Локальне просування сайту фотографа
Основна проблема кожного другого локального бізнесу — відсутність заявок. До нас на просування потрапив сайт весільного фотографа з такою ж проблемою.
Мета: отримати клієнтів із сайту на послугу весільної фотосесії з Домінікани та США.
Щоб досягти поставленої мети, знадобилась ефективна стратегія інтернет-просування. Команді Livepage вдалося створити та реалізувати таку стратегію для Дениса Бойка — фотографа з Пунта Кани.
Ділимось усіма подробицями далі у статті.
Що було на старті
Акцент сайту був спрямований на головну сторінку, яка складалась із привітального тексту та пропозиції ознайомитися з портфоліо.
Так виглядала головна сторінка у 2016 році
Кількість відвідувачів на момент початку співпраці ~ 100 осіб на місяць.
Що ми запропонували
Уважно прочитавши та ознайомившись із кейсом, ви зможете застосувати подібні техніки і на своєму сайті.
Просування сайту весільного фотографа має кілька ключових особливостей, які слід враховувати при складанні стратегії:
- прив’язка до геолокації (якщо фотограф працює в одному місці);
- високі вимоги до дизайну сайту, донесення меседжів до ЦА;
- наявність «вбивчого» портфоліо;
- простий і швидкий доступ до комунікації.
Пошук конкурентів
Перш ніж приймати рішення щодо просування, необхідно скласти список сайтів конкурентів. Це потрібно для розуміння:
- хто перебуває у ТОПі;
- наскільки конкурентна (завантажена) ніша;
- з якою кількістю реальних фотографів доведеться конкурувати у видачі;
- які маркетингові стратегії використовують подібні бізнеси.
У нашому випадку конкуренти мали мешкати у Пунта Кана та Домінікані. Для складання списку було використано кілька способів.
Пошук через пошук
Один із найнадійніших способів з’ясувати реальних конкурентів — імітувати природний пошук у Google. Щоб виконати пошук правильно, потрібні 2 речі:
- Підібрати релевантний цільовий запит.
- Виконати пошук із відповідного регіону.
У нашому випадку пошуковий запит, що цікавить, виглядав так:
punta cana wedding photographer |
Регіон, з якого проводиться пошук, — США.
Чому не Домінікана? Все дуже просто! Цільова аудиторія, яка нас цікавила, складалася переважно з американців, які бажали вирушити до Домінікани з метою проведення весілля та супутньої фотосесії.
Пошук конкурентів через Ahrefs
Знайти конкурентів можна за допомогою Ahrefs. Щоб здійснити пошук, необхідно:
- Вставити доменне ім’я сайту.
- Здійснити пошук.
- Перейти до вкладки «Домени-конкуренти».
Як висновок, проаналізовано всі сайти з ТОП-20 пошукової видачі та результатів Ahrefs, складено остаточний список реальних конкурентів:
- https://katyanova.com/
- https://photobykarina.com/
- https://puntacanaphotographer.com/
- https://www.hdcphoto.com/
- https://weddingphotographypuntacana.com/
- https://photobykarina.com/
Що нам дав цей аналіз?
Аналіз дав можливість зрозуміти:
- Звідки конкуренти беруть своїх клієнтів.
- Завдяки яким рішенням приводять їх на сайт.
- Як перетворюють відвідувачів у клієнтів.
Також це дало нам змогу зібрати всі необхідні метрики для SEO та просування загалом.
Формування стратегії просування
Щоб скласти остаточну стратегію просування сайту весільного фотографа, команда Livepage глибоко вивчила бізнес клієнта та всілякі підводні камені даної ніші.
Ми склали докладний портрет цільової аудиторії, вивчили локацію та особливості просування у ній. Щільна комунікація з клієнтом дозволила виявити додаткові точки зростання.
На основі величезного кейсу з вхідними даними прийнято рішення:
- Упорядкувати зовнішній вигляд (дизайн) сайту.
- Максимально прокачати головну сторінку (не лише SEO).
- Зайняти ТОП за мікроцільовими запитами за рахунок створення контенту.
- Підключити додаткові інструменти інтернет-маркетингу (Google My Business).
- Працювати над покращенням посилального профілю.
Оптимізація головної сторінки
Основна мета головної сторінки — познайомити відвідувача з фотографом і переконати в тому, що він легко зробить круту фотосесію, якщо той вирішить провести своє весілля в Домінікані.
Від неї залежить перше враження про весь сайт загалом, а також бажання користувача залишити заявку або піти.
Навіщо це робити?
