Топ 3 звіти у Google Ads для локального бізнесу
У цій статті ми розкажемо про корисні звіти для локального бізнесу, які сприяють підвищенню ефективності ваших рекламних кампаній. Ви зможете їх легко розробити у редакторі звітів Google Ads. Редактор надає додаткові можливості для аналізу, дозволяючи використовувати більше даних, ніж стандартні звіти з ефективності, доступні у рекламному кабінеті Google. Тут у вас є змога скористатися як готовими шаблонами, запропонованими Google, так і створити свої власні звіти. Ці звіти можна зберігати, ділитися, оновлювати та додавати на дашборди прямо у рекламному кабінеті. Вони полегшать відстеження ефективності вашої реклами та допоможуть виявити можливості для розвитку власного бізнесу.
Щоб потрапити у редактор звітів Google Ads, є кілька способів — залежно від інтерфейсу вашого рекламного кабінету.
Варіант 1. В оновленому варіанті заходьте до меню зліва Insights and Reports. Там ви знайдете Report Editor.
Варіант 2. У більш звичній версії інтерфейсу редактор звітів ви знайдете у верхньому меню на вкладці Reports.
Тут нам доступні багато шаблонів, з якими можна одразу працювати або доналаштувати додатково.
Ми склали свій топ звітів Google Ads, які рекомендуємо використовувати для оцінки ефективності кампаній.
1. Звіти у Google Ads з використанням місцеположень
У висококонкурентному середовищі для локального бізнесу критично важливо розуміти, які конкретні місця, з огляду на географічне розташування, приносять найбільший успіх. Обмеження в локаціях слід розглядати не як перешкоду, а як перевагу. Оптимізація рекламних кампаній з урахуванням інформації про місцезнаходження користувача реклами Google може значно підвищити ефективність вашого бізнесу, знизити вартість заявки та збільшити кількість конверсій. Розглянемо, як аналіз даних за локаціями може допомогти в цьому.
Звіт з урахуванням відстані
Одним із вагомих інструментів для аналізу ефективності за цим параметром є стандартні звіти в Google Ads, що дозволяють визначити, як відстань від потенційного клієнта до вашого бізнесу впливає на показники реклами. Цей звіт надає інформацію про наступні ключові метрики: покази, кліки, CTR, вартість кліку, конверсії, їхню вартість, коефіцієнт конверсії та загальні витрати. Така інформація особливо корисна для бізнесів з фізичними точками продажу, сервісу чи офісами. Необхідний нам звіт називається «Distance» і знаходиться в підкатегорії Locations.
Звіт з урахуванням типу локації
Для бізнесів, орієнтованих на визначені міста або регіони без фізичних точок таргетингу, доцільно використовувати звіт, який надає детальну інформацію за типами локацій — містами, районами, поштовими кодами тощо. Важливим аспектом тут є можливість вибору деталізації, що дозволяє отримати глибший аналіз ефективності рекламних кампаній у кожній конкретній локації. За основу можна взяти звіт Campaign (Campaign Performance в іншому інтерфейсі), або почати із зовсім нового — створити Custom-звіт.
Головне — використати додатковий стовпець «Target Location», щоб отримати інформацію у розрізі міст (чи обрати іншу необхідну деталізацію). Тут ви також можете переглянути успішність ваших оголошень в аукціоні Google крізь призму обраних локацій.
Використання звітів під час аналізу ефективності рекламної кампанії Google дозволить вам:
- Оптимізувати витрати. За допомогою детального аналізу можна виявити, де вартість за клік є найнижчою, а де коефіцієнт конверсій найвищий. Це дозволить оптимально розподілити бюджет.
- Планувати стратегію подальшого розвитку. Аналіз ефективності за локаціями може допомогти визначити місцевість/адресу, за якою варто відкрити новий філіал або збільшити маркетингові активності.
- Здобути перевагу над конкурентами. Розуміння, в яких локаціях ваша реклама показує кращі результати порівняно з конкурентами, створює нагоду влучно зосередити зусилля та ресурси саме в цих напрямках.
2. Звіти Google Ads зі статистики пошукових аукціонів
У контексті локального бізнесу поняття «висока конкуренція» є невіддільною частиною ринкової дійсності. Місцеві послуги затребувані, тож, з одного боку, це забезпечує попит, але з іншого — призводить до збільшення пропозицій від конкурентів. У такому випадку, особливо у пошукових системах, як-от: Google та інші, підвищена конкуренція спричиняє зростання вартості за клік, що напряму впливає на ефективність рекламних кампаній. Для локального бізнесу важливо не просто зайняти видне місце у пошуковій видачі, але й оптимізувати витрати на рекламу. Ознайомитись детальніше, як команда Livepage працює над просуванням локальних бізнесів, можна тут.
Яким чином досягти балансу між видимістю та вартістю? Передусім слід зануритись в аналітику. Найпростіше це зробити, використовуючи спеціальний звіт від Google Ads, зокрема аналіз статистики аукціонів за ключовими словами.
У вашому рекламному кабінеті є звичайний звіт за статистикою аукціонів, котрий в своєму стандартному вигляді може показати ситуацію загалом по акаунту чи за окремими кампаніями. Та щоб заглибитись більш детально, спуститися, до прикладу, на рівень ключового слова — краще використати редактор звітів Google Ads. Необхідний нам звіт називається «Search – Keyword» і знаходиться у розділі Auction Insights.
