Як створювати експертні статті: 5 важливих принципів
Щодня у Livepage звертаються компанії з проханням написати або ж оптимізувати вже наявні статті. Ціллю таких звернень є покращення SEO показників сайту, огляд продукту та його переваг, і чи не найважливіше – конвертація зацікавлених читачів у постійних клієнтів.
Тому пріоритетом для нашої команди є допомогти клієнтам у створенні якісного та змістовного контенту, який приверне увагу аудиторії та продемонструє експертність компанії у конкретній ніші.
Отож, ми вирішили поділитись кількома найважливішими принципами, якими ми керуємось під час написання статей.
#1. Продумане ТЗ
Формуючи технічне завдання, ми опираємось на принципи SEO, щоб покращити позиції сайту клієнта у результатах видачі пошукових систем. У технічному завданні враховані усі найважливіші аспекти якісного SEO контенту – від ретельно підібраної теми до необхідних ключових слів.
Важливо зазначити, що технічне завдання формує ціла команда спеціалістів, які працюють і над структурою статті. Річ у тім, що неструктурований текст не подобається ні читачам (адже його складно читати), ні пошуковим системам. Тому гармонійно розбитий на логічні блоки текст – саме те, що потрібно.
#2. Індивідуальний підбір автора
Після того, як технічне завдання сформоване командою SEO, редактор оцінює, наскільки складною є обрана тема у технічному сенсі. Це потрібно для того, аби правильно підібрати автора, який зможе максимально ефективно розкрити потенціал статті: розставити важливі акценти, зацікавити читача та донести до нього головну ідею.
Кожен вид контенту потребує окремого підходу, а отже, і автор має підбиратись з особливою обережністю. Основні моменти, на які ми зважаємо під час розподілу завдань – це досвід, знання теми, рівень володіння англійською та навички копірайтера.
Переконавшись, що майбутня стаття у надійних руках, ми передаємо її в роботу.
#3. Детальне планування змісту статті
Коли автор отримує технічне завдання, то одразу ж уважно вивчає його. Далі ставить запитання щодо теми та у разі потреби звертається за додатковими матеріалами. Усе для того, щоб комплексно підійти до написання плану, у якому, окрім структури, тезово описуються деталі майбутньої статті.
Написання плану – ще один етап роботи з контентом, який ми вважаємо доцільним. Завдяки плану клієнт може заздалегідь зрозуміти, як буде побудована стаття, які аспекти у ній будуть висвітлені, та зрештою за необхідності – підштовхнути автора у потрібному напрямку. Внесення змін у план ще до початку написання сильно зменшує ризик появи безлічі правок, що заощаджує час як клієнта, так і автора.
#4. Чіткі дедлайни
Беручи статтю у роботу, ми завжди повідомляємо клієнта про те, у які терміни вона буде виконана. Ми фіксуємо потрібну дату, беручи до уваги складність контенту та рівень навантаження копірайтера.
Дотримання чітких часових рамок дозволяє клієнту зрозуміти, як, коли та скільки готового матеріалу він отримає, а відтак точно розпланувати наповнення сайту контентом.
#5. Подвійне редагування
Готова стаття обов’язково проходить процес редагування. Навіть якщо над статтею працював досвідчений автор, від дрібних помилок та пропущених ключів ніхто не застрахований. Саме тому редактор перечитує статтю та вносить необхідні правки, щоб клієнт отримав фінальну, покращену версію, яка вже практично готова до публікації.
Якщо у клієнта немає зауважень щодо змісту, ми передаємо статтю на додаткове редагування носію англійської мови – пруфрідеру. Він переглядає статтю та вичитує її відповідно до норм сучасної англійської мови, адаптуючи текст під англомовного читача. Такий підхід дозволяє усунути більшість неточностей та похибок формулювання.
Отож, якщо ви давно хочете розпочати блог чи просто наповнити сайт цікавим експертним контентом, тоді це завдання слід довірити професіоналам, які точно знають, який алгоритм дій для цього потрібен. Звертайтесь до нас, і ми з радістю допоможемо.