Оскільки спочатку на сайті не було нічого, нашим завданням було дати рекомендації про те, що має бути на головній сторінці та як поліпшити дизайн для кращого задоволення потреб клієнтів.
Додавання номера телефону
Ухвалено рішення вивести в шапці сайту номер телефону, за яким відвідувачі могли б зв’язатися з фотографом.
Це миттєво збільшило кількість звернень за телефоном.
Оптимізація під мобільні пристрої [+тех. оптимізація]
За даними Google Analytics, понад 45 % усіх відвідувачів переглядають сайт із мобільних пристроїв.
Було складено та впроваджено рекомендації щодо оптимізації сайту під мобільні пристрої. Це значно полегшило використання сайту користувачами на мобільних, а зв’язуватись зі смартфонів стало набагато простіше.
Додатково виявлено та усунено базові технічні помилки, які впливають на ранжування сайту в пошуковій системі Google.
Оптимізація мета-заголовків та описів
Щоб збільшити видимість сайту за ключовими словами в Google, проведено оптимізацію мета-заголовків.
Складання Title, Description та H1 з урахуванням релевантних ключових фраз дозволило покращити позиції та підвищити CTR.
Зростання позицій головної сторінки сайту
Оновлення контенту головної сторінки
Привести цільову аудиторію на сайт — це 30 % успіху.
Решта 70 % — надати відвідувачеві ту інформацію, яка відповідає на його запитання та розв’язує проблему, щоб він звернувся саме до вас.
Ми впровадили максимум корисної інформації, яка відповідає на запитання:
- хто фотограф і на чому спеціалізується;
- де можна скористатися послугами;
- чому варто вибрати саме його;
- де можна переглянути його портфоліо.
Блок з описом і статистикою
Додано привітальний блок. Крім основної інформації про те, кому належить сайт, у цьому блоці ми візуалізували досвід фотографа в цифрах.
Багаторічний досвід роботи — цінність будь-якого бізнесу
Блок із переконанням
Визнання — неоціненна нагорода для фотографа
Блок із відгуками
Прозорість у відгуках — не менш пріоритетна цінність
Нові джерела отримання клієнтів
Здавалося б, треба зайняти ТОП за основними запитами, і справа зроблена. Але ми хотіли більшого, тому стали шукати додаткові точки зростання бізнесу.
Завдяки тісній комунікації нашої команди з клієнтом ми швидко знайшли попит у специфічних і рідкісних заявках та повідомили клієнту, що зможемо їх реалізувати (на що отримали «зелене світло»).
Оскільки бізнес весільного фотографа має локальний характер, прийнято рішення створити контент під запити готелів і ресторанів, на території яких у Пунта Кана часто проходять весільні церемонії.
Приклади ключових слів та позиції після створення сторінок
У результаті написано кілька десятків статей та зайняті перші рядки пошукової видачі. Вихід у ТОП збільшив охоплення цільової аудиторії та кількість звернень.
Побудова бренду та посилальної маси
Аналіз основних конкурентів показав, що на сайт boykophotography.com рідше посилаються або згадують його в Інтернеті. Очевидним стало і те, що потрібно збільшувати видимість у виданнях і на сайтах, з урахуванням специфіки ніші весільної фотографії.
Було розроблено стратегію з нарощування якісної посилальної маси з урахуванням усіх вищезгаданих похідних.
Зростання посилальної маси за останній рік
За час співпраці вдалося обійти за кількістю посилань основних гравців на ринку фото в Пунта Кана.
Додавання сайту до Google Мій Бізнес
Додавання компанії до Google Мій Бізнес дозволило:
- надати Google більше відомостей про фотографа;
- відображати більше відомостей користувачам прямо в пошуку та на картах;
- переконати клієнтів у надійності компанії.
Додавання компанії до Google Мій бізнес допомогло потенційним клієнтам швидше знаходити фотографа через карти, у пошуку та на інших сервісах.
Результати
Сайт зумів зайняти провідні позиції за багатьма пошуковими запитами не лише в Домінікані, а й у США.
Завдяки створенню та впровадженню ефективної стратегії просування вдалося в рази збільшити кількість клієнтів.
Зростання досягнутих цілей у розрізі року
Глибоке вивчення ніші та конкурентів дозволяє розробляти й впроваджувати гнучкі стратегії для ефективного зростання бізнесу наших клієнтів.
Бажаєте розвиватись у США чи будь-якій іншій англомовній країні, отримуючи клієнтів з Google? Звертайтесь до нашої команди за маркетинговою стратегією для вашого бізнесу, і ми із задоволенням застосуємо свій досвід на вашому проєкті.