебсайт. Як і будь-яка інша стаття, пости в соціальних мережах повинні бути лаконічними, яскравими та тагретованими. Отже, якщо ви не впевнені, що здатні створювати потужний контент, який приносить конверсії, доручіть це завдання професіоналу. В іншому разі ефект буде лише візуальним.
- Формує зв’язок із клієнтами
Зв’язок із вашою цільовою аудиторією є важливою частиною процесу копірайтингу. На жаль, багато компаній недооцінюють важливість написання контенту не лише “про” компанію чи послугу, а й “для” потенційних клієнтів. Так, ваші читачі вже знають про те, який ваш продукт чудовий (швидше за все, ви згадували про це кілька разів у статті). Однак замість того, щоб зосереджуватися лише на власних досягненнях, приділіть додаткову увагу потребам клієнтів.
Розуміння цільової аудиторії є важливою частиною створення будь-якого контенту. Варто пам’ятати, що клієнти шукають інформацію про болі, які їх турбують. А отже, ваші читачі повинні бачити, що ви розумієте їхні проблеми, і саме ваші послуги або товари можуть їх вирішити. Усе це можна втілити за допомогою копірайтингу.
Добре написана стаття привертає увагу нових відвідувачів і показує, наскільки продукт вашої компанії відповідає очікуванням клієнтів. Такий підхід потроху перетворить читачів у постійних клієнтів, адже вони знають – коли їм потрібне ефективне рішення, ваша компанія готова його гарантувати. Щойно ви завоюєте довіру читачів, це лише питання часу, коли ви побачите результати своїх зусиль.
- Допомагає знайти вас
У епоху цифрових технологій, коли людям потрібна інформація, вони шукають її онлайн. Ось чому професійні копірайтери під час написання статті беруть до уваги не лише аудиторію, з якою вони взаємодіють, але й пошукові системи, як-от Google. Додавши релевантні ключові слова, привабливі заголовки та оптимізувавши опублікований вміст, ви можете збільшити шанси того, що ваш вебсайт з’явиться вище в результатах пошуку.
Копірайтинг також може допомогти знайти компанію в соціальних мережах. Створення унікального контенту, яким можна ділитися, дозволяє охопити ширшу аудиторію, розширити клієнтську базу та посилити медіаприсутність на таких платформах, як Instagram або Twitter. Це, своєю чергою, може призвести до збільшення трафіку та продажів.
- Навчає ваших потенційних клієнтів
Іноді власники бізнесу вважають, що їхні потенційні клієнти вже знайомі з рішеннями компанії. Та втім, більшість із них не знають, як саме ваш продукт чи послуга можуть допомогти. Але, як у компанії у вас є один козир – ви можете навчити їх. Це може допомогти сформувати надійну базу клієнтів, які розуміють особливості вашого продукту та з якими легко працювати.
Все, що вам потрібно зробити, це постійно висвітлювати теми, що стосуються вашої ніші, підвищуючи обізнаність про те, що ваша компанія робить для того, щоб покращити життя своїх клієнтів. Таким чином можна “виховати” цілу армію освічених споживачів.
Крім того, якісний контент може навіть створити або підвищити попит на продукти чи послуги, які пропонує ваша компанія, тим самим сприяючи залученню нових потенційних клієнтів.
- Заощаджує ваш час
Наймання копірайтера для створення контенту для вашого вебсайту чи блогу може здатися невиправданою інвестицією. Проте, якщо ви хочете, щоб ваша стратегія контент-маркетингу спрацювала, ви повинні оновлювати наявні публікації та регулярно додавати нові.
Цілком зрозуміло – коли ви керуєте бізнесом, щодня знайдеться десяток справ, яким потрібно приділити увагу. І, звичайно, у такій ситуації часу на створення контенту – обмаль. У такому разі краще довірити цю справу досвідченому автору: поки ви займатиметесь тим, що вмієте робити найкраще, копірайтер наповнюватиме ваш сайт оригінальним контентом. Доволі раціональний підхід, чи не так?
- Збільшує ваші продажі
Створення корисного контенту вимагає навичок, багато роботи та трохи фантазії. Існує величезна різниця між нудною статтею з безліччю тривіальних метафор, і статтею, яка викликає емоції читачів і показує, у яких аспектах життя вони побачать зміни на краще, якщо вирішать пристати на вашу пропозицію. Добре написаний контент стимулює конверсію, а відтак може значно збільшити ваші продажі.
Однак, якщо ви хочете, щоб цей сценарій був реалізований ефективно, це завдання слід доручити експерту. Професійний копірайтер знає, що потрібно для створення статті, яка спонукає читача до здійснення бажаної покупки. Якщо потенційний клієнт не може вгамувати свою цікавість дізнатися більше про продукт чи послугу, яку ви пропонуєте, це означає, що автор впорався із завданням на відмінно. Дізнатися, як команда Livepage збільшує продажі для свого клієнта, можна в кейсі.
- Покращує імідж бренду
Ймовірно, ви ніколи не здогадувалися, що копірайтинг є одним із найпотужніших (і найбільш недооцінених) інструментів у вашому розпорядженні, коли йдеться про брендинг.
Відповідно до звіту “State of Writing 2021” від Typeset and Mantis Research, 86% людей, пов’язаних із бізнесом, впевнені, що читачі зроблять негативні припущення щодо їхнього бренду, якщо виявлять помилки в написаному контенті. Окрім того, виявилося, що лише 34% з них регулярно надсилають увесь свій контент на редагування та вичитку, і лише 56% перевіряють усю інформацію, яку публікують, на правдивість.
Гарна новина полягає в тому, що якщо ви уникаєте цих помилок і спрямовуєте свої зусилля на якомога ефективнішу комунікацію (зокрема, й письмову), ви можете сформувати чудовий образ вашого бренду. І в цьому вам безсумнівно допоможе професійний копірайтинг.
Як ви розумієте, те, як ми проявляємо себе у письмі, – це те, як люди схильні уявляти нашу особистість і, як наслідок, бренд, який ми представляємо. З цієї причини регулярна публікація чітких, бездоганних та правдивих матеріалів є ознакою надійного бренду, з яким клієнти хотіли б асоціюватися.
Пам’ятайте: якість ваших публікацій безпосередньо впливає на те, як читачі сприймають вашу компанію. Отже, якщо ви серйозно налаштовані на формування зразкового іміджу бренду, якого завжди прагнули, копірайтинг — найефективніший інструмент, який допоможе вам у цьому. Просто переконайтеся, що довірили це завдання експертам, наприклад маркетинговому чи копірайтинговому агентству.