Розбіжності між Facebook Ads і Google Analytics: причини та як їх уникнути
У РРС, де кожен клік і кожна конверсія мають значення, розбіжності між показниками Meta Ads і Google Analytics (GA) можуть стати причиною непорозуміння або навіть помилок. Розгляньмо, чому вони виникають і як цього уникнути.
1. Різні принципи відстеження конверсій
Однією з основних причин розбіжностей є різниця в підходах до відстеження конверсій. GA фокусується на діях користувачів на вашому сайті та їхній поведінці, водночас Meta враховує кожен клік на оголошення як окрему подію, незалежно від тривалості взаємодії користувача з вашим сайтом.
2. Вікно атрибуції
Meta і GA різняться між собою з огляду на визначення вікна атрибуції. Meta орієнтується на часовий пояс свого акаунта і використовує 7-денне вікно для переходів за кліком та 24-годинне – для переходів за переглядом. Тобто, конверсія, здійснена впродовж цих строків, буде зарахована. А Google Analytics реєструє конверсії в день їх виконання і в часовому поясі користувача.
3. Проблеми із завантаженням коду відстеження GA
Невірно встановлений код відстеження Google Analytics може призвести до втрати даних про сесії, особливо якщо користувачі закривають сторінку до її повного завантаження. Це ще одна проблема, яка зумовлює розбіжності у даних між Meta і GA.
4. Кілька конверсій за одну сесію користувача
Meta враховує кожен клік користувача, тому іноді конверсії від одної людини дублюються. Це спричиняє отримання вищих показників про ефективність рекламних кампаній. Порівняно з цим, Google Analytics зазвичай об’єднує всі дії користувача за одну сесію, і враховує їх як одну.
Як мінімізувати вплив розбіжностей
- Використовуйте параметри UTM для підвищення узгодженості даних між платформами.
- Включіть метрики кліків і сесій у свої звіти для глибшого розуміння взаємодії користувачів з вашою рекламою.
- Оцінюйте кожен крок воронки продажів, щоб краще розуміти, як ваші рекламні кампанії впливають на поведінку користувачів.
І просто майте на увазі, що розбіжності в даних – це реальність. Але, використовуючи правильний підхід до аналізу та відповідні інструменти, ви зможете зменшити їх вплив на ваші маркетингові стратегії.