Осінній аналітичний дайджест
Ця осінь для Google видалась продуктивною. Нумо знайомитись з останніми змінами в інструментах для web-analytics від Google та з чим їх їсти. Поїхали!
Google Analytic 4
Збережені сегменти для всіх користувачів
Одним з основних покращень Google Analytics у жовтні стала можливість збереження сегментів для всіх споживачів у межах однієї властивості. Тепер редактори та користувачі з вищими дозволами можуть зберігати сегменти, що значно спрощує співпрацю між командами.
Навіщо це? Збережіть сегмент у властивості, щоб інші члени команди могли швидко отримати доступ. Або використовуйте сегменти для порівняння показників різних груп користувачів (наприклад, нових відвідувачів vs постійних клієнтів).
Вивчайте звіти всією командою та використовуйте те, що зробили ваші колеги, бо багато інсайтів не буває!
Звіт про сторінки в реальному часі
Те, чого ніхто не просив, але воно раптом зʼявилось – новий звіт у реальному часі про сторінки в Google Analytics. Завдяки йому ви можете бачити, які сторінки на вашому сайті чи в додатку переглядаються у поточний момент. Ця функція допоможе оцінювати ефективність маркетингових кампаній та вчасно реагувати на популярні сторінки. Таке досьє покращує попередню функціональність звітів у реальному часі, надаючи змогу детальніше аналізувати динаміку використання окремих сторінок.
Навіщо це? Для оперативного моніторингу активності користувачів під час запуску кампаній або на акціях.
- Визначайте, які сторінки найпопулярніші в реальному часі.
- Виявляйте технічні проблеми або перевантаження на конкретних сторінках.
З новим звітом ваші прихильники під пильним прицілом! Проте радимо користуватись цим інструментом обачливо, з поправкою на те, що він часто лагає та показує не зовсім правдиву інформацію.
Збільшення лімітів експорту даних
У жовтні Google Analytics збільшив ліміти на експорт даних, що є чудовою нагодою експортувати до 10 000 000 клітинок для несемплованих даних у TSV та CSV та 100 000 рядків даних для звітів у CSV або Google Sheets. Ура! Більше табличок для бога табличок!
А якщо серйозно, то для нас це зумовило кращу гнучкість у роботі з великими наборами даних та можливість проводити повноцінний аналіз за допомогою сторонніх інструментів, таких як Excel або Sheets. Оновлення розв’язує проблему обмеженого експорту даних, надаючи аналітикам можливість працювати з великими обсягами інформації. Тож насолоджуйтесь і цими даними!
Навіщо це? Для аналізу великих масивів даних в Excel, Sheets або BI-інструментах.
- Експортуйте детальні звіти для глибокого аналізу у сторонніх інструментах.
- Додавайте візуалізації або робіть прогнози на основі даних у форматі CSV.
Рекомендації щодо неправильно налаштованих deep links
У вересні було впроваджено систему рекомендацій, яка сповіщає про неправильно налаштовані deep links у вашому додатку. Скориставшись цією опцію, юзери отримали змогу коректно переходити до контенту в додатку, покращуючи власний UX. Маркетологи та розробники тепер можуть швидко виправляти проблеми з deep links, забезпечуючи плавний користувацький досвід.
Навіщо це? Якщо у вас є мобільний додаток із підтримкою deep links то – перевіряйте рекомендовані виправлення для неправильно налаштованих посилань.
Покращення імпорту даних у GA4
Користувачі GA4 нині мають можливість створювати та управляти кількома джерелами імпорту даних, що уможливлює обробку складних сценаріїв цього процесу без ризику перезапису наявної інформації. Крім того, зараз можна зберігати історичні дані та додавати нові. Тобто оновлення забезпечує безпечне управління кількома потоками даних, а це важливо для аналітиків і маркетологів, які працюють з різними джерелами інформації.
GA4 на сторожі вашої аналітики – історичні дані залишаються, нові додаються, а маркетологи радіють!
Customer Match у Google Analytics
20 листопада 2024 року Google представив функцію Customer Match, завдяки якій можна використовувати персональні дані для розширення аудиторій в рекламних продуктах Google, як-от: Google Ads, Display & Video 360 або Search Ads 360.
За допомогою хешованих даних користувачів, які надали згоду, ви можете збільшити свою досяжність, навіть якщо інші ідентифікатори недоступні. Customer Match допомагає максимізувати охоплення для ремаркетингу і, зрештою, ваші кампанії досягнуть найбільш релевантних аудиторій.
Як налаштувати:
- Увімкніть збір даних користувачів на своєму сайті.
- Зв’яжіть Google Analytics з Google Ads або іншими рекламними продуктами та активуйте персоналізовану рекламу.
