Чому корпоративний блогінг необхідний для бізнесу: 10 важливих причин
Кожен день може принести вашому бізнесу щось несподіване. І це не завжди про тріумфальний успіх, який заскочив зненацька. Іноді, особливо на початку, власники бізнесу зазнають певних труднощів, намагаючись охопити надто багато. І навіть якщо докладати максимум зусиль, вигідно виділитися серед конкурентів — нелегке завдання навіть для досвідчених бізнесменів.
Проте така нестабільність не має стати причиною для того, щоб скласти руки. Навпаки — потрібно більше працювати, більше вчитися та ніколи не зупинятися, незалежно від того, на якому етапі розвитку перебуває компанія. Крім того, новий підхід до добре відомих процесів може збільшити успіх вашої справи.
Одним зі способів втілення такого підходу є корпоративний блогінг, який чомусь не одразу спадає на думку. Так, понад 7 мільйонів блогів з’являються щодня, і на це має бути причина.
Здебільшого блоги створюються для швидкого й ефективного розвитку бізнесу. І саме це є темою нашої сьогоднішньої статті. Нумо читати далі, щоб дізнатися про основні переваги корпоративного ведення блогу!
Що таке корпоративний блогінг?
Що ж, кожен, хто хоч колись працював із контентом, погодиться, що блог є невіддільною частиною сучасних вебсайтів. При цьому корпоративний блогінг – це набагато більше, ніж просто розділ сайту. Корпоративний блогінг – це стратегія створення різноманітного контенту та його розміщення для збільшення прибутків компанії.
За даними Content Marketing Institute розподілення B2B контенту у 2022 році було таким. При цьому 71% респондентів виділяють підвищення цінності контент маркетингу за останні 12 місяців.
Згідно з дослідженням Semrush 97% респондентів отримують позитивні результати за допомогою контент-маркетингу.
Найпопулярнішим видом контенту для корпоративних блогів є статті. Якщо ви хочете, щоб вони працювали на залучення нових користувачів та просування вашого продукту, вони повинні публікуватися регулярно, а також базуватися на корисній для читачів інформації.
Загалом, корпоративний блог – це засіб спілкування компанії з клієнтами. Це також ідеальне місце для надання актуальної інформації, яка висвітлює ваші продукти та послуги.
Зважаючи на це, створенням такого контенту має займатися команда професіоналів. Що стосується аудиторії, вам потрібно її добре знати, щоб правильно розвивати свій контент.
10 переваг корпоративного блогінгу
Блог компанії – це набагато більше, ніж просто візитна картка. Це потужний маркетинговий інструмент. У чому ж його переваги для бізнесу? Ось кілька найважливіших:
#1. Підвищення впізнаваності бренду
Чи знаєте ви, що постійне підвищення впізнаваності бренду на онлайн-платформах збільшує продажі на 23%? І це лише в середньому, тому результати можуть бути ще кращими.
Так, впізнаваність бренду є однією з головних цілей маркетингу, яка також веде до зростання продажів. Але якщо люди не знають вашу компанію, вони, очевидно, будуть частіше віддавати перевагу конкурентам. За допомогою корпоративного блогінгу ви можете розповісти світові про цінності вашого бренду та цінність вашого продукту.
Окрім цього, у корпоративного блогінгу є ще кілька бонусів:
- Згуртованість команди. Робота в успішній компанії, яка впізнавана на ринку підтримує моральний дух всієї команди. Так ваші працівники будуть більше віддані роботі, вдосконаленню власних навичок і збільшенню прибутків вашої компанії.
- Безплатний рекламний канал. Чи хотіли б ви отримати рекламу своєї компанії без жодної плати? Саме цього ви й досягаєте, коли розповідаєте у блозі про те, як ваш продукт чи послуга розв’язали проблеми ваших клієнтів. Відвідувачі сайту, які знайшли допомогу, розповідатимуть іншим, де саме вони знайшли вдале рішення. Інформація про переваги вашого бренду швидко пошириться серед інших потенційних покупців, а його впізнаваність лише зростатиме.
