Чому варто додати Bing Ads у рекламну стратегію: Кейс +20% конверсій
Коли більшість людей говорять про «платну пошукову рекламу», насправді вони мають на увазі розміщення реклами в пошуковій мережі Google, і недарма. Коли у вас є питання або ви хочете щось знайти, ви не “Bing it” або “Yahoo it”, ви “Google it”.
Google контролює більшу частину ринку онлайн-пошуку, тому, коли більшість людей думають про платний пошук, вони думають про Google AdWords.
Однак не скидайте з рахунків Bing Ads.
Bing Ads — це платформа реклами, що постійно розвивається, в якій відбуваються постійні апдейти, запускаються проєкти рекламних кампаній з великими бюджетами, і саме в цій пошуковій мережі рекламодавці знаходять ще одне додаткове або основне джерело отримання конверсій для свого проєкту.
Маючи все це на увазі, зараз саме час спробувати Bing Ads. Платформа проста у використанні та, що важливіше, тут набагато менше конкурентів. Давайте подивимося, що може запропонувати Bing Ads і як розпочати роботу з платформою.
Bing Ads пропонує такі типи реклами:
- розгорнуті текстові оголошення;
- динамічні пошукові оголошення;
- товарні оголошення;
- оголошення Microsoft Audience;
- адаптивні пошукові оголошення;
- реклама Microsoft в інтелектуальному пошуку Bing;
- оголошення із встановленням додатків.
Якщо ви стикалися з роботою в Google Ads, то помітите, що в Bing Ads присутні ті ж самі основні типи рекламних кампаній. Тут звичні для нас адаптивні та динамічні пошукові оголошення. І товарні рекламні кампанії у Bing Ads. І про мобільні рекламні кампанії Bing теж подбав і за допомогою свого штучного інтелекту намагається знайти потрібну вам аудиторію з основною метою — скачування.
Найважливіше, що потрібно відзначити, — те, що Bing Ads має функціонал імпорту рекламних кампаній з Google Ads. Ваші рекламні кампанії результативно працюють у Google Ads — чудово, тоді просто перенесіть за лічені хвилини їх у Bing Ads та підключіть альтернативний канал отримання конверсій для свого бізнесу.
Міні-кейс запуску Bing Ads
У нашій практиці ми дуже часто вдаємося до запуску рекламних кампаній у Bing Ads для клієнтів, оскільки саме пошукові кампанії приносять вагому частку конверсій у Google Ads. Однак Bing Ads має ряд переваг, конкуренція менша, а відповідно, нижча і ціна за клік, як результат, ми можемо купувати більше цільового трафіку в рамках тих самих бюджетів. Якість трафіку також є великою перевагою, оскільки Bing Ads найчастіше використовує корпоративний сегмент. Виходячи з цих якостей, ми однозначно рекомендуємо спробувати як мінімум пошукові кампанії.
Як приклад, візьмемо наш нещодавній кейс із Hoxton Mix, в якому ми описували результати наших робіт у Google Ads. Однак після запуску рекламних кампаній у мережі Microsoft (Bing Ads) ми відразу отримали +10% до загальної кількості конверсій із платного трафіку щомісяця, при цьому вартість конверсії в цій мережі виявилася на ~50% дешевшою, ніж у Google.
Однак, як і будь-яка інша рекламна мережа, Bing Ads після запуску потребує низки оптимізаційних дій, які, як наслідок, мають позитивно впливати на результати рекламних кампаній. У нашому випадку після оптимізації рекламних кампаній на поточний момент ми отримуємо +20% конверсій від початкового значення на старті робіт з усіх джерел платного трафіку.
Звертайтеся до нас за створенням рекламної стратегії, налаштуванням та веденням рекламних кампаній. Ми виберемо ефективні канали для вашого типу бізнесу і регулярно шукатимемо шляхи поліпшення та оптимізації кампаній для більш ефективної лідогенерації.