Усунули конкуренцію між статтями блогу та побудували стратегію просування, яка принесла зростання трафіку до 8 000 користувачів щомісяця.
The Hoxton Mix — британська компанія зі штаб-квартирою в Лондоні, провідний постачальник віртуальних офісів. Компанія надає можливість малому та середньому бізнесу мати віртуальний офіс у Лондоні та керувати своїм бізнесом віддалено.
З плином часу багато складових робочих процесів та устроїв трансформуються задля відповідності сучасності та її трендам. Саме так і з’явився формат віртуальних офісів. Люди все більше й більше отримували можливості працювати в будь-якому зручному для них місці: кав’ярні, парку або просто у себе вдома. Остаточно запустив тенденцію віддаленої роботи період пандемії COVID-19, коли люди були вимушені залишатися вдома, а робочі процеси потрібно було продовжувати.
Якщо відповідати на запитання “Що саме являють собою віртуальні офіси?”, то це — послуга, яка надає можливість будь-якій команді в будь-якій компанії працювати у віддаленому форматі. Такий формат дає змогу складати команду працівників з різних країн, що значно розширює можливості пошуку спеціалістів, а також масштабування команди не вимагає пошуку нового приміщення, яке буде збільшувати додаткові витрати. Тому такий формат є ефективнішим з економічної точки зору, що робить його однаково цікавим як серед стартапів, так і серед усталених фірм.
Віртуальний офіс має:
Тобто цей тип офісів не відрізняється функціонально від звичайного офісу, за винятком того, що не існує фізично.
Після того як з’ясували, що таке віртуальні офіси, можемо перейти до знайомства.
Тож The Hoxton Mix — лондонська компанія, яка спеціалізується на наданні послуг віртуального офісу для малого та середнього бізнесу. На ринку вже понад 11 років.
Має широкий спектр пакетних пропозицій віртуальних офісів.
Окрім цього, серед сервісів також можна знайти:
Завдяки своєму великому досвіду The Hoxton Mix надає високоякісні послуги своїм клієнтам, що виділяє компанію серед конкурентів.
До Livepage компанія звернулася з такими цілями:
Як результат активних робіт сайт отримав стабільне зростання органічного трафіку.
Таким чином, за останні 6 місяців кількість користувачів зросла з 18 700 до 35 500, що становить +16 800.
+1 317 — саме таке зростання ключових слів у ТОП-10 ми отримали за весь період робіт із сайтом, які розпочалися в листопаді 2021 року. Варто зазначити, що переважна більшість цих запитів належить статтям блогу.
Клієнт звернувся в листопаді 2021 року, та на той момент сайт мав доволі розширену структуру комерційних сторінок, яка складалась як з основних сервісів компанії, так і з переліку пакетів послуг (на кожен пакет окрема сторінка). Що стосується блогу, то він містив також велику кількість статей.
На початку робіт органічний трафік сайту за місяць в середньому складав 1680 користувачів. За перші 3 місяці роботи нам вдалося збільшити цей показник до 8368 користувачів на місяць:
Для того щоб покращити оптимізацію пріоритетних комерційних сторінок та підняти їхні позиції, ми почали з їхнього пропрацювання. Але з причини того, що сайт розроблений на платформі з обмеженим функціоналом, клієнт не міг впроваджувати технічні завдання в повних обсягах. Тому ми могли лише допрацювати метадані та контент самих сторінок.
На цьому етапі стало чітко зрозуміло, що основним інструментом просування сайту стане інформаційний контент.
Вузька спрямованість бізнесу вимагала повного занурення в тематику для того, щоб зрозуміти цільову аудиторію, яка є потенційними клієнтами. Під час знайомства з сайтом та його контентом було виявлено, що переважна кількість статей блогу конкурують між собою, що вкрай негативно впливає на розвиток усього сайту.
Після аналізу тематики та наявного стану сайту командою Livepage був складений такий перелік необхідних робіт:
На старті робіт сайт уже мав 200+ статей блогу. Нам здалося дивним, що при такій кількості контенту позиції та органічний трафік доволі низькі. Щоб з’ясувати причину проблеми, ми почали детально аналізувати блог, розбиваючи статті за кластерами. В результаті цього ми виявили сильну конкуренцію (канібалізацію) між статтями.
Вона полягала в наявності 5 – 7 статей на один кластер. Негативний вплив також мала низька якість контенту, тому дуже часто зміст статей не розкривав теми та не відповідав їй. Таким чином, статті займали дуже низькі позиції в пошуковій видачі та, як наслідок, не приносили органічний трафік.
Для того щоб реалізація майбутнього контент-плану була результативною, треба було підвищити якість статей шляхом їхньої дооптимізації та паралельно з цим усунути конкуренцію між статтями одного кластера.
Після того як ми з’ясували причину низького ранжування сайту, приступили до її виправлення. Задача полягала в ознайомленні з кожною статтею для того, щоб визначити її цільову аудиторію. Після цього ми змогли згрупувати за темами статті, які конкурували між собою. Наступним кроком було зібрання 5 – 7 статей дублікатів в одну повноцінну статтю.
Таким чином, було виявлено перелік статей, яких треба було позбутися. Для того щоб зміна контенту та видалення великої кількості сторінок не вплинули негативно на позиції та кількість трафіку, було налаштовано 301 редиректи зі всіх видалених статей-дублікатів на відповідну їм одну основну, яка залишилась.
Після того як було усунено конкуренцію між статтями-дублікатами, сайт отримав стрімке збільшення органічного трафіку:
Як вже було сказано раніше, інформаційний контент став одним з основних інструментів просування сайту. Паралельно з усуненням сторінок-дублікатів ми почали створювати контент-план для публікації нових статей.
