Мінікейс: зростання органічного трафіку для компанії з ремонту й встановлення систем охолодження та опалення
В сучасних умовах ефективне використання digital-маркетингових інструментів стає важливим фактором успіху для бізнесу.
У цьому мінікейсі ми розкриємо перед Вами успішний досвід співпраці з компанією, яка спеціалізується на ремонті й встановленні систем охолодження та опалення.
Ви дізнаєтеся про ключові елементи, які ми використовували для досягнення помітного зростання органічного трафіку.
За пів року приріст органічного трафіку склав 92,2%.
- трафік за січень 2023 року — 1 670 користувачів;
- трафік за липень 2023 року — 3 210 користувачів.
Також за пів року вдалося вивести в ТОП-1 – ТОП-30 61 ключове слово.
- ТОП-1 — 3 ключових слова;
- TOП-3 — 14 ключових слів;
- ТОП-5 — 2 ключових слова;
- ТОП-10 — 12 ключових слів;
- ТОП-30 — 30 ключових слів.
Опис проєкту
Проєкт, про який йдеться у цьому мінікейсі, займається наданням послуг із ремонту, встановлення та обслуговування систем кондиціювання та опалення. Маємо локальну прив’язку — декілька локацій, за якими клієнт бажає просуватися та надає послуги.
Задачі — SEO-оптимізація та розвиток сайту.
Ціль — отримувати цільові конверсії з органічного трафіку.
Що ми зробили для зростання органічного трафіку?
SEO-просування — це завжди комплекс робіт. Обов’язковими елементами є робота з контентом, посиланнями та технічними помилками.
Зростання органічного трафіку зумовлено низкою виконаних робіт:
- оптимізація головної сторінки;
- оптимізація сервісних сторінок;
- технічні рекомендації;
- створення нового контенту;
- просування різними типами посилань.
Усі задачі в комплексі дали позитивні результати. Нижче ми привели кількісні результати сторінок, які значно виросли та приносять більшість конверсій.
Хочемо показати важливі задачі, які зіграли найбільшу роль у зростанні. Також додаємо таблиці з наочними результатами у порівнянні за 3 місяці.
ТОП–10 — не межа, просуваємося далі
Маємо блогову статтю, яка описує проблеми з термостатом та дає поради щодо вирішення. Стаття була написана ще у 2021 році з виконанням усіх SEO-рекомендацій — ключові слова, метадані, структура та перелінкування.
Стаття трафікова та вже знаходиться в ТОП-10. Перед літнім сезоном було розміщено посилання на трастовому майданчику. Така тактика називається “Добивання в ТОП”. Тобто ми “підтягували” ключі з 5-7 позиції на 2-4 позиції.
В таблиці представлені результати зростання блогової сторінки в порівнянні за 3 місяці.
Clicks last 3 months | Clicks previous 3 months | Impressions last 3 months | Impressions previous 3 months | Position last 3 months | Position previous 3 months |
7 251 | 3 068 | 182 827 | 123 840 | 16.97 | 19.59 |
Clicks difference | +4 183 | Impressions Difference | +58 987 | Position difference | +2.62 |
% | +136 | % | +48 | % | +13 |
В таблиці представлена динаміка зростання позицій за ключовими словами.
Top queries | Position last 3 months | Position previous 3 months | Position difference | % |
thermostat is blank and ac not working | 4.22 | 4.67 | 0.45 | +9.6 |
thermostat wont turn on | 5.19 | 7.13 | 1.94 | +27.2 |
thermostat display not working | 3.76 | 4.58 | 0.82 | +17.9 |
thermostat went blank | 3.55 | 5.08 | 1.53 | +30.1 |
thermostat blank screen | 3.46 | 4.86 | 1.4 | +28.8 |
ac thermostat blank | 2.92 | 5.09 | 2.17 | +42.6 |
thermostat blank | 3.6 | 4.34 | 0.74 | +17.1 |
my thermostat is blank | 3.23 | 4.99 | 1.76 | +35.3 |
thermostat is blank | 3.19 | 4.35 | 1.16 | +26.7 |
thermostat blank screen no batteries | 4.81 | 5.06 | 0.25 | +4.9 |
Ловимо перші кліки
Маємо блогову статтю-гід зі встановлення системи опалення, вентиляції та кондиціювання повітря в мобільному будинку. Клієнт погодився, що стаття дійсно цікава для користувачів.