GTM
Покращення діагностики тегів у GTM
У жовтні Google Tag Manager додав нові інструменти діагностики, з якими ви можете швидше й ефективніше виявляти та виправляти проблеми з тегами. Нові діагностики включають такі повідомлення:
- Тег перестав передавати дані: спливає, якщо тег не передавав дані протягом останніх 48 годин. Розв’язати проблему можна через Tag Assistant – для перевірки правильності встановлення тегів на кожній сторінці вашого сайту.
- Тег розташований надто низько на сторінці: з’являється, коли тег знаходиться занадто далеко внизу сторінки, і може вплинути на швидкість його завантаження й активацію. Це може призвести до втрати сигналів, що відобразиться на зборі даних та функціональності аналітики.
У попередніх версіях ці проблеми могли залишатися непоміченими довше, спричиняючи втрати даних. Завдяки новим діагностичним індикаторам, аналітики можуть вчасно побачити та відкоригувати проблемні питання щодо тегів. Отож жодна помилочка розробів тепер не втече від пильного ока діагностів.
Looker Studio
Нові партнерські рішення в галереї конекторів Looker Studio
У вересні та жовтні Looker Studio додав кілька актуальних конекторів, що розширюють можливості користувачів для інтеграції з різними платформами. Нові партнери включають:
- ReQuest від ReGuest Srl;
- Insightly від Windsor.ai;
- GitLab від Windsor.ai;
- Meta Ads від Detrics;
- CoinMarketCap від Windsor.ai;
- Pinterest Organic від Reporting Ninja.
Отже, якщо ви чекали на них – використовуйте!
Нові воронкові діаграми
Додано новий тип діаграми – воронкову, яка дає змогу візуалізувати, як змінюється метрика протягом проходження процесу. Це особливо корисно для аналізу продажів або інших активностей, що складаються з кількох етапів. Завдяки воронковим діаграмам для вас стане очевидним, на яких стадіях процесу відбуваються втрати, а отже ви зможете швидше вживати заходів для оптимізації.
Тож тепер необовʼязково використовувати додаткові конектори! Насолоджуйтесь яскравими пірамідками своїх даних.
Конектор для Microsoft Excel
Серед вересневих новинок Looker Studio – конектор для Microsoft Excel, з яким ви можете отримувати доступ до інформації, збереженої у файлах Excel. Пряма інтеграція з Excel полегшує роботу з даними для багатьох споживачів, хто використовує цю програму як основний інструмент. Як там вище казали? Більше табличок богу табличок!
Публічна попередня версія Gemini у Looker Studio
У вересні Looker Studio також випустив публічну попередню версію Gemini в Conversational Analytics. Вона спрощує для юзерів процес пошуку відповідей та обміну інсайтами, адже не всі мають глибокі знання у SQL чи інших мовах запитів. Віднині користувачі можуть швидше отримувати доступ до аналітики, просто вводячи свої питання природною мовою.
Отже, тепер ваш персональний лукрський AI дає вам змогу:
- Ставити питання про ваші дані засобами розмовної аналітики (попередній перегляд): застосовуйте Gemini в Looker, щоб знаходити відповіді, досліджувати дані та ділитися інсайтами, використовуючи природну мову.
- Додавати вміст Looker Studio до презентації Google Slides (попередній перегляд): залучайте Gemini в Looker, щоб імпортувати компоненти зі звітів Looker Studio Pro до презентацій Slides.
- Створювати обчислювані поля (попередній перегляд): звертайтесь по допомогу Gemini в Looker для створення користувацьких полів і обчислень у звітах Looker Studio Pro без попередніх знань або досвіду роботи з мовою формул Looker Studio.
Ні дня без AI! Головне, щоб така інтеграція не зламала його баги.
Додаткові оновлення у Looker Studio
- Текстове обтікання для зведених таблиць: тепер можна налаштувати обтікання тексту в заголовках стовпців, що покращує відображення великих наборів даних у зведених таблицях.
- Автоматичні звіти у Google Slides: користувачі Looker Studio Pro зараз можуть автоматично створювати звіти у Google Slides за допомогою функцій Gemini.
Осінь виявилася продуктивною для аналітичних інструментів від Google. Завдяки свіжим оновленням аналітики, маркетологи й розробники отримали більше можливостей для роботи з даними, покращення звітності та швидшого виявлення проблем. Незалежно від того, чи це збережені сегменти в GA4, нові діагностичні інструменти в GTM або партнерські конектори в Looker Studio – кожне оновлення робить нашу роботу ефективнішою та точнішою. Отже, час використовувати всі ці нові функції на повну і продовжувати підкорювати світ аналітики!