Мінікейс: редизайн і розробка сайту для Garvis
Як об’єднати різні напрями медичних послуг в один сайт, розширивши функціональність та зберігши напрацьовані результати? Для мережі клінік Garvis це завдання стало викликом, а для нашої команди – можливістю створити сучасний та зручний сайт, який би гармонійно поєднав різноманіття медичних послуг під єдиним брендом Garvis – Твоя територія здоров’я.
Клієнт звернувся до нас із завданням об’єднати сфери діяльності клініки: хірургічну, діагностичну, напрям сімейної медицини та реабілітацію – в один сайт під брендом Garvis – Твоя територія здоров’я, і розробити для нього дизайн.
Для реалізації проєкту необхідно було врахувати й додаткові фактори та вимоги:
- Дизайн вебресурсу мав бути стриманим і водночас сучасним та стильним. Це зумовлено наявністю великої кількості напрямів – від сімейної медицини та діагностики, до хірургії та реабілітації.
- Клієнт вже мав 2 окремі сайти під хірургічний і сімейний напрям, з якими ми працювали в площині SEO та PPC, тому важливо було правильно їх обʼєднати зі збереженням стратегії й результатів.
- Необхідно було створити структуру нового сайту з урахуванням наявних сторінок та потенціалу масштабування.
Після ретельного обговорення всіх деталей, вимог і побажань, ми узгодили план редизайну та переїзду і команда проєкту розпочала його реалізацію.
Прототип
Ми завжди починаємо створювати дизайн з розробки прототипу сторінки, здебільшого головної. Цей етап дає змогу синхронізувати бачення дизайнера та клієнта, узгодити основні елементи, які можуть повторюватись на інших сторінках, скласти уявлення про загальну дизайн-концепцію. Саме на цьому етапі формується основа для всіх візуальних рішень.
Щодо співпраці з Garvis – Твоя територія здоров’я – цей етап був значно простіший, бо в клієнта вже були нариси відповідно до їхнього бачення дизайну, які ми втілили у прототипі.
Дизайн та адаптація під мобільні пристрої
Після узгодження прототипу з клієнтом, команда проєкту перейшла до основних робіт зі створення структури, контенту та дизайну сторінок. До цього процесу одночасно були залучені маркетологи, SEO-спеціалісти та дизайнер.
Додатково до творчої роботи у Figma, де відбувається пряма комунікація між клієнтом та дизайнером, був розроблений документ з побажаннями клієнта стосовно блоків, сторінок, вигляду певних елементів, за яким можна було перевіряти впровадження кожного з пунктів.
Паралельно з розробкою структури та контенту нових сторінок дизайнер розробляв адаптив під мобільні пристрої. Це обовʼязковий та дуже важливий крок для забезпечення коректної роботи сайту.
Фінальний варіант дизайну для Garvis – Твоя територія здоров’я та приклади інших робіт ви можете побачити на сторінці кейсів з дизайну.
Висновки
Ми повною мірою реалізували власні задуми та втілили всі побажання клієнта, зокрема:
- Створили зручну й зрозумілу сторінку, яка презентує команду лікарів, та сторінку для кожного лікаря – https://garvis.com.ua/uk-likari.
- Досягли ідеального балансу у зручності сайту як для користування відвідувачами, так і для роботи контент-менеджера.
- Додатково розробили персонажа на основі логотипа, який досі використовується замовником.
Робота з редизайну та переїзду – це завжди тривалий і складний процес. Але завдяки налаштованій та регулярній комунікації, професіоналізму команди й натхненню, ми отримали чудовий результат, яким пишаємося. Його відзначають і пацієнти мережі клінік Garvis – Твоя територія здоров’я.