Нові теми повинні були відповідати запитам нашої цільової аудиторії для того, щоб конверсійність нового контенту була максимальною. Так і вийшло! Наразі статті регулярно приносять конверсії!
Завдяки детально пропрацьованому контент-плану нам вдалося не тільки збільшити семантичне ядро сайту, додавши нові точки входу, а й підвищити кількість конверсій. Головною складовою при написанні статей став акцент на корисності контенту, щоб він відповідав на питання теми. Такий підхід у поєднанні з влучанням у цільову аудиторію, як результат якісного її дослідження, робить блог сайту високоефективним, який дає стабільне зростання органічного трафіку разом з конверсіями.
Зараз ми продовжуємо регулярні роботи з публікації нових статей у блог. Для того щоб теми статей завжди були актуальними, ми через кожні 2 місяці оновлюємо контент-план, додаючи нові теми. Такий підхід викликаний доволі вузькою спеціалізацією та цільовою аудиторією, в якої питання, що цікавлять, завжди динамічні та змінюються.
Таким чином, за останній місяць зростання органічного трафіку блогу склало +2 450 користувачів!
Паралельно з іншими роботами на початку робіт ми провели аналіз наявного посилального профілю сайту. Впевнившись у тому, що наявний профіль складається виключно з якісних посилань, сфокусувалися на його розширенні. Головною концепцією та стратегією нашого лінкбілдінгу було дотискання сторінок до ТОП-10 пошукової видачі. Для цього основним видом робіт, який ми обрали, став аутріч. Поєднання такого підходу, точкового дотискання в комплексі з детальним опрацюванням контенту, який завдяки своїй якості займав хороші позиції в ТОПі, дозволяло в короткі терміни займати високі позиції в ТОП-10 та зберігати їх.
З початком робіт із лінкбілдінгу (з жовтня 2021 року) кількість доменів-донорів значно зросла та продовжує зростати:
Враховуючи, що першим пріоритетом у цільовій аудиторії компанії є локальні запити з Великобританії, окремим упором як стратегія розвитку був обраний Google My Business. Серією технічних завдань на оптимізацію профілю нам вдалось зайняти перше місце в локальних запитах:
Задля такого результату командою Livepage була протестована велика кількість методів та підходів, що дало змогу сформувати унікальний перелік дієвих засобів впливу. Тому, якщо у вас є потреба в оптимізації GMB-акаунту, будемо раді допомогти!
Наразі ми виявили зміну алгоритмів ранжування для локальної видачі, що вплинуло на незначну просадку та зміну тайтлу видачі. Сервіси Google регулярно оновлюються, тож найближчим часом маємо додатково попрацювати з оптимізацією профілю.
За час робіт ми отримали такі результати:
Відштовхуючись від уже втіленої стратегії просування та проаналізувавши її результати, надалі маємо такі плани:
Як було сказано раніше, платформа, на якій розроблено сайт, значно обмежує можливість впровадження оптимізацій сторінок та виправлення технічних помилок. Покращення технічної сторони сайту, таке як, наприклад, прискорення часу завантаження сторінок, дуже важливе для ранжування у пошуковій видачі, а також для позитивного user experience.
Саме тому зараз проводиться робота над переїздом сайту на платформу WordPress. Це дозволить оперативно працювати з технічними помилками, а також повноцінно оптимізувати контент на сторінках.
В результаті переїзду сайту у нас з’являться можливості повноцінно оптимізувати сервісні сторінки, опрацьовуючи покращення їхньої конверсійності. Після проведення нового SEO-ресерчу плануємо розширити структуру та кількість комерційних сторінок сайту.
Усім відомо, що більшість алгоритмів ранжування Google регулярно змінюються та оновлюються, видача GMB не є виключенням. Тому для того, щоб зберігати та покращувати здобуті результати, надалі будемо продовжувати роботи з оптимізації акаунту.
В наступних періодах будемо нарощувати кількість нових статей у блозі не менше ніж 5 на місяць, тим самим створюючи нові точки входу на сайт.
Актуальність контенту є одним з важливих факторів для якісного та ефективного просування сайту. Саме тому ми й надалі плануємо активно дооптимізувати наявний контент, збільшуючи якість і зберігаючи його актуальність.
У наступних періодах будемо збільшувати посилальну масу поточними методами та впровадження додаткових методів лінкбілдінгу, таких як крауд-маркетинг, з розміщенням посилань на високотрастових форумах.
До команди Livepage регулярно звертаються бізнеси, які роками ведуть контент-маркетинг власними силами й без залучення SEO-фахівців. Хтось вважає, що контент-маркетинг не працює, хтось бачить, що це інструмент якісної лідогенерації для конкурентів, і намагається знайти ключ до успіху.
Найчастіше основною причиною відсутності бажаного результату є неправильне розподілення семантичного ядра між сторінками, що створює внутрішню конкуренцію між запитами (канібалізацію) та унеможливлює вихід сторінок до ТОПу. Робота з такими проєктами для нас починається зі:
Перевагою такого підходу є те, що за умови активного впровадження рекомендацій можна отримати доволі швидкий і помітний результат без великих бюджетів на створення суцільно нового контенту (адже ми максимально зберігаємо ваші напрацювання).
Маєте багато контенту, який не приносить результат? Бажаєте такі ж результати? Залиште заявку на нашому сайті, та команда Livepage допоможе стати лідером онлайн-ринку у Вашому бізнесі.