Стаття була написана наприкінці 2022 року, а перші кліки отримала на початку 2023 року. Оскільки ми з клієнтом визначили цю статтю потенційною, то використали тактику “Розвиток потенційних сторінок спонсорськими посиланнями + крауд-посилання”.
В таблиці — результати зростання блогової сторінки-гіда в порівнянні за 3 місяці.
Clicks last 3 months | Clicks previous 3 months | Impressions last 3 months | Impressions previous 3 months | Position last 3 months | Position previous 3 months |
203 | 62 | 28 830 | 10 173 | 25.25 | 31.16 |
Clicks difference | +141 | Impressions Difference | +18 657 | Position difference | +5.91 |
% | +227 | % | +183 | % | +19 |
В таблиці представлена динаміка зростання позицій за ключовими словами.
Top queries | Position last 3 months | Position previous 3 months | Position difference | % |
mobile home air conditioner installation | 8.61 | 10.95 | 2.34 | +21.4 |
how to install a heat pump in a mobile home | 7.37 | 8.67 | 1.3 | +15.0 |
mobile home hvac | 22.92 | 25.87 | 2.95 | +11.4 |
mobile home ductwork replacement | 29.43 | 25.37 | -4.06 | -16.0 |
mobile home ductwork | 31.31 | 29.92 | -1.39 | -4.6 |
mobile home ac unit installation | 9.2 | 10.33 | 1.13 | +10.9 |
installing package unit in mobile home | 6.7 | 7.47 | 0.77 | +10.3 |
mobile home ac installation | 8.26 | 11.5 | 3.24 | +28.2 |
Розвиваємо бренд
Для цього проєкту головна сторінка є найконверсійнішою. Тому головну сторінку, звісно, ми не оминули. Оптимізацію головної сторінки ми здійснили на старті робіт. У 2021 році на старті робіт ми мали 0 Domain Rating. Довгий час ми займалися прокачуванням DR та бренду директоріями (реєстрація в трастових каталогах) і отримали DR 17 та цільовий трафік через бренд.
Останні 3 місяці застосовуємо тактику щодо розвитку бренду — спонсорські посилання + крауд на бренд.
В таблиці — результати зростання головної сторінки в порівнянні за 3 місяці.
Clicks last 3 months | Clicks previous 3 months | Impressions last 3 months | Impressions previous 3 months | Position last 3 months | Position previous 3 months |
136 | 101 | 13 538 | 18 212 | 42.2 | 42.91 |
Clicks difference | +35 | Impressions Difference | -4 674 | Position difference | +0.71 |
% | +35 | % | -26 | % | +2 |
Вищеперераховані тактики підходять не тільки для SEO-просування локального бізнесу, а й для всіх проєктів. Важливо правильно визначити пріоритети та вміти інтегрувати кожну тактику під особливості проєкту.
Точки зростання проєкту на майбутнє
Ми вже почали готуватися до зимового сезону. Будемо використовувати ту ж саму стратегію — комплекс SEO-робіт та методичність.
Робимо акцент на створення нового контенту на зимовий сезон та використовуємо тактики просування сервісів і контенту на цей період.
Також почали просування послуги саме для комерції, оскільки під час аналізу також було виявлено потенціал цієї сторінки та важливість для бізнесу.
Висновок
Цей мінікейс показує, що навіть для проєкту з обмеженим бюджетом (а саме така ситуація в цьому проєкті) можна досягти результатів щодо трафіку, якщо правильно використовувати потрібні SEO-тактики.
За пів року нам вдалося збільшити трафік на 92,2% (з 1 670 до 3 210 користувачів на місяць) та збільшити лідогенерацію для бізнесу.
Важливим ключем успіху є спілкування з клієнтом. Ми в Livepage постійно проводимо зустрічі, де спілкуємося з клієнтом, звітуємо про результати та затверджуємо плани. Якщо Ви маєте бажання зробити свій бізнес більш видимим і привабливим в онлайн-світі та отримувати цільовий трафік із пошукових систем, ми раді допомогти Вам. Зверніться до нас за консультацією та налаштуйте свій бізнес на шлях до успіху.