Як контент допомагає розвивати бізнес: переваги блогу
Сьогодні активна присутність у цифровому просторі для малого бізнесу – не розкіш, а запорука виживання. Постійний скролінг, пошук інформації, наявність безлічі варіантів вибору й жага швидких рішень – нова норма. Якщо вашого бізнесу немає онлайн, конкуренти швидко займуть вашу нішу. Як цьому запобігти? Відповідь проста – створити блог компанії.
Чи варто заводити блог? Чому вигідно його вести? Як перетворити випадкових читачів на постійних клієнтів? Як створити бізнес-блог, який приноситиме трафік і клієнтів? Знайдемо відповіді на ці запитання та з’ясуймо, як трансформувати ваш контент у потужний інструмент.
Чому контент важливий
Важливість блогінгу для бізнесу важко переоцінити. У жодному разі не варто сприймати контент як набір слів і речень, що просто заповнюють пустоти вебсторінок. Контент – це про залучення клієнтів, вибудовування мостів між брендами й споживачами та створення стабільного потоку лідів. Саме тому необхідно розглянути ведення блогу компанії у найдрібніших деталях.
Зміцнення довіри й авторитету
Майже 60% споживачів з більшою ймовірністю придбають новий продукт, якщо довіряють виробникові.
Будьмо відвертими – ніхто не любить настирливих продавців. Людям більше до вподоби відкривати щось нове, особливо якщо воно захопливе й корисне. І ось тут в пригоді стане новинний блог для сайту. Грамотно створений новинний блог для сайту подарує вашому брендові голос, допоможе приваблювати, навчати й залучати потенційних клієнтів.
Посилення SEO
Малі бізнеси, які ведуть блог, залучають на 126% більше лідів, ніж ті, хто цього не робить.
Пошуковики надають перевагу свіжому, релевантному контенту, оскільки він засвідчує активність, оновлюваність і цінність вебсайту для користувачів. Кожна нова публікація, оновлена вебсторінка або відредагована стаття спонукають Google, Bing або Yahoo знову звернути увагу на ваш сайт, підвищити його рейтинг і залучити нових потенційних клієнтів. Ба більше, великий, наповнений стратегічними ключовими словами контент підвищує ваші шанси опинитися на першій сторінці пошукового запиту та здобути більше органічного трафіку, не витративши ні копійки на рекламу.
Підтримка залученості
Компанії, які ведуть блог, мають ROI у 13 разів вищий, ніж ті, які цього не роблять.
Блог – не Javelin, що діє за принципом «вистрілив – забув». По-справжньому успішний блог для бізнесу – це стратегічна гра в довгу, безперервний процес прокладання шляхів, якими до вас прийдуть зацікавлені клієнти. Регулярні інсайти, практичні поради й актуальні дані спонукатимуть споживачів побачити не просто бренд, а довірене джерело інформації, що ніколи не підведе. Замість того, щоб придбати щось лише раз і зникнути за горизонтом, вони залишаться, слідкуватимуть за апдейтами та згодом перетворяться на адвокатів вашого бізнесу.
Підживлення SMM та імейл-маркетингу
Бренди, що поширюють блог у соціальних мережах, збільшують трафік на 20%.
Мудро організований блог може стати фундаментом вашої контент-стратегії. Визнаймо, чудовий блог – це не просто добірка статей, а дещо більше. У цілях підвищення ефективності ми радимо дотримуватися більш стратегічного підходу: сприймайте ваш блог як хребет усієї контент-стратегії. Кожний пост має бути колодязем, із якого можна зачерпнути матеріали для соцмереж, імейл-кампаній і навіть сценаріїв для YouTube-відео. Таке перероблення контенту допоможе підтримувати актуальність вашого бренду на різних платформах без зайвих зусиль.
Лідогенерація 24/7
Бізнеси, які зробили блог частиною своїх маркетингових стратегій, отримують на 67% більше лідів щомісяця, аніж ті, хто цього не зробили.
Залучення чи конверсія – що краще? Питання непросте. Без першого ніколи б не з’явилося друге. Звісно, гарний блог про бізнес має бути цікавим, але по-справжньому фантастичний блог – це той, що перетворює читачів на клієнтів. Якщо ви диверсифікуєте вашу контент-базу лід-магнітами, наприклад, гайдами, безплатними пробниками ексклюзивних матеріалів, підпискою на дайджести, ваш блог стане лідогенеративною машиною, що цілодобово працюватиме над залученням нових, потенційно лояльних клієнтів.
Ключові переваги блогінгу для малого бізнесу
Для чого потрібні блоги? Для багатьох це потужний маркетинговий інструмент, що здатний принести відчутні результати. Пропонуємо розглянути, чому кожному малому бізнесу варто хоча б спробувати блогінг.
Підвищення рейтингу в пошукових системах
Блогінг покращує SEO, підкидаючи свіжий, наповнений ключовими словами вміст. А це дуже подобається пошуковикам по типу Google. Результат передбачуваний – вищий рейтинг і приріст органічного трафіку.
Зміцнення ідентичності бренду
Якщо ви бажаєте віднайти голос свого бренду, поділитися вашою історією й залучити клієнтів на глибшому рівні, блог – один із визначальних чинників успішності такого завдання.
