US flag
  • US flag +1 646 844-80-75
  • Український прапор +380 44 333-9-321

Чому варто додати Bing Ads у рекламну стратегію: Кейс +20% конверсій

Володимир Ковальчук
Володимир Ковальчук
10 Серпня 2022 | 3 хв. читання

Коли більшість людей говорять про «платну пошукову рекламу», насправді вони мають на увазі розміщення реклами в пошуковій мережі Google, і недарма. Коли у вас є питання або ви хочете щось знайти, ви не “Bing it” або “Yahoo it”, ви “Google it”.

Google контролює більшу частину ринку онлайн-пошуку, тому, коли більшість людей думають про платний пошук, вони думають про Google AdWords.

Однак не скидайте з рахунків Bing Ads.

Bing Ads — це платформа реклами, що постійно розвивається, в якій відбуваються постійні апдейти, запускаються проєкти рекламних кампаній з великими бюджетами, і саме в цій пошуковій мережі рекламодавці знаходять ще одне додаткове або основне джерело отримання конверсій для свого проєкту.

Маючи все це на увазі, зараз саме час спробувати Bing Ads. Платформа проста у використанні та, що важливіше, тут набагато менше конкурентів. Давайте подивимося, що може запропонувати Bing Ads і як розпочати роботу з платформою.

Bing Ads пропонує такі типи реклами:

  • розгорнуті текстові оголошення;
  • динамічні пошукові оголошення;
  • товарні оголошення;
  • оголошення Microsoft Audience;
  • адаптивні пошукові оголошення;
  • реклама Microsoft в інтелектуальному пошуку Bing;
  • оголошення із встановленням додатків.

Якщо ви стикалися з роботою в Google Ads, то помітите, що в Bing Ads присутні ті ж самі основні типи рекламних кампаній. Тут звичні для нас адаптивні та динамічні пошукові оголошення. І товарні рекламні кампанії у Bing Ads. І про мобільні рекламні кампанії Bing теж подбав і за допомогою свого штучного інтелекту намагається знайти потрібну вам аудиторію з основною метою — скачування.

Найважливіше, що потрібно відзначити, — те, що Bing Ads має функціонал імпорту рекламних кампаній з Google Ads. Ваші рекламні кампанії результативно працюють у Google Ads — чудово, тоді просто перенесіть за лічені хвилини їх у Bing Ads та підключіть альтернативний канал отримання конверсій для свого бізнесу.

Міні-кейс запуску Bing Ads

У нашій практиці ми дуже часто вдаємося до запуску рекламних кампаній у Bing Ads для клієнтів, оскільки саме пошукові кампанії приносять вагому частку конверсій у Google Ads. Однак Bing Ads має ряд переваг, конкуренція менша, а відповідно, нижча і ціна за клік, як результат, ми можемо купувати більше цільового трафіку в рамках тих самих бюджетів. Якість трафіку також є великою перевагою, оскільки Bing Ads найчастіше використовує корпоративний сегмент. Виходячи з цих якостей, ми однозначно рекомендуємо спробувати як мінімум пошукові кампанії.

Як приклад, візьмемо наш нещодавній кейс із Hoxton Mix, в якому ми описували результати наших робіт у Google Ads. Однак після запуску рекламних кампаній у мережі Microsoft (Bing Ads) ми відразу отримали +10% до загальної кількості конверсій із платного трафіку щомісяця, при цьому вартість конверсії в цій мережі виявилася на ~50% дешевшою, ніж у Google.

Однак, як і будь-яка інша рекламна мережа, Bing Ads після запуску потребує низки оптимізаційних дій, які, як наслідок, мають позитивно впливати на результати рекламних кампаній. У нашому випадку після оптимізації рекламних кампаній на поточний момент ми отримуємо +20% конверсій від початкового значення на старті робіт з усіх джерел платного трафіку.

Звертайтеся до нас за створенням рекламної стратегії, налаштуванням та веденням рекламних кампаній. Ми виберемо ефективні канали для вашого типу бізнесу і регулярно шукатимемо шляхи поліпшення та оптимізації кампаній для більш ефективної лідогенерації.

Залишити коментар

Ваша ел. пошта не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Ваш коментар*
Ваше ім'я та прізвище*
Ел. пошта*
Адреса сайту

Отримуйте більше користі!
Анонси кращих статей про інтернет-маркетингу та просуванні сайтів, новини області, знижки на заходи та інші бонуси - тільки для передплатників!