- Ілюстрація якості вашого маркетингу. На початкових етапах показники впізнаваності бренду (враження від бренду, відвідуваність вебсайту тощо) є чудовим способом визначити, чи працює ваша маркетингова стратегія, або ж зрозуміти, чи потрібно змінити рекламну кампанію.
#2. Спрямування трафіку на вебсайт
Звичайно, у вас може бути найкрутіший продукт і справді привабливий вебсайт. Але яким чином ваша потенційна аудиторія може про це дізнатися? Звичайно ж, за допомогою блогу.
Корпоративний блогінг у тандемі із SEO є одним із найкращих методів залучення органічного трафіку та цілком доступним порівняно з іншими. Відвідувачі просто вводять свої запити в рядок пошуку та переходять на перший сайт, який бачать, щоб отримати відповіді. Ведення блогу – це спосіб гарантувати, що ваш сайт буде на найвищих позиціях у подібному запиті.
У 2023 році 72% компаній використовують SEO у стратегії дистрибуції контенту. Це означає, що відмовляючись від каналу SEO бізнес втрачає один з ефективних каналів лідогенерації.
#3. Розширення клієнтської бази
Компанії, які активно ведуть власний блог, мають на 55% більше відвідувачів на своїх вебсайтах.
Тому наповнюйте свій корпоративний блог контентом, що стосується вашої ніші. Наприклад, запросіть на інтерв’ю експертів з інших компаній та опублікуйте його.
Такий професійний підхід до створення статей допоможе вам урізноманітнити контент і продемонструвати аудиторії високий рівень знань у тому, що ви робите, і, як наслідок, підвищить конверсію та продажі. Також переконайтеся, що ви публікуєте лише високоякісний унікальний контент без спам-посилань. Інакше ви отримаєте штраф від Google і втратите трафік.
Не забудьте просувати контент у найпопулярніших соціальних мережах. Додайте посилання на свій сайт і відповідні хештеги, щоб підвищити доступність ваших публікацій. Що стосується хештегів, то вони повинні бути строго прив’язані до теми статті, щоб зацікавлені люди могли її знайти, прочитати та навіть поширити далі.
#4. Завоювання довіри цільової аудиторії
Те, як ви імплементуєте корпоративний блогінг, може дати разючі результати. Як-от, – довіра клієнтів. Як це працює?
Наприклад, експертні поради щодо важливих питань потрібні не лише для того, щоб показати, що ви дбаєте про своїх клієнтів. Така тактика також дозволяє вам випередити конкурентів, оскільки ви створюєте першокласний корисний контент без спаму та недоречної реклами.
Все починається з довіри до контенту, потім розвивається довіра до того, від кого він надходить, як до експерта чи бренду. Згодом люди виокремлюють ваш продукт, як якісний і надійний. Вони навіть можуть порекомендувати такий продукт своїм родичам і друзям.
Отже, знову ж таки, вам потрібні корпоративні блоги, щоб:
- Завоювати лояльність аудиторії. Лояльність – це історія про емоційну спорідненість між брендом і клієнтом, яку можна отримати лише завдяки повазі до своєї аудиторії та якісному контенту.
- Сформувати позитивний імідж компанії. Статті, які ви пропонуєте своїм читачам, вказують на те, що ви цінуєте їхній час. А час – це найцінніший ресурс, який у нас є.
#5. Маніфестація відкритості
Якщо однією з цінностей вашої компанії є відкритість, почніть використовувати свій бізнес-блог, щоб виразити її. Будьте впевнені, що вашій аудиторії це сподобається. Є багато креативних способів продемонструвати свою відкритість та прозорість за допомогою корпоративного блогінгу.
Наприклад, запровадьте статті-інтерв’ю з провідними експертами вашої компанії. Вони можуть дати кілька порад новачкам, поділившись своїм досвідом. Крім того, подібний контент зазвичай базується на реальних кейсах, які, як правило, є абсолютно унікальними та доречними. Також, живий стиль оповіді привабить більше читачів.