Отже, що ми тут маємо? На зображенні додано приклад такого звіту за ключовими словами. До переліку показників включено:
- Search Impression share — це частка отриманих показів у видачі від загальної кількості можливих;
- Search Overlap rate — частота, з якою ваші оголошення та оголошення конкурентів показуються разом;
- Position above rate — як часто оголошення конкурента має вищу позицію в аукціоні, ніж ваше;
- Top of Page Rate — частота показу оголошення (вашого чи конкурента, залежно від того, що ви аналізуєте) у верхній частині результатів пошуку;
- Absolute Top Impression Share — це відсоток показів вашого (чи конкурентного) оголошення на першій позиції видачі;
- Outranking Share — частота, з якою ваше оголошення виграє вищу позицію в аукціоні, порівняно з конкурентами.
Аналізуючи ці дані, можна скласти чітке уявлення про конкурентне середовище за важливими для бізнесу ключовими словами. Ви зможете визначити:
- частоту перетину з конкурентами;
- ключові слова, за якими ви випереджаєте конкурентів;
- реальну частоту показу реклами конкурентів, що допоможе вам спростувати припущення про їхню всюдисущість.
Використовуючи такий звіт для оцінки ефективності ваших рекламних оголошень, ви отримуєте інструмент для більш точного та грамотного розподілу рекламного бюджету й інших зусиль. В результаті — ви зможете оптимізувати видимість ваших оголошень і зменшити витрати.
3. Звіт Google Ads про дзвінки
До трійки нашого топа звітів від Google Ads входить звіт про дзвінки. Чи має ваш локальний бізнес телефонну лінію? У який спосіб клієнтам краще замовити ваші послуги? Можливо, коли це запланований ремонт/сервіс, то зручніше залишити детальну заявку на сайті з поясненням усього, що потрібно. Але якщо це незапланована несправність, що потребує термінового ремонту (наприклад, прорив труби вдома або заблоковані двері гаража) — імовірніше, часу на детальний пошук компанії та заповнення заявки просто немає. Тож, ідеальним варіантом для вашого бізнесу буде надати можливість клієнтам телефонувати до вас і замовляти послуги. Щоб ваш телефонний номер вірно відображався в оголошенні, потрібно використовувати розширення для дзвінків. Яким чином таке і багато інших розширень допоможуть значно підвищити ефективність вашої кампанії, розповідаємо про це детальніше у статті тут.
Якщо у вашого локального бізнесу вже є один або кілька номерів телефонів, то для вибудови успішної маркетингової стратегії важливо розуміти ефективність кожного. Виключно за відчуттями ви можете зрозуміти, на який номер було отримано більше заявок. Але як дізнатися більш докладну інформацію? Наприклад, внаслідок якої кампанії у вас з’явився конкретний клієнт, скільки коштувала ця заявка та інші важливі деталі. У цьому питанні нам допоможе ще один спеціальний звіт від Google Ads. Варто зауважити, що наразі не в усіх країнах підтримується така опція, але список доволі великий, тому шукайте вашу країну.
Цей звіт ви знайдете серед стандартних шаблонів у розділі Assets (legacy). Він має назву «Call details›.
Отже, чим вам може бути корисним Call details? Тут ми бачимо наступну інформацію:
- Яка кампанія принесла той чи інший дзвінок на певний номер телефону. Так ви зможете зрозуміти ефективність кампанії з огляду на отримання дзвінків. Адже ваша кампанія може, наприклад, не приносити прямих конверсій, а тому здається, що вона малоефективна. Та, зробивши такий звіт, ви усвідомите, що саме завдяки цій кампанії отримуєте максимальну кількість дзвінків і варто продовжувати роботу з нею.
- Тут вам доступний запис розмови (зверніть увагу, що через певний строк записи дзвінків видаляються автоматично). Опція запису розмови допоможе оцінити, наскільки цільовий був лід, а також дослідити використання скрипту менеджером, знайти проблемні точки в ньому та покращити процес надання послуги на цьому етапі.
- Завдяки таким даним, як тривалість виклику, номер того, хто телефонував, та дата приймання дзвінка можна виявити спамні виклики. Наприклад, дзвінки з короткою тривалістю, номери не з вашого регіону та нетиповий час для дзвінка можуть слугувати маркерами підозрілих викликів.
Правильне використання телефонних ліній та детальний аналіз вхідних звернень сприяє значному підвищенню ефективності рекламних кампаній локального бізнесу, дозволяючи не лише оптимізувати витрати, але й забезпечити кращу взаємодію з клієнтами. А звіт такого формату допоможе отримати необхідну актуальну інформацію.
Висновок
Використання звітів Google Ads для аналізу ефективності рекламних кампаній локального бізнесу є доволі значущим. Редактор звітів Google Ads відкриває можливості для вимірювання і успіху рекламних кампаній, а також подальшої їх оптимізації завдяки розширеним даним та кастомізованим звітам. Ми розповіли про свій топ 3 звітів, котрі можуть бути корисними локальному бізнесу: аналіз місцеположення, статистика пошукових аукціонів та звіт про дзвінки. Кожен з них здатен вдосконалити ваші рекламні стратегії просування локального бізнесу. Адже аналіз даних, наданий у звітах, дозволить вам здобути конкурентні переваги та адаптувати рекламу під конкретні потреби та поведінку цільової аудиторії. Тому важливо інтегрувати аналітичні дані до загальної маркетингової стратегії, щоб забезпечити стійке зростання та розвиток локального бізнесу у конкурентному середовищі. А допомогти в цьому вам залюбки готова команда Livepage. Залишіть запит зараз та нехай кампанії саме для вашого бізнесу стануть нашим успішним кейсом.