Стимулювання залученості клієнтів
Блогові публікації заохочують читачів до коментування, поширювання й обговорення, що сприяє появі активної спільноти навколо компанії. Залучення – синонім продажів.
SMM
Матеріали блогу можна «переробити» на пости для соцмереж. Ця тактика допоможе утримати увагу споживачів і спонукатиме їх частіше відвідувати ваш вебсайт.
Виховання клієнтів
Блог може допомогти маленьким компаніям відповісти на поширені питання споживачів. Так підприємці-новачки навіть можуть заощадити на службі підтримки клієнтів.
Збільшення утримання клієнтів
Регулярні оновлення допоможуть зберегти проінформованість і залученість клієнтської бази. Це може зміцнити лояльність до вашого бренду.
Гра в довгу
На відміну від традиційної платної реклами, дописи в блозі залишаються доступними протягом місяців або навіть років, безперервно залучаючи трафік і потенційних клієнтів.
Розширення мережі зв’язків
І останнє, але не менш важливе: для місцевого бізнесу ведення блогу на сайті є рушійною силою, яка може допомогти налагодити контакти з іншими представниками галузі. Нова співпраця, партнерство й колаборації можуть знаходитися буквально на відстані однієї статті.
Кроки до створення ефективного бізнес-блогу
Аби блог приніс відчутний результат, необхідно мати стратегію, постійність і якість контенту. Тож перевірмо, що потрібно для створення блогу, які кроки для цього знадобляться.
Знайте свою ЦА та її больові точки
Для початку задумайтеся, хто насправді є вашими клієнтами. З якими труднощами вони зіштовхуються? Які потреби вашої ICP? Успішний блог завжди клієнтоцентричний: прямо говорить про їхні проблеми, відповідає на актуальні запитання й пропонує дієві рішення.
Оптимізуйте SEO
Ключові слова мають значення, але бездумно вставляти їх у кожне речення – не те. Натомість, щоб дійсно зрозуміти, чого хочуть споживачі, ліпше користуватися інструментами для пошуку ключових слів, такими як Ahrefs або Google Keyword Planner. Найкращі SEO-практики гарантують, що ваш блог проб’ється до потрібної аудиторії.
Створюйте зрозумілий контент: продумайте план, заголовки, підзаголовки й статтю загалом. Для покращення видимості ніколи не нехтуйте метаописами, внутрішніми посиланнями, альтернативним текстом зображення та стратегічним розміщенням ключових слів.
Якість, а не кількість
Оптимальна довжина публікації в блозі для підвищення рейтингу в пошуковиках, таких як Google, Yahoo або Bing, становить 1500–2500 слів. Але не слід писати, просто щоб було – графоманія тут не допоможе. Найкращі підходи завжди зосереджені на створенні корисного, цікавого й легкого для сприйняття контенту.
Дотримуйтеся послідовності
Послідовність формує довіру. Незалежно від того, публікуєте ви щотижня, двічі на тиждень чи щомісяця, одне з важливих правил, як працювати з блогом, – ніколи не порушуйте графік. Закінчилися креативні ідеї для об’ємних текстів? Спробуйте нові, коротші формати, як-от дайджести, рейтинги, короткі поради чи невеличкі інтерв’ю. Пам’ятайте, занедбаний блог приносить більше шкоди, ніж користі. Він сигналізує відвідувачам, що ви байдуже ставитеся до свого бізнесу.
Не гальмуй – рекламуй!
Блог без реклами – ніби білборд у пустелі. Послуговуйтеся імейл-маркетингом, поширюйте пости в соцмережах або запускайте платну рекламу. Якщо ваш контент дійсно несе якусь цінність, він має великі шанси швидко розійтися мережею без зайвих зусиль і витрат – достатньо лише одного поштовху, щоб почати.
CTA
Кожна блогова публікація повинна мати мету. Це можуть бути підписка на імейл-розсилки, звернення за консультацією, придбання продукту або сервісу. Заклики до дії бувають прямими, як кнопка «Купити зараз», або більш дипломатичними, як-от «Детальніше». Попри форму, усі CTA мають спільну мету: перетворити пасивних читачів на активних споживачів.
Висновок
Блогінг – не одноразова чи епізодична дія, а стала стратегія. Важливо не просто писати статті, а знати, як створити прибутковий блог. У випадку успішної реалізації ця стратегія допоможе вибудувати авторитет, привабити більше трафіку й отримати лідів, не вдаючись до традиційних методів прямого продажу. Досі не маєте бізнес-блогу? Час це виправити.
Подеколи найкраще рішення – делегувати виробництво контенту команді досвідчених фахівців. Та де знайти таку команду? Уже знайшли! Розпочніть створення якісного й клієнтоорієнтованого цифрового шлейфу разом із Livepage. Якщо вам потрібні SEO контент-райтинг, написання гостьових постів, SaaS-копірайтинг, написання текстів для B2B-бізнесу чи SEO-пруфрідинг, Livepage завжди на варті вашого успіху.
Не марнуйте часу на сумніви. «Правило семи» виникло не без причини, хіба не так?