#6. Інформування аудиторії
Корпоративні блоги досить інформативні. Тому у своєму блозі сміливо публікуйте новини компанії. Також діліться новинами з вашої галузі та на інші теми, пов’язані з вашим продуктом.
Блог компанії також є гарним способом поділитися порадами та підказками з клієнтами або детально пояснити якийсь проблемний аспект. Все, що ви хочете розповісти й показати своїм потенційним клієнтам, можна розмістити в блозі.
Напишіть про те, як організовані бізнес-процеси у вашій компанії. Розкажіть своїм читачам про внутрішній менеджмент, пошук нових клієнтів тощо. І звісно, використовуйте корпоративний блогінг, щоб ділитися різноманітними подіями з повсякденного життя вашої компанії та не соромтеся розповідати людям про свої останні досягнення.
Наприклад, напишіть і прикріпіть фотографії про те, як ваша компанія займається волонтерською діяльністю чи піклується про довкілля. Як ще ваша аудиторія може дізнатися про заміну пластикових стаканчиків на паперові у вашому офісі? Це також важливо, оскільки це наближає вас до ваших клієнтів і змушує їх відчувати себе частиною вашої спільноти.
#7. Апеляція до справжніх емоцій
Люди схильні купувати емоції, а не речі. З цієї причини використовуйте свій бізнес-блог, щоб підігріти очікування вашої аудиторії, перш ніж запускати, оновлювати або покращувати свій продукт.
Якщо розтлумачити більш детально, то корпоративний блогінг – це вид емоційного маркетингу. Емоційний маркетинг – це підхід, який використовує емоції для впливу на споживачів. Безсумнівно, цей інструмент ефективний, оскільки більшість того, що ми робимо, керується емоціями. Щирі емоції читачів створюють сильне перше враження про продукт і спонукає їх придбати його.
Крім того, дослідження показують, що позитивний контент поширюється в соціальних мережах набагато швидше, ніж будь-який інший тип інформації. Коли хтось щасливий, ми хочемо відобразити цю емоцію, яка змушує нас посміхатися, і поділитися нею з іншими.
Проте емоції різнобічні. Пишіть різні статті, щоб викликати радість, смуток чи гнів, залежно від вашої стратегії, особливостей продукту чи поточної ситуації. Просто чітко визначте, які емоції ви хочете викликати у своєї аудиторії та які результати це має принести.
#8. Гуртування людей зі спільними інтересами
Інформативний і корисний блог може допомогти вам створити міцну спільноту на вашій платформі. Але цього недостатньо. Дозвольте своїм читачам залишати коментарі, ставити запитання під публікаціями тощо, щоб залучити їх до спільного обговорення.
І в чому тут перевага саме для вас? Що ж, аудиторія з більшою ймовірністю повернеться на сайт, який сприяє діалогу, ніж на статичний сайт із простими текстами, навіть якщо він має незаперечну експертизу.
Крім того, жива аудиторія не тільки збільшить ваш вебтрафік, оскільки вона залишатиметься на вашому сайті довше, але й рекламуватиме ваш продукт своїм друзям або навіть на інших платформах.
Ось кілька додаткових порад, які допоможуть вам створити об’єднану спільноту за допомогою корпоративного блогу:
- Постійно збільшуйте кількість цінного контенту. Це можуть бути відповіді на запитання вашої аудиторії, огляди товарів чи послуг, поради, як щось зробити, та інші цікаві теми, які будуть корисні вашим читачам.
- Публікуйте свій контент у соціальних мережах. Додайте посилання на свої нові статті в облікових записах соціальних мереж, таких як Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn тощо. Це дозволить охопити ширшу аудиторію та залучити нових читачів.
- Відповідайте на коментарі. Будьте активними в коментарях у своєму блозі та соціальних мережах. Відповідайте на запитання та відгуки читачів, спілкуйтеся з ними та використовуйте їхні ідеї для створення нового контенту.
- Співпрацюйте з іншими блогерами. Знайдіть блогерів, які пишуть на теми, пов’язані з вашою, і запропонуйте їм шеринг публікацій чи обмін посиланнями. Це допоможе зміцнити довіру до вашої компанії та підвищити впізнаваність бренду.
- Створюйте контент регулярно. Намагайтеся планувати свій контент і регулярно публікувати статті. Це допоможе вам зацікавити наявних і залучити нових читачів. Стимулюйте взаємодію з аудиторією. Для цього додайте опитування, запити на відгуки, проблемні питання тощо. Все це може сподобатись вашим читачам.
#9. Здатність чути свою аудиторію
Ця перевага використання корпоративного блогінгу випливає з попереднього пункту як можливість дізнатися все про вподобання ваших клієнтів. Що це означає?
Важливим джерелом інформації є коментарі читачів. Вони дозволяють вам довідатись про потреби людей, які цікавляться питаннями, пов’язаними з вашим продуктом, і адаптувати вашу пропозицію до різноманітного ринку.
Однак на цьому етапі будьте готові до певної критики та сприймайте її як можливість для зростання. Вивчіть відгуки своїх читачів і стилізуйте свій продукт чи послуги до різних вікових груп та їхніх уподобань. Це також збільшить конверсію.
#10. Посилення інших процесів SEO
Постійні зміни в алгоритмах пошуку Google викликають сум’яття і занепокоєння у власників компаній. Тепер, щоб отримати вищі рейтинги в пошукових системах, ви повинні регулярно публікувати оптимізований контент, наповнювати ваш сайт відповідними посиланнями та ключовими словами.
І тому сайти з ефективними блогами отримують виняткові рейтинги в Google, а корпоративний блогінг займає провідне місце серед інших процесів SEO. З кожною новою публікацією ви можете спрямувати додаткові ключові слова на заохочення ваших клієнтів і залучення нових, що було б складно без блогу.
Чи вигідно стартувати контент-стратегію зараз?
За даними дослідження Semrush:
- 43% респондентів витрачають на контент понад 5000 доларів США на місяць на контент-маркетинг
- 77% респондентів планують збільшити свої бюджети на контент-маркетинг у 2023 році
- 66% респондентів мають у своїй команді принаймні чотирьох спеціалістів із контенту
Тож, за даними досліджень та власним досвідом роботи з B2B компаніями на ринках Європи та США ми підтверджуємо результативність контент стратегії для довгострокового залучення лідів, побудови бренду на нових ринках та збільшення впізнаваності бренду. При цьому бізнес має бути готовим до того, що така стратегія не приносить результати моментально, тому в перший час буде потребувати інвестицій.
При цьому, Livepage рекомендує: замість того, щоб наймати власну команду для створення контенту, звертайтесь до наших експертів, які надають професійні послуги з B2B-копірайтингу для блогів. Перевагами такого підходу є:
- відсутність залежності від внутрішньої команди та необхідності її фінансування незалежно від об’єму контенту
- швидка можливість масштабування кількості контенту
- наявність технічного фактчекінгу для технологічного бізнесу (експерт зі сторони Livepage може виконати перевірку тексту на правдивість та достовірність)
- можливість створення контенту native авторами
- редагування текстів професійними редакторами, впевненість у високому рівні англійської, відповідність стандартам ділової мови.
За необхідності Livepage може закрити full-cycle послуги: SEO, створення контенту, дизайн візуальних елементів та додавання матеріалів на сайт контент-менеджером.
Залиште заявку на сайті з коментарем “full cycle content-marketing”, щоб дізнатися деталі від наших Sales менеджерів та отримати знижку на комплексу послугу на перші 3 місяці роботи.
Підсумуємо
Покажіть людям свій бізнес блог, і вони зрозуміють, наскільки успішною та надійною є ваша компанія. Без якісних статей, що регулярно публікуються на сайті, ваша компанія може втратити багато грошей. А корпоративний блог – це чудовий маркетинговий інструмент для просування всього вебсайту та багато іншого. Отже, дійте!
Але якщо ви не знаєте, з чого почати або як зробити свій бізнес блог ефективним, зверніться до нашої компанії. Експерти Livepage мають великий досвід, безмежне натхнення та усі необхідні інструменти для просування вашого бізнесу.